MuscleMeat

Welk supplement heeft jou het meeste opgeleverd ?

Pré workout: Napalm en RPM, super trainingen
Ghenerate van LG sciences: vooral zalig slapen, en overdreven levendige dromen :)
X-factor van molucair nutrition: na 8weken toch ong 2kg spiermassa opgebouwd, maar de daarop volgende keren minder resultaat, niettemin toch tevreden van de gains voor een supplement
Alpha lipoic acid: betere pumps, en vollere look vooral in combi met dextrose.

Dat zijn ze, verder veel brol op de markt :)

ECA stack , helaas niet meer (makkelijk/vrij) te verkrijgen

Voor mij persoonlijk Citruline-Malaat. Op 9 gram merk ik een duidelijk verschil tijdens mijn trainingen.

Creatine en beta-alanine heb ik weinig tot niks van gemerkt. Maar deze heb ik ook niet heel consequent gebruikt, dus heb nog 1 pot van elk liggen om te testen in de toekomst :D

Noxipro, PRs vlogen me om de oren. RIP noxi:(

Noxipro, pomp is te ziek / rush is super! Gelukkig nog 6 in voorraad

Pvl mutant mass, bsn cell mass, eas phosphagen.

Crea

Vertel?

OT: multivit. Nooit meer ziek.
Edit: caf doet zijn werk ook wel op slome dagen.

Van crea zijn me spiertjes lekker vol maar echt veel doet het op zichzelf bij mij niet, wel nu ik de HMB erbij doe.
Door die Hmb kan ik gewoon meer doen, merk dat ik veel sneller herstel en langer door kan pakken dan zonder.
Neem hem op lege maag, ochtend en voor slapen.
Cocktail vind ik lekker als pre en post workoute shake, ook de zink ,lijnzaad en taurine en nog meer zooi die er in zit doet goed ze ding.
Verder haal ik alles uit voeding, neem ik alleen wheyshake als ik echt echt niet anders kan.

Zo goed kwa info :)

Meeste baat (denk ik) bij supplementen na de workout.

Magnificient bijvoorbeeld of eigen mixje van bcaa+creatine+dextro.

Vraag me weleens af hoe ik erbij zou staan als ik puur goed had gegeten en geen enkel supplement had gebruikt. Geen eiwit, geen pwo mixjes en geen na training mixjes.

Terug
Naar boven