AndroidHealthClinic

Welcome to my bulking struggles.

• Topic Starter Topic Starter
Eet nou gewoon iets minder clean. Dan hoef je niet iedere dag met tegenzin al dat voer naar binnen te proppen ;)
I know! Maar 'dirty bulking' vind ik mentaal nog erg lastig. Gezond eten zit er al 25 jaar ingeramd...

Ziek onderhoud trouwens voor iemand van 70-71 kg.
Klopt. Oorzaak is onbekend. Coeliakie heb ik al uitgesloten via bloedonderzoek. Ben verder perfect gezond. Geen afwijkende bloedwaarden. Stoelgang is ook normaal. Wie het weet, mag het zeggen... En heb ik al gezegd ik geen cardio doe?

Maar is dit allemaal wel serieus? Krijg nogal de indruk dat je aandacht wil scoren aangezien je nogal trots ben op je cal inname. Geen haat ofso maar ik trek het in twijfel onderhand...

Maar is dit allemaal wel serieus? Krijg nogal de indruk dat je aandacht wil scoren aangezien je nogal trots ben op je cal inname. Geen haat ofso maar ik trek het in twijfel onderhand...
Ik ben 100% serieus, maar ik kan er wel inkomen dat iemand zoiets extreems ongeloofwaardig vindt overkomen. Het zij zo.
Had je dit gevoel ook bij de struggles van @marina1975?

Laatst bewerkt:
Hier nog iemand die het moeilijk heeft met bulken hoor...
Succes in ieder geval nog ! Ik volg het hier wel...

Ik ben 100% serieus, maar ik kan er wel inkomen dat iemand zoiets extreems ongeloofwaardig vindt overkomen. Het zij zo.
Had je dit gevoel ook bij de struggles van @marina1975?
Iets (eigenlijk totaal) andere situatie ;)
Maar in joouw geval zou ik opteren voor meer vetten. En als je perse wil kan dat ook met "clean" food.
verder zie PM :)

Wat boeit clean nou..

Omdat dit een bodybuildingforum is, ga ik ook even een indruk geven wat ik in de sportschool doe, door enkele trainingen te loggen. Ik doe dus pull-push-legs ongeveer 6x p/w.

Donderdag 8-11-18. Pull.

Barbell deficit deadlift (staand op een 6 cm dikke bumper plate): 10,10,10,10 x 100 kg
Weighted pull-up: 8,8,8,7 x bodyweight + 5 kg.
Barbell Pendlay row: 11,11,11,11 x 60 kg
Plate loaded seated row machine, unilateral: 14,14,14,14 x 47½ kg
Plate loaded lat pulldown machine: 10,10,10,10 x 47½ kg (gewicht per arm!)
Plate loaded biceps curl machine: 15,14,13,12 x 20 kg

Omdat dit een bodybuildingforum is, ga ik ook even een indruk geven wat ik in de sportschool doe, door enkele trainingen te loggen. Ik doe dus pull-push-legs ongeveer 6x p/w.

Donderdag 8-11-18. Pull.

Barbell deficit deadlift (staand op een 6 cm dikke bumper plate): 10,10,10,10 x 100 kg
Weighted pull-up: 8,8,8,7 x bodyweight + 5 kg.
Barbell Pendlay row: 11,11,11,11 x 60 kg
Plate loaded seated row machine, unilateral: 14,14,14,14 x 47½ kg
Plate loaded lat pulldown machine: 10,10,10,10 x 47½ kg (gewicht per arm!)
Plate loaded biceps curl machine: 15,14,13,12 x 20 kg
Noiceee, Pendlay rows! :thumb:

Ja, lekker oldschool. Ik heb nog nooit iemand anders 'm zien doen in de sportschool waar ik train...
Ik wil die oefening al een tijdje in mijn schema zetten. Maar bij ons in de sportschool hebben ze alleen vanaf 10 kilo grote platen en dat red ik nog niet qua kracht. :rolleyes: Kleinere schijven zijn nogal onhandig bij die oefening, lijkt me. Misschien toch maar eens proberen dan. Het is wel echt een efficiënte oefening waarbij je veel spiergroepen tegelijk meepakt.

Ik wil die oefening al een tijdje in mijn schema zetten. Maar bij ons in de sportschool hebben ze alleen vanaf 10 kilo grote platen en dat red ik nog niet qua kracht. :rolleyes: Kleinere schijven zijn nogal onhandig bij die oefening, lijkt me. Misschien toch maar eens proberen dan. Het is wel echt een efficiënte oefening waarbij je veel spiergroepen tegelijk meepakt.
Even creatief zijn. Misschien kun je losse plates aan weerszijden op de grond leggen, zodat je weer op dezelfde hoogte uitkomt?

Even creatief zijn. Misschien kun je losse plates aan weerszijden op de grond leggen, zodat je weer op dezelfde hoogte uitkomt?
Goede tip, ja. Of als het niet anders kan even in de BasicFit gaan trainen ipv mijn standaard sportschool. Daar hebben ze wel grote platen van 5kg. :D

Vrijdag 9-11-18. Push.
Barbell standing military press: 9,9,9,9 x 37½ kg
Barbell incline bench: 8,8,8,8 x 47½ kg
Barbell close grip paused bench: 11,11,10,10 x 50 kg
Dumbbell side raises: 12,12,12,12 x 9 kg
Dumbbell pullover: 16 x 30 kg; 13,13,14 x 32 kg
Cable overhead triceps extension: 14,14,14,14 x 25 kg

Hmm dumbell pullovers oop een borst dag..:rolleyes:

Lekkere treen, hoe gaat met je gewicht?

Zaterdag 10-11-18. Legs.
Barbell back squat, high bar: 8,8,8,8,8 x 67½ kg
Schuine plate loaded leg press, unilateral: 10,10,10,10 x 30 kg (excl. gewicht platform 47½ kg)
Leg curl, plate loaded machine: 12,12,12,12 x 57½ kg
Standing calf raise, plate loaded machine: 13,13,13,13 x 57½ kg
Abductie machine, romp voorover gebogen: 10,10,10,10 x 130 lbs (59 kg)
Adductie machine: 12,12,12,12 x 190 lbs (86 kg)
Seated calf raise, plate loaded machine: 12,12,12,12 x 40 kg

De drie hierboven geposte trainingen herhaal ik dus steeds, waarbij ik elke training progressie probeer te maken met of een extra rep of gewicht erbij (en aantal reps iets terug). Die progressie loopt nu, zoals ik al zei, erg lekker, omdat ik met 4000+ KCal altijd vol energie zit. :)

Laatst bewerkt:
Heerlijke log bro, geen gezeik gewoon gas erop. Petje af

Terug
Naar boven