Fitness Seller

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Gisteren zat 1 2 1 erin, oftewel 4

Dbrik is mogelijk, ik kom op banshee uit als oplossing.
Zou ik dan echt gisteren over die 9 apart staande zinnen en 9 cijfers in het getal begonnen zijn? :) Volgens mij zit daar nog altijd de oplossing... Het is te vreemd dat hij zijn zinnen plots opbreekt in kleinere stukken en mooi onder elkaar uitlijnt.

Ik stel voor 1 van de 2 eruit te stemmen vandaag. Ik ga voor drbrik denk ik.
Wat drbrik betreft: hij heeft de eerste nacht gemist, werd pas gisteren actief, en de eerste nacht is er ook niemand dood gegaan... Maar er was wel een verhaal over een gevecht dat de vork verloren had, zou dit er geweest zijn als de vork geen naam doorgegeven had wegens inactiviteit ja of nee?

Wat drbrik betreft: hij heeft de eerste nacht gemist, werd pas gisteren actief, en de eerste nacht is er ook niemand dood gegaan... Maar er was wel een verhaal over een gevecht dat de vork verloren had, zou dit er geweest zijn als de vork geen naam doorgegeven had wegens inactiviteit ja of nee?

Dat ging volgens mij om Chuck Norris maar dat is geen 100% zekerheid, of wel ?

Dat ging volgens mij om Chuck Norris maar dat is geen 100% zekerheid, of wel ?
Nee.. dat bedoel ik, misschien was er gewoon geen naam doorgegeven omdat de vork pas gisteren actief werd? Maar dan vind ik het vreemd dat er toch dat verhaal van dat gevecht was, al was dat misschien om de schijn op te houden en niet direct de inactieveling te verraden...

Zou kunnen, als er geen kill was door inactiviteit kan je dit natuurlijk moeilijk vermelden want dan heb je de vork zo te pakken. Het probleem met de -3 +4 hint is dat je hem op meerdere manieren kan interpreteren en volgens mij leid hij naar de vork.

Zou kunnen, als er geen kill was door inactiviteit kan je dit natuurlijk moeilijk vermelden want dan heb je de vork zo te pakken. Het probleem met de -3 +4 hint is dat je hem op meerdere manieren kan interpreteren en volgens mij leid hij naar de vork.
Nog iets gevonden op die 9 zinnen toevallig?

denk dat Banshee inderdaad eerder goed is dan DrBrik dus ga voorlopig mee met sanca op DrBrik
of iemand moet met betere argumentatie kunnen komen met die getallen, ik weet het in iedergeval allemaal nog niet.

Geloof niet dat drbrik slecht is.
Eerste nacht was wel degelijk een aanval op iemand. Aangezien hij toen niet actief was is hij niet de vork. Cults mogen elkaar pmen, dus een cult lijkt me ook sterk.

Terug
Naar boven