MuscleMeat

Welk supplement heeft jou het meeste opgeleverd ?

Animal pak.
Assault

Weinig, behalve de pre workouts merk ik van creatine(miss werkt het wel, maar niet voelbaar en moeilijk meetbaar) ed weinig.

Vraagje over dat animal pak, merk je daar nou (veel) verscheel mee?

NO EXPLODE van bsn

Fijn om een keer uit geprobeerd te hebben als pre-workout. Voel je direct vooral in de eerste 2 weken. Prijs is TE duur. Na 1 week raak je er aan gewend en heb je 2 scheppen nodig om het goed te voelen.

Proteïne/Creatine van een huismerk het allerbeste en waar voor je geld

---------- Post toegevoegd 30 October 2013 om 09:21 ----------

Anabolic Halo van muscle tech

Slecht product. Veels te duur 2 scheppen nodig en zo door een pot heen.

Die stack van LG Sciences, natadrol/formadrol/ghenerate. Niet normaal die gainz. Nu echter niet meer te verkrijgen bij de boardsponsors geloof ik.

Epic om te zien dat creatine volgens sommigen niet werkt en bullshit supplementen dan wel worden geprezen, only on Dbb

Whey. Dat heeft me Protein Fluff, Pannekoeken, Muffins en Cheesecake opgeleverd!

e1faa9dfa3c07e124249352402d0a64a.png - 413999

Animal Pak niet, Animal Methoxy Stack van een jaar of 10 terug zaten pro hormonen in...
Werkte wel degelijk ;)

whey

Whey, Creatine en Beta-alanine.
Van alle drie merk ik toch wel een kleine krachttoename.
De Creatine en Beta-alanine gebruik ik trouwens continu maar in lage doseringen. Respectievelijk ~2 en ~1 gram per dag en lijkt zo toch effectief te zijn. (Enkele keren mee gestopt.)

Noemenswaardige niet spieren/kracht specifieke supplementen zijn een hele rij vitamines natuurlijk en verder is vooral N-Acetyl Cysteïne (NAC) de moeite van het noemen waard. Dat is interessant spul.
http://en.wikipedia.org/wiki/Acetylcysteine

s.a.w .. super pre workout
cm3 top creaine

allebei van TREC

Ik gebruik geen supplementen, je moet gewoon genoeg trennen, dat is het belangrijkste

Een hele bijzondere: J.a.m.

Megagrow van XXL, Enige creatine waar ik echt wat van merkte.
Enige nadeel is wel het extra vocht...

Terug
Naar boven