MuscleMeat

Welk supplement heeft jou het meeste opgeleverd ?

jesse2010

Huge Freak
Waardering
395
Aangezien ik hier in de topics van ALLE sponsors lees hoeveel er besteld word kan het nooit alleen om whey gaan. Dus whey daargelaten welk supplement merk en dosering heeft voor jou de meest toegevoegde waarde ? Is dit creatine ? Of ben je meer een pre workout mens ? Dit puur om eens een inzicht te krijgen in wat werkt voor wie en waarom welk merk.
Dit kan later handig zijn voor nieuwe mensen die opzoek zijn naar een specifiek product voor een specifiek doel. Dus iedereen kan reageren of je nu voetbalt, wielrent, fitness wat dan ook

Cafeïne heeft me de meeste stress opgeleverd.

Ziekelijke maagkrampen en diarree in een trein zonder wc's met een uur vertraging vlak voor een tentamen, denk niet dat enige ander supplement daaraan kan tippen.

• Topic Starter Topic Starter
Cafeïne heeft me de meeste stress opgeleverd.

Ziekelijke maagkrampen en diarree in een trein zonder wc's met een uur vertraging vlak voor een tentamen, denk niet dat enige ander supplement daaraan kan tippen.

Bedankt voor je goede toevoeging ;). Rare sport ook als je dit je iets heeft opgeleverd

Goed topic. Wat mij nog het meest heeft opgeleverd is whey, maar dit kun je ook uit voeding halen. Creatine? Nee, wat een tegenvaller en m.i. een hype.

Een pre-workout voor energie kan handig zijn voor in de cut, maar er zijn goedkopere alternatieven die hetzelfde werk leveren (nootropics).

Laatst bewerkt:
Crea en betatest.

Goed topic gozer :) ik lees ff mee.

Tot nu toe creatine naast whey natuurlijk!

Melatonine, lekker slapen.

Hmb in combi met creatine . Dedicated van vaso grow werkt heel erg goed maar 8 pillen slikken pfff ...
En ltryptofaan slaap ik heerlijk van.

• Topic Starter Topic Starter
Voor mij persoonlijk toch wel weight gainers. Dit omdat als ik het druk heb of even geen zin om te eten kom ik toch aan mijn cal's

wow Jesse, je bent pas de 99999ste die hier een topic over maakt!!!

Ready to drinks met amino

test-3 van bodylab! 10kg gegained!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Crea en Hmb.

Cocktail van b&f ook prima.

Animal methoxy stack was mijn favoriet. Helaas nu niet meer verkrijgbaar :(
Wat er nu nog verkrijgbaar is zou ik zeggen. EndoStim icm tribulus en HMB (HMB dosering x3).
Dit mag dan wel een stack zijn maar wel lekker ;)

Oh gezien de reacties moet het om een lekker gevoel gaan.
Dan ga ik voor animal pak, daar ging ik echt lekker op!!!1!1!one!1!!

whey als makkelijke toevoeging van eiwit, haal het nu uit eten dus niet meer nodig.
Pre workout, heerlijk om voor training te gebruiken. Ook enigste wat je denk ik niet uit voeding kan halen, dat extra beetje energie en focus. (Strong/Unleash v3, wissel af weet niet welke ik beter vind)

Toch wel Whey Perfection ondertussen al echt me 20ste pot ofzo.
Pre-workout, heerlijk om mee te trainen en soms net beetje dat extra te geven.
Crepure creatine, zeker krachtgains mee gemaakt!
PS100, merkbaar minder stress etc.

Terug
Naar boven