- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de posts herlezen en dan in het bijzonder die van Lloyd. Ik haal er vooral enkele namen uit die volgens mij goed zijn, maar 1 ding wat me ook opviel:
Toen ik voorstelde om op Wengstertje of drbrik te stemmen om te kijken of ze bewust Wauter steunden, ging Lloyd er heel snel in mee en stemde hij op Wengstertje. Was dit om een treintje richting Wengster op te zetten en zo drbrik buiten schot te houden?
Fantastisch betoog, duidelijk dat je berekend te werk gaat. Dat er nu niemand ingrijpt om je te steunen lijkt me ook duidelijk afgesproken. Waarschijnlijk hopen jullie dat er goede overtuigd is en jou zal steunen.

Jacked en Tan is overigens ook niet binnen als je het op die manier opvat, die wordt alleen maar genoemd door Diaephi.

Als cult zou ik toch geen poot hebben om op te staan? Lieg ik ergens of verdraai ik waarheden? Je hebt het goede recht om je eigen mening te hebben na al mijn argumenten maar geef me dan op zen minst het voordeel van twijfel en stem niet om mij want dit zou een jammerlijke zaak zijn.