MuscleMeat

Welk hondje kiezen?

Jup en sommige rassen zijn nou eenmaal gekweekt om te vechten met andere honden.
Klopt, als je een goede stamboom hebt.
En correcte opvoeding bekom je een trouwe wakende hond.
Zonder dit is het risico altijd aanwezig.
Maar het blijft een ras dat niet zomaar een band schept.

Aan welke honden verdient een dierenarts het meeste?

Klopt, als je een goede stamboom hebt.
En correcte opvoeding bekom je een trouwe wakende hond.
Zonder dit is het risico altijd aanwezig.
Maar het blijft een ras dat niet zomaar een band schept.
Sommige rassen zijn zo ver doorgefokt dat ondanks een correcte opvoeding het risicohonden blijven. Met name voor kinderen en andere honden.

Wordt die hond doodgemaakt door die tijger? Wil dat filmpje eigenlijk niet aanklikken :P

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
We hebben niet gekozen voor een Pomeriaan... Chihuahua... en consorten want dat zijn geen honden vind ik.... Een pomeriaan vind ik SUPER schattig en als tweede hond is dat misschien een optie (moest ik daar tijd voor hebben, en wat ik dus niet heb).. dan zou ik dat overwegen. Maar het is geen hond waarmee je activiteiten kan doen die typisch zijn. Met de hond in het park rennen, hem een bal laten terugbrengen. Springen in het water....
We kozen ook niet voor een zeer sterk en zelfstandig soort hond. Dus geen Akita, Shiba Inu...
We kozen, vreemd genoeg voor een toch relatief groot ras... maar volgens een hondenforum en dus ook de dierenarts is dat op zich niet noodzakelijk een probleem: we kozen voor....

Terug
Naar boven