XXL Nutrition

Weerwolfgame: De Boze Super moderator

Jaja.. wat nu.

Ik twijfelde al aan orgineel zijn drbrik actie. Maar steensteen lijkt overtuigd te zijn vanwege de baarden.
Orgineel liegt ons allemaal met gemak voor en er zijn velen die op het treintje springen zonder vragen te stellen.

What to do what to do.

Ik zit zelf te denken aan anagrammen, want kan zelf niks met dino. Toevallig niet iemand die Dion heet? Heb ook al gekeken in het log van sanca zelf omdat "odin"

Wat wilt dat zeggen?
Dat je het spelletje snapt?

- Toen er op een inactieveling wou gestemd worden heb ik verschillende keren gezegd dat je dit beter niet doet omdat de kans dan heel groot is dat je er een burger uitstemt. Ik heb het niet één keer vermeld om dan als cult achter te kunnen zeggen van "kijk, ik wist wel dat hij burger was".
- Toen jij met een losse stem kwam op woopy met een zogezegde "hint" voor het verhaal heb ik je verdedigd om te zeggen dat je mensen niet zo snel op jou moesten stemmen omdat het wel heel verdacht was dat mensen zo snel op je gingen.
- Het argument van ik heb geprobeerd om eens te kijken wie snel meegaat op drbik klopt ook niet echt want woopy heeft eerder al uit de berichten van Lloyd het vermoeden afgeleid dat men drbrik probeert van uit de stemmen te houden.

Heb de posts herlezen en dan in het bijzonder die van Lloyd. Ik haal er vooral enkele namen uit die volgens mij goed zijn, maar 1 ding wat me ook opviel:
Toen ik voorstelde om op Wengstertje of drbrik te stemmen om te kijken of ze bewust Wauter steunden, ging Lloyd er heel snel in mee en stemde hij op Wengstertje. Was dit om een treintje richting Wengster op te zetten en zo drbrik buiten schot te houden?

- Als ik met lloyd cult was geweest had ik gewoon moeten stemmen op wengstertje maar ik heb al veel eerder laten weten dat ik de hint dat jij en wengstertje niet in het verhaal voorkwamen en dus wel cult moesten zijn afgedaan als nonsens.

Moet ik nog meer argumenten geven dat ik al heel de tijd voor de burgers speel?

Als de hints niet echt duidelijk zijn ga ik liever af op stemgedrag en post en dan is lloyd zijn gedrag tov drbrik verdacht.

Laatst bewerkt:
Fantastisch betoog, duidelijk dat je berekend te werk gaat. Dat er nu niemand ingrijpt om je te steunen lijkt me ook duidelijk afgesproken. Waarschijnlijk hopen jullie dat er goede overtuigd is en jou zal steunen.

Fantastisch betoog, duidelijk dat je berekend te werk gaat. Dat er nu niemand ingrijpt om je te steunen lijkt me ook duidelijk afgesproken. Waarschijnlijk hopen jullie dat er goede overtuigd is en jou zal steunen.

Als cult zou ik toch geen poot hebben om op te staan? Lieg ik ergens of verdraai ik waarheden? Je hebt het goede recht om je eigen mening te hebben na al mijn argumenten maar geef me dan op zen minst het voordeel van twijfel en stem niet om mij want dit zou een jammerlijke zaak zijn.

Ofwel is Wauter wolf en zit Orgineel goed, wat zou overeenkomen met mijn idee van gisteren dat drbrik wauter probeerde te verdedigen.
Of drbrik is cult en orgineel wil de aandacht afleiden en is dus ook cult. Dan kan Wauter niet de wolf zijn want dan is hij de enige persoon waar de aandacht net niet naartoe geleid mag worden.
Of zowel wauter als orgineel zijn burger en ik begrijp niets van orgineel zijn wilde beschuldigingen en vreemde redenaties.

Ik blijf voorlopig bij drbrik. Zijn rol kennen zal me meer zeggen :)

Jacked en Tan is overigens ook niet binnen als je het op die manier opvat, die wordt alleen maar genoemd door Diaephi.

Als je het zo opvat, dan zat Marc ook niet binnen. Toch is hij meegenomen uit het huis en opgepeuzeld:dunno:

Als cult zou ik toch geen poot hebben om op te staan? Lieg ik ergens of verdraai ik waarheden? Je hebt het goede recht om je eigen mening te hebben na al mijn argumenten maar geef me dan op zen minst het voordeel van twijfel en stem niet om mij want dit zou een jammerlijke zaak zijn.

Wou juist iederen vragen mee te gaan op jou.

ik vertrouw orgineel ook niet helemaal

Orgineel zijn speelzijde is te vertrouwen volgens mij (anders had ik hem ook niet verdedigd), alleen vind ik zijn stem op mij raar maar ik kan alleen maar openboek spelen (zoals ik altijd al heb gedaan deze game) en laten blijken uit feiten dat een stem op mij niet correct is en drbrik wel.

• Topic Starter Topic Starter
Dag 3 avondverhaal

De groep had alweer lekker gelift vandaag en iedereen had z'n training kunnen loggen op het forum, lachende gezichten alom. De boze super moderator kan ons niets meer doen, we zijn safe !!
Ze stappen in het busje en vandaag is het de beurt voor Woopy om te rijden dus iedereen weet wat dat betekend, vandaag weer een tussenstop bij de kebab, hoera, dubbel feest !
Thuis gekomen begint iedereen gelijk te eten, kebab was weer een paar daagjes geleden en dan smaakt het eens zo lekker. Dbrik stelt voor om een groepsfoto te maken van het eten maar als hij de foto wilt posten merkt hij dat hij zichzelf niet kan taggen. Gvd, kut wifi, even buiten proberen, daar is de verbinding misschien beter.
Dbrik probeert maar hij kan zichzelf buiten ook niet taggen, hij wilt terug naar binnen gaan maar daar staat ineens de grote boze pratende dino met baard "Mwuahahaha, jij gaat lekker smaken met een goed sausje erover, grrroooaaaarrrr."
En de grote boze pratende dino met baard sleept Dbrik weg, wederom merkt niemand het op

kebab.jpg

Dbrik is dood, hij was 1 van de moderators

De wolf mag vanaf nu de kill voor vannacht doorgeven
De jager mag de beschermeling voor vannacht doorgeven

Terug
Naar boven