AndroidHealthClinic

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Ik vrees dat we met die baard niet veel zijn als het halve deelnemersveld een baard heeft :p
De dino mogelijk wel, al heb ik geen idee op wie het kan slaan.

edit: We zijn met 13 deelnemers begonnen. Ik zou dan gokken op 3-4 cults en de wolf, waarvan nu 1 cult uitgeschakeld is. Dan blijven we met 2 of 3 cults over, met altijd de mogelijkheid dat er eentje (of meerdere) inactief zijn. Kan moeilijk zijn om samenwerking te vinden zo.

Heb de posts herlezen en dan in het bijzonder die van Lloyd. Ik haal er vooral enkele namen uit die volgens mij goed zijn, maar 1 ding wat me ook opviel:
Toen ik voorstelde om op Wengstertje of drbrik te stemmen om te kijken of ze bewust Wauter steunden, ging Lloyd er heel snel in mee en stemde hij op Wengstertje. Was dit om een treintje richting Wengster op te zetten en zo drbrik buiten schot te houden?

Dat denk ik niet, want toen de dino voor de deur stond zat drbrik lui te zijn op de bank.

Brengt mij overigens bij het volgende:

Orgineel en Wengstertje zijn die avond niet in het huis. De rest is allemaal in het huis, maar mij viel de volgende zin op:

"Wilt iemand eens gaan opendoen, roept Diaephi"

Kan het niet een hint zijn dat deze cult voor de deur staat en vervolgens transformed in een Dino? Hij heeft een baard?

Dat denk ik niet, want toen de dino voor de deur stond zat drbrik lui te zijn op de bank.

Brengt mij overigens bij het volgende:

Orgineel en Wengstertje zijn die avond niet in het huis. De rest is allemaal in het huis, maar mij viel de volgende zin op:

"Wilt iemand eens gaan opendoen, roept Diaephi"

Kan het niet een hint zijn dat deze cult voor de deur staat en vervolgens transformed in een Dino? Hij heeft een baard?

mwa die 3 donsharen op me kin xD

maar die zin kan je ook anders opvatten dat daffy een cult is en weet wie er voor de deur staat?

mwa die 3 donsharen op me kin xD

maar die zin kan je ook anders opvatten dat daffy een cult is en weet wie er voor de deur staat?

Jaa, ik denk ook niet dat jij voor de deur staat.

De zin kan inderdaad op twee manieren opgevat.. Dat hij weet wie er voor de deur staat en daarom niet open doet.. Of dat hij dus daadwerkelijk buiten staat voor de deur, er staat namelijk nergens dat hij binnen is.. Er staat alleen dat hij roept dat de deur opengedaan moet worden..

Jacked en Tan is overigens ook niet binnen als je het op die manier opvat, die wordt alleen maar genoemd door Diaephi.

Heb de posts herlezen en dan in het bijzonder die van Lloyd. Ik haal er vooral enkele namen uit die volgens mij goed zijn, maar 1 ding wat me ook opviel:
Toen ik voorstelde om op Wengstertje of drbrik te stemmen om te kijken of ze bewust Wauter steunden, ging Lloyd er heel snel in mee en stemde hij op Wengstertje. Was dit om een treintje richting Wengster op te zetten en zo drbrik buiten schot te houden?

Ik ben op dit moment bereid om op iedereen te stemmen, liever wel niet op mensen waarvan ik denk dat ze aan de goede kant horen. Daarom dat ik het manoeuvre van Spanning tree raar vond op orgineel/wengstertje.

Drbrik als dit mensen kan overtuigen aan welke kant ik sta.

Ik zie net wel dat het steensteen was die gisteren zo hard op orgineel en wengstertje ging en niet spanning tree, mijn excuses. Wel apart dat er dan zo weinige spelers me verbeteren.

Ik zie net wel dat het steensteen was die gisteren zo hard op orgineel en wengstertje ging en niet spanning tree, mijn excuses. Wel apart dat er dan zo weinige spelers me verbeteren.
Ik vond het al zo vreemd, ik deed dat alleen de eerste dag en toen is er uiteindelijk niemand uit gestemd :o.

ik zat er wel aan te denken maar dacht zal wel ergens overheen hebben gelezen. en met dino zat ik aan stenentijdperk (steensteen) te denken maar dat was net na de dino's, dus staakte die gedachte gang en vond het niet het delen waard :P

Ja vage beargumentering of een vroege cult trein? Orgineel geeft aan een hint te hebben gezien en hem niet te willen delen, lekker makkelijk

Trouwens het is wel makkelijk om meteen een inactieve burger af te schieten als cult, en nu mij meteen voorstellen zonder 'je hint' prijs te geven. Erg gemakkelijk, maar ik ga nog maar eens kijken naar het verhaal, en he bebaarde avatar....

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven