Fitness Seller

Weet iemand of je met 16 en 14 jaar mee mag doen aan YBF

Status
Niet open voor verdere reacties.
http://themastermind.org/images/capslock_fury.jpg

Ik weet niet waarom, maar om 1 of ander manier word ik echt geweldadig als ik al die onzin wat jij uitkraamt hier op DBB lees..:rolleyes:

Iemand zou echt al die onzin uit jou debiele kop moeten rammen... :o
Ik geef +1 Karma aan diegene die dit doet en een filmpje ervaan maakt zodat heel DBB er ook van kan genieten..

Ik vind het gewoon echt zielig hoe hij daar stond. Daarom heb ik eerder medelijden dan een afkeer voor hem. Je had mijn kind niet moeten zijn want dan was je niet gegaan. Echt een wonder dat je niet uitgelachen bent door de meute.

OMFG... Dit is niet te geloven...!!

Dude was je er ook??

Idd, bf van 20. Als ik zijn vader was had ik hem verboden zo op het podium te gaan. Vanuit de zaal geen boegereoep wat dan weer wel sterk was maar dit kon echt niet.

Hetzelfde als meedoen aan een marathon zonder te trainen.

Ja ik was er ook, de hele tijd opgelet of ik jullie nog kon zien en heb jullie alleen heel even snel langs zien lopen.

niks anders te zeggen dan :roflol:

megole..

whaha, als het echt zo is ziet het er echt uit dat die zich zo voor de dag laat komen!
En diegene die hebben gezegd om volgend jaar koekje in der anus shit! haha
haal die koekjes maar niet want die jonge komt nooit veder dan de mac donalds en na huis!

en wat die zegt over zen stat's ik geloof er de klote niet van;)

later! en verlaag je niet tot zijn niveau!

Jammer, had wel willen kijken gister, woon er toch in de buurt :D

Ik heb wat foto's van je gemaakt op YBF.

Zet ze vanavond wel even online!

ps. Vindt de kritiek werkelijk kinderachtig! Deze jongen is 14 jaar oud en heeft duidelijk zelf niet door dat hij nog lang niet klaar is om aan wedstrijden deel te nemen.
Maar dat geeft jullie nog niet het recht hem voor van alles en nog wat uit te maken!
triest!!!

Laatst bewerkt:
**

Laatst bewerkt:
1zvzpd1.jpg

:haha: Toch wel respect dat hij dat doet eigenlijk, lol.

the new sniper has been born :roflol::lol:

Zwaarste deelnemer op die foto, check die wheelzzz.

aaaaahh daar is ie weer

"voor een vriend" het blijft een goeie:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven