Ik ga goed op de multivitaminen van XXL huismerk, zeker 3 kilo vvm gepakt afgelopen maand![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga goed op de multivitaminen van XXL huismerk, zeker 3 kilo vvm gepakt afgelopen maand![]()

juist wel toch, het is toch maar een extraatje, als je goed eet krijg je al je vitaminen echt wel binnen uit je voeding. Ik vraag me eigenlijk ook af wat het verschil is tussen bijvoorbeeld goedkope vits en hele dure van bijvoorbeeld solgar. die claimen van betere kwaliteit te zijn maar vitaminen blijven toch gewoon vitaminenOptimal Results Muscle Vitamin Paks, iedere maand weer.
Af en toe Animal Pak
Ik vind, je moet niet bezuinigen op vitamientjes.

jep, die gebruik ik ook sinds kortIk gebruik ook ADAM, nl ADAM superior men’s multi vitamin.
Heel compleet, stevig overgedoseerd, eentje per dag.

juist wel toch, het is toch maar een extraatje, als je goed eet krijg je al je vitaminen echt wel binnen uit je voeding. Ik vraag me eigenlijk ook af wat het verschil is tussen bijvoorbeeld goedkope vits en hele dure van bijvoorbeeld solgar. die claimen van betere kwaliteit te zijn maar vitaminen blijven toch gewoon vitaminen![]()
Waarom?

Goedkoop, en het is de best verkochte bij bb.com, dus zal wel goed zitten dacht ik