XXL Nutrition

Welcome to my bulking struggles.

Pepernoten is iets wat ik nu écht niet lust.
Vijf jaar geleden voor het eerst gegeten toen we een weekendje naar Breda gingen, bah :p
Geef mij maar gewone Belgische chocolade (of Zwisterse), maar dan betere dan van Leonidas :D

Ik vond smaak wel meevallen... maar ik lust dan ook quasi alles en zal niet snel nee zeggen om iets te eten :D
Jaaaa natuurlijk chocolade !! liefst donkere... of Toblerone ofzo... Leonidas is wel ok, maar er zijn er toch lekkerdere hé... oa Neuhaus, of lokale chocolatiers....
En ik zeg geen nee tegen een latteke of 2 donkere Côte D'Or :p

Pepernoten is iets wat ik nu écht niet lust.
Vijf jaar geleden voor het eerst gegeten toen we een weekendje naar Breda gingen, bah :p
Geef mij maar gewone Belgische chocolade (of Zwisterse), maar dan betere dan van Leonidas :D
Welke Belgische chocolade vind je beter dan Leonidas? :o Dan weet ik waar ik de volgende keer voor moet gaan als ik de grens weer eens overga.

Ik vond smaak wel meevallen... maar ik lust dan ook quasi alles en zal niet snel nee zeggen om iets te eten :D
Jaaaa natuurlijk chocolade !! liefst donkere... of Toblerone ofzo... Leonidas is wel ok, maar er zijn er toch lekkerdere hé... oa Neuhaus, of lokale chocolatiers....
En ik zeg geen nee tegen een latteke of 2 donkere Côte D'Or :p
Voor jou ook; nog andere Belgische chocolatiers die je echt veel beter dan Leonidas vindt? Ik ben zelf enorm fan van Leonidas, maar ik sta open voor de mening van locals hehee.

Welke Belgische chocolade vind je beter dan Leonidas? :o Dan weet ik waar ik de volgende keer voor moet gaan als ik de grens weer eens overga.

Voor speciallekes zou ik dit aanraden: https://www.thechocolateline.be/nl/
En de beste "gewone" pralines vind ik - persoonlijk - die van Sweertvaegher... http://www.sweertvaegher.com/

En dan zijn er nog tal van kleine, goeie chocolatiers, maar ik denk niet dat je tot in Ieper gaat rijden voor een stukje chocolade :D

Voor speciallekes zou ik dit aanraden: https://www.thechocolateline.be/nl/
En de beste "gewone" pralines vind ik - persoonlijk - die van Sweertvaegher... http://www.sweertvaegher.com/

En dan zijn er nog tal van kleine, goeie chocolatiers, maar ik denk niet dat je tot in Ieper gaat rijden voor een stukje chocolade :D
Hehehehe, dank, lieve Belgjes. :heart: Ik heb ze serieus opgeslagen in mijn notities, zodat ik voorbereid ben bij mijn volgende bezoek in België.
Gezien ik in het vieze zuiden van Nederland woon, ben ik in principe binnen 10 minuten in België. Als ik dus echt héél erg in de verleiding kom, zal het zeker niet veel moeite kosten om een van die toppertjes te vinden. :rolleyes::p

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag 24-11-18. Pull.
Barbell deficit deadlift (staand op een 6 cm dikke bumper plate): 8,8,8,9 x 110 kg
Weighted pull-up: 6,6,6,5 x bodyweight + 10 kg.
Barbell Pendlay row: 9,9,9,10 x 65 kg
Plate loaded lat pulldown machine: 10,10,10,10 x 50 kg (gewicht per arm!)
Plate loaded seated row machine, unilateral: 10,10,10,10 x 55 kg
Plate loaded biceps curl machine: 11,11,11,11 x 25 kg

Vandaag een nieuw volume p.r. op de standing military press: 8x40kg :lifter:
Wel met strikte uitvoering natuurlijk, dus bar laten zakken tot ie bovenkant borst aantikt, armen volledig strekken en zero leg drive.
Morgen weer een bulking update (gewicht, KCal). Tipje van de sluier: het gaat erg moeizaam. Maar ik blijf wel krachtgainzzzz maken!:flex:

Damn, vandaag een verdomd goeie bulkdag gedraaid. Met de hulp van krentenbollen, kruidnoten en mini chocoladeletters uitgekomen op 4700 KCal.
#proudofmyself :eating:

Nice!
Hoeveel gram vezels eet je per dag? :D

En we zijn weer een week verder.
De afgelopen 5 weken zat ik op gemiddeld 4090 KCal/dag en daarop groei ik volgens de trendlijn 6 gram per dag.
Geschatte onderhoud opgehoogd van 4000 naar 4050.
Intake voor deze week opgehoogd van 4200 naar 4250.

Gewicht:
Clipboard02.jpg

Intake:
Clipboard02.jpg

Laatst bewerkt:
Het gaat me steeds makkelijker af om mijn dagelijkse KCal-target te halen. Toch een kwestie van gewenning denk ik. Aanstaande maandag weer een update.

Mijn huidige kracht-stats:
Barbell press (strict): 8 x 40 kg
Barbell paused close grip bench: 8 x 55 kg
Pendlay row: 10 x 65 kg
Pull-up: 6 x 82 kg (bodyweight+10)
Barbell squat, high bar: 8 x 72½ kg
Barbell deficit (6 cm) deadlift: 10 x 110 kg

Zes weken aan het bulken nu.
De afgelopen 6 weken zat ik op gemiddeld 4105 KCal/dag en daarop groei ik volgens de trendlijn 20 gram per dag.
Geschatte onderhoud verlaagd van 4050 naar 3950.
Intake voor deze week: 4200.

Clipboard01.jpg

Clipboard02.jpg

Naar mijn idee maak jij er veel te veel rocket science van.

Hou het toch lekker simpel en na 2 weken niet aangekomen 250 kcal erbij. Etc

Vandaag een nieuw deadlift p.r. getrokken. Oude p.r. van 140 was ook al weer een tijd geleden (maart 2018);

10 x 70 kg
5 x 100 kg
3 x 120 kg
1 x 130 kg
1 x 135 kg
1 x 140 kg
1 x 142½ kg (p.r.)
1 x 145 kg (p.r.)

Best wel redelijk voor een natty hardgainer van bijna 50 die pas op z'n 45e begon met deadliften, toch?

Laatst bewerkt:
Vrijdag 7-12-18. Pull.
Barbell deficit deadlift (staand op een 6 cm dikke bumper plate): 10,10,10 x 110 kg
Pull-up: 10,10,9 x 72 kg. (bodyweight)
Barbell Pendlay row: 9,9,9,9 x 67½ kg
Plate loaded lat pulldown machine: 11,11,11,11 x 50 kg (gewicht per arm!)
Plate loaded seated row machine, unilateral: 11,11,11,11 x 57½ kg
Plate loaded biceps curl machine: 12,12,12,12 x 25 kg

7 weken in de bulk nu. Berekend onderhoud over deze periode: 3900 KCal. Target intake: 4100 KCal
Afgelopen week m'n KCal target niet gehaald...

Clipboard01.jpg

Clipboard02.jpg

8 weken in de bulk nu. Berekend onderhoud over deze periode: 3950 KCal. Target intake: 4150 KCal
17dec-01.jpg

17dec-02.png

Terug
Naar boven