XXL Nutrition

Weinig effect van Pre

Tank20

Novice
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
76kg
Vetpercentage
10%
Beste BB'ers

Na een lange tijd heb ik besloten om toch zo'n dure pre-workout aan te kopen. Ik ben begonnen met C4 van cellucor, de eerste week voelde ik het direct. Daarna zat ik aan 2-2.5 scoops en voelde ik amper iets. Omdat ik deze te zwak vond tegen het einde heb ik Mr hyde gekocht met een hogere dosis caffeine enz. En toch merk ik hier niets van.. Heb ook al assault en no-xplode getest zonder effect.

Ik eet +-2uur voor de training en neem de preworkout ongeveer 10-15min van te voren in weet iemand hoe ik het effect terug kan versterken? :D???

Gewenning, tijdje niet meer nemen.

een weekje niks nemen, en je moet de pre-workout niet standaard elke training gaan nemen want dan gebeurd dit dus idd.

Als je dan toch enkel wil trainen met een pre workout in je systeem, kan je best roteren.
Ik doe dit met unstoppable, assault, the curse & pure geranamine met c4.
Zo probeer ik gewenning een beetje tegen te gaan.

Het is geen schande om een pre workout te gebruiken, je wilt nu eenmaal het beste uit je training halen.
Af en toe "off" gaan is wel aan te raden. imo is een dikke week heus wel genoeg, tenzij je echt grote
doseringen gebruikt.

• Topic Starter Topic Starter
bedankt :)

10 - 15 minuten voor de work-out de PWO innemen is wel wat laat lijkt me.
Meeste PWO sups schrijven 30 a 45 minuten voor (Assault, Jack3dmicro etc)

ik doe ook cyclen, op dagen waarbij ik geen PR wil of hoef te zetten gebruik ik unstoppable (deze bevat geen creatine). Dagen waarbij ik maximaal ga gebruik ik Noxipro (bevat creatine, DMAA en al die andere zooi). Zo gaat mijn noxipro langer mee en voorkom ik gewenning.

Maximaal trainingsdagen zijn vooral de dagen dat ik squat/deadlift of strongmen events doe.

Even twee maanden zonder caffeine door het leven gaan. Stoppen met creatine en alle andere stimulerende middelen.
Daarna weer oppakken en je zult zien dat je tolerantie gereset is.
De twee maanden kan per persoon verschillen. De een heeft langer nodig (10 tot 15 weken) en de andere heeft met 4 tot 6 al genoeg.

Afentoe ook even niet nemen een paar dagen. Tevens heb ik van gewenning niet zo'n last met Unstoppable van B&F.

Na 2 scheppen Assault was het effect toch niet wat ik ervan verwacht...

Afentoe ook even niet nemen een paar dagen. Tevens heb ik van gewenning niet zo'n last met Unstoppable van B&F.

Ik merk dat dan weer wel bij Unstoppable. Begon met iets van 3/4 scoop en moet nu 1.5-2 scoops nemen voor hetzelfde effect. Maar het blijft persoonlijk natuurlijk.

Terug
Naar boven