- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niks is substituut voor goede maaltijden en flink wat slaap. Er is dus ook geen supplement dat me significant heeft geholpen. Misschien melatonine, aangezien dit bij mij garant staat voor een goede nachtrust.
Niks is substituut voor goede maaltijden en flink wat slaap. Er is dus ook geen supplement dat me significant heeft geholpen. Misschien melatonine, aangezien dit bij mij garant staat voor een goede nachtrust.
Ik zeg toch ook niet dat iemand anders dat zegt? Ik stel gewoon dat supplementen nooit bijzonder veel bijdragen, überhaupt. Vanwege die reden is het lastig een vinger te liggen op welk supplement het meeste oplevert aangezien ze allemaal relatief weinig opleveren.Dat zegt toch ook niemand? Supplement bovenop goeie voeding en andere basisbehoeften wordt (neem ik aan) naar gevraagd.. Dingen als bijv beta-alanine of creatine (natuurlijk maar niet in zulke mate dat het enkel uit voeding komt)..
Van die melatonine slaap ik erg onrustig man..zma laat mij dan wel zalig slapen

Ik zeg toch ook niet dat iemand anders dat zegt? Ik stel gewoon dat supplementen nooit bijzonder veel bijdragen, überhaupt. Vanwege die reden is het lastig een vinger te liggen op welk supplement het meeste oplevert aangezien ze allemaal relatief weinig opleveren.
pvl mutant mass, man wat een verschrikkelijk slechtsmakend product. Had jij ook last van het feit dat je de klonters gewoon niet opgelost kreeg?
Welk supplement heeft jou het meeste opgeleverd ?
Niet zo moeilijk wei hydrolisaat

Aangezien ik hier in de topics van ALLE sponsors lees hoeveel er besteld word kan het nooit alleen om whey gaan. Dus whey daargelaten welk supplement merk en dosering heeft voor jou de meest toegevoegde waarde ? Is dit creatine ? Of ben je meer een pre workout mens ? Dit puur om eens een inzicht te krijgen in wat werkt voor wie en waarom welk merk.
Dit kan later handig zijn voor nieuwe mensen die opzoek zijn naar een specifiek product voor een specifiek doel. Dus iedereen kan reageren of je nu voetbalt, wielrent, fitness wat dan ook
Als ik op een laag pitje train dan gebruik ik 25gr 30-45min voor de training en 25gr zo snel mogelijk na de raining (wat voor mij op 5-10min. komt). Als ik in een intensievere fase zit neem ik 2 keer 50gr.
Ik neem het met melk of chocomelk, gelang waar ik trek in heb. Koolhydraten doe ik er tegenwoordig niet meer bij omdat ik van mening ben dat de hydrolisaat al voor een afdoende insuline response zorgt (ik ben geen fan van snelle Kh na de training)

Van die melatonine slaap ik erg onrustig man..zma laat mij dan wel zalig slapen
Same here ZMA van b&f huismerk slaap ik heerlijk mee![]()
Vraagje aan de melatonine/zma gebruikers.
Gebruiken jullie het omdat je niet in slaap kan vallen?
Of wordt je gewoon frisser/uitgeruster wakker?
Voel me namelijk altijd moe en suf als ik wakker woord met bijkomend ochtend humeur. Maakt niet uit hoeveel ik slaap.
Voel me namelijk altijd moe en suf als ik wakker woord met bijkomend ochtend humeur. Maakt niet uit hoeveel ik slaap.
Welk supplement heeft jou het meeste opgeleverd ?
Niet zo moeilijk wei hydrolisaat
Als ik op een laag pitje train dan gebruik ik 25gr 30-45min voor de training en 25gr zo snel mogelijk na de raining (wat voor mij op 5-10min. komt). Als ik in een intensievere fase zit neem ik 2 keer 50gr.
Ik neem het met melk of chocomelk, gelang waar ik trek in heb. Koolhydraten doe ik er tegenwoordig niet meer bij omdat ik van mening ben dat de hydrolisaat al voor een afdoende insuline response zorgt (ik ben geen fan van snelle Kh na de training)

Chocomelk heeft een vrij lage G.I hoor (34 tot 49, wat in de categorie laag valt)

Creatine natuurlijk! Maar kan je niet te lang gebruiken
)