Fitness Seller

Weightgainer

Bezoekers in dit topic

Vreetbeest

Novice
Lid geworden
8 jan 2017
Berichten
25
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Hi,

Ik heb verhalen gehoord dat je niet meer dan 20a 30 gram eiwit kunt opnemen, wat ik me dus afvroeg is moet ik mijn weightgainer in 2/3 splitsen over de dag of kan ik het beter in 1x opdrinken? Het is trouwens een zelfgemaakte weightgainer:

500 ML volle melk
2 scoops whey
1 banaan
70 gram havermout
1 eetlepel pindakaas

Stats:

15 jaar
1 meter 74
77 kilo
vetpercentage 13%
 
Waar had je die verhalen gehoord dan?

Dan eet ik dus elke keer de helft van mijn kip voor niks... :rolleyes:
 
Waar had je die verhalen gehoord dan?

Dan eet ik dus elke keer de helft van mijn kip voor niks... :rolleyes:

Haha, ik had het laatst erover met een man in de sportschool, hij zei dat ik de weightgainer beter kan opsplitsen. En dat ik niet alle eiwit in 1x kon opnemen.
 
Zeker zo n mannetje die zegt dat je elke 2 uur MOET eten als een schizofreen. Je kan je shake in 1 keer opmaken, of verdelen over de dag als jij dat makkelijker vind.
 
En nog een tip : hou je niet vast aan de zogenaamde heilige producten zoals havermout en pindakaas etc, verander het eens met andere producten die carbs en vet bevatten als je dat lekkerder vind, zo word het dieet ook leuker naar mijn mening,
 
Chocolade,kokosblokjes,fruit en ga zo maar door
 
En nog een tip : hou je niet vast aan de zogenaamde heilige producten zoals havermout en pindakaas etc, verander het eens met andere producten die carbs en vet bevatten als je dat lekkerder vind, zo word het dieet ook leuker naar mijn mening,

Als het aan mij lag at ik een heel pot pindakaas per dag:rolleyes:, ik eet gevarieerd en ik heb 1x per week 1 cheat meal.:p
En bedoel je met chocolade 99% cacao?
 
Zeker zo n mannetje die zegt dat je elke 2 uur MOET eten als een schizofreen. Je kan je shake in 1 keer opmaken, of verdelen over de dag als jij dat makkelijker vind.

Heeeeey ik eet elke 2 uur en ben niet shizuphreen :mad:
 
Back
Naar boven