XXL Nutrition

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Ben geneigd om ook op drbrik te stemmen vanwege mijn eerdere gedachtegang, maar dat Orgineel dan ook meteen op hem stemt doet me weer twijfelen, omdat ik er nog allesbehalve aan uit ben aan welke kant Orgineel staat :o

Ben geneigd om ook op drbrik te stemmen vanwege mijn eerdere gedachtegang, maar dat Orgineel dan ook meteen op hem stemt doet me weer twijfelen, omdat ik er nog allesbehalve aan uit ben aan welke kant Orgineel staat :o
Ik had Orgineel als wolf bestempeld een paar pagina's terug, dus dit kan een move zijn om een cult op te offeren om zijn eigen hachie te redden.

Met alles rekening houden

En mezelf proberen niet te gehaat krijgen door iedereen en z'n moeder voor cult uit te maken :roflol:

Drbrik
Wie durft er mee te gaan?

Ik vind het prima drbrik, maar ik hoor nog wel graag even een waarom. Jij haalt het uit een hint, maar die hint verwijst tevens naar een goede?
Kans is aanwezig dat ik mijn stem nog wijzig omdat ik nog geen goede redenen zie.. maar verras me.

Wtf, waarom ben ik nu weer verdacht?

Vanwege je baard.. Vertel mij maar waarom je niet verdacht zou moeten zijn...

Drbrik als dit mensen kan overtuigen aan welke kant ik sta.

Ik zie net wel dat het steensteen was die gisteren zo hard op orgineel en wengstertje ging en niet spanning tree, mijn excuses. Wel apart dat er dan zo weinige spelers me verbeteren.

Ik volg alle namen niet zo..

Vage beargumentering wel op drbrik vind ik.

Agreed.

Ik wil nog wel even kwijt dat mijn hintgedachte gewoon compleet genegeerd wordt... Wat is er dan zo geweldig aan Orgineel zijn voorstel dat er niemand is die tegenspreekt en iedereen gelijk een kaartje koopt en op de trein springt?

Waarom ben ik de dino, en baard kan t niet zijn want die is serieus al een tijd er af. Tsjoek tsjoek all aboard the culttrain wauter als eerste wagon er achter, niet dat t veel uithaalt, maar dan heb ik jullie iig gewaarschuwd

Als we 100% zeker zijn of Drbrik cult is of niet heb je je hiermee wel prijs gegeven denk ik.
Maar ben je dat ook? Ik wil net als hill best mee gaan, maar ik zie nou niet echt hele duidelijke aanwijzingen. Naast dat, er zijn nog meer cults dus waarom zou ik jullie wel allemaal moeten geloven. Het is ook lekker makkelijk om gelijk in te haken op iemand, er gaan er vanzelf meer mee bij gebrek aan beter..

Waarom ben ik de dino, en baard kan t niet zijn want die is serieus al een tijd er af. Tsjoek tsjoek all aboard the culttrain wauter als eerste wagon er achter, niet dat t veel uithaalt, maar dan heb ik jullie iig gewaarschuwd

Dit argument slaat nergens op en dat hebben andere spelers ook wel door... Het zou veel logischer zijn om op Woopy of orgineel te stemmen nu als eerste actief op jou gingen maar volgens mij probeer je nu nog iemand buiten schot te houden.

moet nog even kijken voor welke trein ik me kaartje koop want iedereen gaat wel heel makkelijk op Drbrik. terwijl origineel weer zomaar (na mijn idee) een naam roept zoals hij eerder ook al deed.
Hehe mee eens, daarom ook niet meer op jou stemmen, maar ik twijfel nu tussen orgineel en wauter, maar normaal wil wauter uitleg hebben en nu duikt ie vol op mijn naam terwijl orgineel resoluut weigert de 'hint' op mij uit te leggen

Hehe mee eens, daarom ook niet meer op jou stemmen, maar ik twijfel nu tussen orgineel en wauter, maar normaal wil wauter uitleg hebben en nu duikt ie vol op mijn naam terwijl orgineel resoluut weigert de 'hint' op mij uit te leggen

Dit hint was onzin.
Mijn bedoeling was om reacties uit te lokken. Dat is wel erg snel gelukt.
Dat Wauter zo makkelijk mee gaat is wel erg verdacht.
Wauter

• Topic Starter Topic Starter
Ondanks dat ik weinig bruikbare hints kan vinden vind ik dit toch wel een vermakelijk potje :roflol:

images?q=tbn:ANd9GcTHAiSsUo6YNXzOeNocDiu4HNQwwwv8ZXryE9bRTd9OP16FkE-RvA.png

Terug
Naar boven