- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beide met baard, oftewel wolf heeft een baard, wie heeft er een baard? Daffy sowieso, wie nog meer?
Nope hij is er al een maandje vanaf, ik mis m wel, maar hijs weg!
De dino speelt duidelijk een belangrijke rol.
Ik heb btw ook een baard(je), maar ben nog niet zo oud hoor.

Ik veranderde mijn stem omdat ik je argument om te wachten op meer hints wel kon volgenHet lijkt mij toe dat wengstertje niet slecht is, of Lloyd moet het wel epicly goed gespeeld hebben en een medecult of zelfs de wolf hebben aangewezen.. Kan ik me bijna niet voorstellen.. Denk dat we dan moeten kijken naar degene die meegingen daarin.. Woopy was eigenlijk de eerste die naar wengstertje wees.. En lloyd ging daar happig op in..
Woopy ging daarna ineens maar mee op Marc (om niet verdacht te lijken?)..
Moeilijk. Speelt wel in ons voordeel dat onze wolf en zijn dikke dino voor één van z'n eigen hulpjes gingen. Als we het vandaag goed doen kunnen we nog één uitschakelen en is de winst iets dichterbij.

Ik veranderde mijn stem omdat ik je argument om te wachten op meer hints wel kon volgen
Dat Lloyd met me meeging wil waarschijnlijk zeggen dat Wengstertje een burger is. Niet persé dat ik cult ben, toch?![]()
Duidelijk dus geen geharde wolfspeler. Deze middag eens de berichten doorlezen van LLoyd.
Spanning tree, wil jij nu nog altijd op orgineel of weng gaan?

Heel weinig in mijn ogen, daarom wil ik ook zijn mening weten![]()
Beide met baard, oftewel wolf heeft een baard, wie heeft er een baard? Daffy sowieso, wie nog meer?