MuscleMeat

Weerwolfspel 591: Revenge of the cutlery

Ja daarom stemde ik gisteren op spanning tree.

Na mijn stem van gisteren op spanning tree ging wauter ineens snel op lloydatoni.
Wauter

Ik had al eerder laten weten dat Lloydatoni één van mijn verdachte personen was en op jou weigerde ik te stemmen.

Ik had al eerder laten weten dat Lloydatoni één van mijn verdachte personen was en op jou weigerde ik te stemmen.

Edit:

- Spanningtree zijn stem op HillR is verdacht maar is eerder van "jij stemt op mij dus ik stem op jou" mentaliteit?
- Sanca ging wel heel snel mee op HillR zonder goeie reden
- LLoyd kan ik op dit moment nogal moeilijk peilen maar doet wel nogal vage posts zonder echte inhoud.
- Orgineel is weer als een malloot aan het spelen volgens mij met een eerdere stem op steensteen.
- Wengstertje is volgens mij nog niet veel online geweest dus die volgt gewoon de meerderheid.

Ongeacht de rol van HillR moet er tussen deze mensen toch minstens een cult zitten, vermoedelijk 2. Sanca is de grootste kanshebber denk ik.

Vanwege de latere verhalen vielen er dan een aantal personen uit. Met in het achterhoofd houdende wetende dat Spanning tree een cult is. Had ik gisteren toch niet meer moeten doen dan op jou stemmen? Genoeg burgers die twijfels hebben bij jou en mee zouden gaan. Toch steek ik mijn nek uit en probeer ik op basis van het aparte spel van Lloyd een beredeneerde stem te maken.

Geloof niet dat drbrik slecht is.
Eerste nacht was wel degelijk een aanval op iemand. Aangezien hij toen niet actief was is hij niet de vork. Cults mogen elkaar pmen, dus een cult lijkt me ook sterk.

Wolf of vork lijkt hij me niet maar cult is toch een mogelijkheid. Als hij niet online is ziet hij zijn pm's toch ook niet?

ik vind het maar moeilijk hoor... na 4 uur heb ik helaas weinig tot geen mogelijkheid meer om mijn stem te veranderen, dus als er mensen zijn die duidelijke hints kunnen plaatsen richting een ander svp voor 4 uur. dank u

Ik ga volgen op drbrik omwille van wat ik eerder zei en ik een ander aanknopingspunt mis

Terug
Naar boven