AndroidHealthClinic

Welk schema?

• Topic Starter Topic Starter
cardio zorgt er voor dat je juist meer moet gaan eten dan nodig is als je bulkt.
gewoon 500 boven je onderhoud eten dan komt het goed

Oke, en hoelang bulken jullie dan meestal? Hebbe jullie een bepaalde grens ofzo zoals zoveel kilo erbij of?

---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ----------

Doe niet zo paranoid... stilletjes meer en meer beginnen eten. Je mag huis 0,5 kg per week aankomen.

Ja weet ik. Ik moet het gewoon wat opbouwen

Je moet een doel stellen voor jezelf. Als je die behaalt heb kijk je verder.

Oke, en hoelang bulken jullie dan meestal? Hebbe jullie een bepaalde grens ofzo zoals zoveel kilo erbij of? ---------- Toegevoegd om 08:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:18 ---------- Ja weet ik. Ik moet het gewoon wat opbouwen

totdat je te vet bent

Moet je dan nie kei lang cutten?

---------- Toegevoegd om 17:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:16 ----------

Je moet een doel stellen voor jezelf. Als je die behaalt heb kijk je verder.

Ja een duidelijk doel stelle lukt niet echt, ik wil nu gewoon bijkomen in spiermassa maar weet niet tot heoveel kg, ik kijk vooral naar wat ik in de spiegel zie

Marnickx,
ga nou gewoon hard trainen en goed eten en blijf niet door reageren op iedere wijsneus.
Je was klaar met je verhaal en komt er eentje met iets anders dan ga je daar weer in mee.
Zo kom je uiteindelijk nergens.

Marnickx, ga nou gewoon hard trainen en goed eten en blijf niet door reageren op iedere wijsneus. Je was klaar met je verhaal en komt er eentje met iets anders dan ga je daar weer in mee. Zo kom je uiteindelijk nergens.
Ja... hij zou beter mijn diensten aannemen en naar mij luisteren en doen wat ik zeg ipv die andere. xD:cool:

Marnickx,
ga nou gewoon hard trainen en goed eten en blijf niet door reageren op iedere wijsneus.
Je was klaar met je verhaal en komt er eentje met iets anders dan ga je daar weer in mee.
Zo kom je uiteindelijk nergens.

Ik probeer gewoon op iedereen die de tijd neemt om te reagere terug te antwoorden. Gewoon beleefd zijn.

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Ja... hij zou beter mijn diensten aannemen en naar mij luisteren en doen wat ik zeg ipv die andere. xD:cool:

Ja haha, ben altijd blij om een reactie van je te zien :)

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Ja haha, ben altijd blij om een reactie van je te zien :)

Ik probeer gewoon op iedereen die de tijd neemt om te reagere terug te antwoorden. Gewoon beleefd zijn. ---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ---------- Ja haha, ben altijd blij om een reactie van je te zien :) ---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ---------- Ja haha, ben altijd blij om een reactie van je te zien :)
Nou die ik best niet altijd dan. Anders wordt je nog een verwend nest.

ja dat begrijp ik en is ook helemaal top van je, maar als je op een koers bent beland en er komt weer een wijsneus met een heel andere richting dan waai je weer mee.
Op die manier kom je er nooit uit.

Nou die ik best niet altijd dan. Anders wordt je nog een verwend nest.

Haha verwend ben ik niet hoor

---------- Toegevoegd om 08:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:35 ----------

ja dat begrijp ik en is ook helemaal top van je, maar als je op een koers bent beland en er komt weer een wijsneus met een heel andere richting dan waai je weer mee.
Op die manier kom je er nooit uit.

Ja ik snap wel wat je bedoelt. Ik moet een doel stelle voor mezelf en me daaraan houde

Bulken totdat je BF% op 15% staat, dan cutten tot 10%, repeat, and repeat again, and repeat, ...

Yep, dat is 'm. Doel stellen, plan maken en klaar en GAAN, DOEN. En aan je plan houden.

Ik heb alleen 1 probleem. Ik volg nu een UB/LB schema, en dit is eens schema voor 8 weken. Ik ben nu 6 weken bezig en over 2 weken is dit schema dus gedaan, maar ik weet niet goed wat ik dan moet doen. Moet ik doorgaan met men schema of veranderen naar een fullbody of splitschema? Ook begint na die 2 weken het school terug waardoor ik iets minder tijd zal hebben voor 4 keer in de week te trainen, 3 keer zou dan beter gaan, maar als het noodzakelijk is kan ik ook nog 4 keer trainen. Wat lijkt jullie het beste?

Ik heb alleen 1 probleem. Ik volg nu een UB/LB schema, en dit is eens schema voor 8 weken. Ik ben nu 6 weken bezig en over 2 weken is dit schema dus gedaan, maar ik weet niet goed wat ik dan moet doen. Moet ik doorgaan met men schema of veranderen naar een fullbody of splitschema? Ook begint na die 2 weken het school terug waardoor ik iets minder tijd zal hebben voor 4 keer in de week te trainen, 3 keer zou dan beter gaan, maar als het noodzakelijk is kan ik ook nog 4 keer trainen. Wat lijkt jullie het beste?
Maandag, woensdag en vrijdag fullbody... knallen. :p Daarbij school duurt meestal maar tot 16 uur ofzo...

Ik zou verder gaan met je huidige schema, tenzij het tegenvallende resultaten geeft (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen). Je mag het dan wat drukker krijgen met school, maar met jouw leeftijd (ik gok dat je onder de 18 bent) is het niet het geval dat je geen tijd hebt, maar dat je tijd moet vrijmaken.
Als 4 keer in de week je tegenstaat, dan zou ik wel fullbody gaan doen.

Als je cardio perse wil blijven doen moet je veel meer eten om boven je caloriebehoefte te blijven.
Hoeveel eet je boven je caloriebehoefte?

Ik zou verder gaan met je huidige schema, tenzij het tegenvallende resultaten geeft (wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen). Je mag het dan wat drukker krijgen met school, maar met jouw leeftijd (ik gok dat je onder de 18 bent) is het niet het geval dat je geen tijd hebt, maar dat je tijd moet vrijmaken.
Als 4 keer in de week je tegenstaat, dan zou ik wel fullbody gaan doen.

Tijd vrijmaken is geen probleem. Alleen fitness ik dan pas na het avondeten, is dit een probleem?
Het geeft geen tegenvallende resultaten, maar ik vraag me af of ik betere resultaten kan krijgen met een fullbody

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:10 ----------

Als je cardio perse wil blijven doen moet je veel meer eten om boven je caloriebehoefte te blijven.
Hoeveel eet je boven je caloriebehoefte?

Ik doe maar 1 keer in de week cardio, soms 2 maar dit is maar zelden. Ik eet 200 kcal boven behoefte omdat ik niet teveel in 1 keer wil aankomen want ik ben bang om veel vet te krijgen. Maar als het school is fiets ik wel elke dag nog een uur.

Tijd vrijmaken is geen probleem. Alleen fitness ik dan pas na het avondeten, is dit een probleem? Het geeft geen tegenvallende resultaten, maar ik vraag me af of ik betere resultaten kan krijgen met een fullbody
Nee, je kan betere resultaten krijgen door harder je best te doen.

Terug
Naar boven