Fitness Seller

Welcome to my bulking struggles.

Bezoekers in dit topic

Jouw overzichten zijn echt super handig. Ik hou dezelfde info bij, en ik denk dat ik voor 2019 soortgelijke grafieken ga maken. Dank voor de inspiratie! En succes met de rest van de bulk.
 
Jouw overzichten zijn echt super handig. Ik hou dezelfde info bij, en ik denk dat ik voor 2019 soortgelijke grafieken ga maken. Dank voor de inspiratie! En succes met de rest van de bulk.
Excel is dan heel handig. Als je je gewicht in een grafiek stopt, kan Excel een trendlijn berekenen en weet je hoeveel gram je per dag aankomt. Als je dat combineert met je intake, kun je bijna exact berekenen wat je onderhoud is, als je er vanuit gaat dat elke kilo aankomen overeenkomt met een overschot van ±7500 KCal. Voor cutten geldt hetzelfde...
 
WTF?! Ik heb er geen verklaring voor. Ben ook niet ongesteld of zo...

Clipboard02.png
 
Jij hebt hier geen verklaring voor? Ik wel :rolleyes:
 
Jij hebt hier geen verklaring voor? Ik wel :rolleyes:
Nou, ik ben reuze benieuwd naar jouw verklaring...
p.s. Dit is de weging vanochtend op 2 januari! Nieuwjaarsdag zat ik nog op 72,1.
 
Wellicht beetje veel gedronken door de nadorst? Maar probeer het over 4 dagen eens opnieuw, dan zit het allemaal weer goed.
 
Wellicht beetje veel gedronken door de nadorst? Maar probeer het over 4 dagen eens opnieuw, dan zit het allemaal weer goed.
Nee, want geen druppel alcohol gedronken...
 
Met nadorst bedoeld FatBasterd wss gewoon water oid... om dorst te lessen ;)

Misschien heb je ook wat anders dan normaal gegeten. Meer zout oid
Kan een vochtpiek geven. Is met een paar dagen weer weg.
 
Still going strong. Ik groei nog steeds 20 gram per dag en over 11 weken is dat toch maar mooi 1,5 kilo. :)

KCal.jpg


gewicht.jpg
 
Mooie overzichten! Ik kan deze wijze van loggen en registeren wel waarderen! Merk je ook al verschil in shape / training etc nu je langzaam aan het gainen bent?
 
Mooie overzichten! Ik kan deze wijze van loggen en registeren wel waarderen! Merk je ook al verschil in shape / training etc nu je langzaam aan het gainen bent?
Ik merk vooral dat ik altijd veel energie heb en altijd zin om te trainen. De progressie op de belangrijke compounds gaat iets makkelijker, ook al gaat die progressie nog steeds super langzaam, maar dat is normaal als je al ruim drie jaar serieus traint en geen 'special supplements' gebruikt. In de spiegel zie ik nog geen duidelijk verschil en ik ben nog steeds 'lean' (VP onder de 10%).
 
Ik merk vooral dat ik altijd veel energie heb en altijd zin om te trainen. De progressie op de belangrijke compounds gaat iets makkelijker dan toen ik nog op onderhoud zat, ook al gaat die progressie nog steeds super langzaam, maar dat is normaal als je al ruim drie jaar serieus traint en geen 'special supplements' gebruikt. In de spiegel zie ik nog geen duidelijk verschil en ik ben nog steeds 'lean' (VP onder de 10%).

Dat klinkt goed en ook als zeer stabiele ontwikkeling! Vooral die zin en energie om te trainen is natuurlijk erg positief, dat samen met lean blijven en een langzame gewichtstoename lijkt me een goede formule voor kwalitatieve gains. Succes verder!!
 
Dat klinkt goed en ook als zeer stabiele ontwikkeling! Vooral die zin en energie om te trainen is natuurlijk erg positief, dat samen met lean blijven en een langzame gewichtstoename lijkt me een goede formule voor kwalitatieve gains. Succes verder!!
Yep! Zoals het nu gaat kan ik in ieder geval zo door blijven gaan tot diep in het voorjaar. Misschien daarna een korte cut om weer scherp te staan in de zomer. Ik vermoed dat dat een makkie voor mij zal zijn met m'n 'tering' hoge metabolisme.
 
Nou nou, wat gaat het trainen toch ontzettend lekker in deze milde bulk. Altijd volop zin en energie en de stats op de main lifts gaan langzaam omhoog.
Eergisteren m'n beste OHP reeks ooit (barbell, stricte uitvoering dus geen leg drive en bar touching chest):
5x45, 5x45, 6x45, 6x45
Gisteren m'n beste squatreeks ooit (high bar, legal depth, raw):
8x75, 9x75, 9x75, 10x75
En vandaag m'n beste deficit deadlift reeks ooit (conventional, 6 cm extra diepte, met straps):
6x122½. 6x122½, 6x122½, 6x122½, 5x125

Misschien geen indrukwekkende cijfers, maar ik ben 49 en ben pas op m'n 46e serieus gaan krachttrainen.
 
Lekker man, klinkt echt heel goed, en qua motivatie klink je sowieso alsof je die stats de komende periode nog gaat verbeteren!!
 
WOW je bent supersterk! 45 kg op OHP is extreem veel! Ben zwaar onder de indruk en groen van jaloezie als ik zie hoeveel je kunt eten zonder zwaar te worden, :)
 
WOW je bent supersterk! 45 kg op OHP is extreem veel!
Not sure if serious...:bang:
Vorig jaar werd ik hier nog keihard uitgelachen met m'n 5x42½ kg OHP.
Ben zwaar onder de indruk en groen van jaloezie als ik zie hoeveel je kunt eten zonder zwaar te worden, :)
Ik heb in het topic van HillR al aangegeven dat ik serieus medelijden heb met alle 'easygainers' (als in: makkelijk te veel eten). Dan toch liever een hardgainer, als ik mag kiezen! :)
 
Laatst bewerkt:
Not sure if serious...:bang:
Vorig jaar werd ik hier nog keihard uitgelachen met m'n 5x42½ kg OHP.

Ik heb in het topic van HillR al aangegeven dat ik serieus medelijden heb met alle 'easygainers' (als in: makkelijk te veel eten). Dan toch liever een hardgainer, als ik mag kiezen! :)
Het is gewoon lastig om vooruitgang te maken op de OHP. Je hebt er 2.5 kg bij - dat is super! Wat anderen liften is irrelevant tenzij je een powerlifter bent.

image.png
 
Het is gewoon lastig om vooruitgang te maken op de OHP.Bekijk bijlage 439260
Ik denk dat je relatief gezien even goed progressie kunt maken op de OHP als op de andere lifts, maar door het lagere gewicht duurt het langer voordat je 2½ kg sterker bent geworden op die lift.
 
12 weken bezig nu. Gewicht lijkt te stagneren. Blijkbaar is 4000 mijn nieuwe onderhoud geworden. Misschien moet ik wel naar 4200...:eek: In de sportschool gaat het nog steeds erg lekker en ik word heel langzaam sterker.

KCal.jpg


gewicht.jpg
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Back
Naar boven