MuscleMeat

Welk werk en/of opleiding doe je?

secundair latijn (ga nu naar het 4e jaar)

Computer Science, TU Delft.

CitizenDildo zei:
Ik ga naar 5 VWO met een Economie & maatschappij profiel.

Ik werk bije en sportschool en heb nog geen flauw idee wat ik voor vervolg opleiding wil gaan doen

Leuk. Heb ik ook dat profiel. :) Welk bijvak heb je gekozen? Ik had M & O.

luuc zei:

Me 2. Ben 1x blijven zitten van Atheneum naar HAVO :o

Hierna ga ik als het goed is social work doen :)
[Link niet meer beschikbaar]

Ik studeer management economie en recht in Den Haag, ben na volgend jaar klaar. En verder werk ik als boekhouder voor een aantal schoonmaakbedrijven (easy money)

• Topic Starter Topic Starter
heel erg bedankt voor jullie reactie's heb net 5 uur in de supermarkt gewerkt
waar ik al 2 jaar werk voor een pruts-salaris en heb 5 uur zitten denken over wat ik nu dan maar eens zal gaan doen.
Maar nee ben er zeker nog niet uit.

in ieder geval hartstikke bedankt!

Laatst bewerkt:
4 de jaars verpleegkundige.. werk op het elisabeth ziekenhuis

Socrates zei:
Ik doe niks.. werkloos.. nooit gewerkt ook.. speel elke maand met de staatsloterij in de hoop dat ik mijn leventje kan voortzetten alléén met ietsje meer luxe....

Ook wil ik jullie allen bedanken voor het bijdragen aan m'n bijstandsuitkering...

nee meen je niet....

kontkrabben en 2 maal in de week in een videotheek bijklussen.
volgend jaar met mijn studies wijsbegeerte te beginnen, om ooit als leraar zedenleer in het hoger middelbaar onderwijs aan de slag te kunnen.

seagal zei:
4 de jaars verpleegkundige.. werk op het elisabeth ziekenhuis

ah nog zo'n gek :D

7 jaar over vwo gedaan ->half jaar foto en videotechniek (k*topleiding) -> half jaar NIKS (behalve gitaarspelen) -> halfjaar MBO-V -> dik half jaar gewerkt op de helpdesk van Planet Internet -> nu 3e jaars HBO-V.

volgend jaar ga ik een jaartje werken, zelf diepgang vinden in mn opleiding, daarna afstuderen.
werk nu al weer zo'n 1,5 jaar bij een (ouderen)zorginstelling in Enschede, op zo'n 12 verschillende afdelingen (invalwerk).

aankomend jaar nederlands recht in nijmegen als het goed is :)
diploma is iig al binnen, nu nog een kamer regelen daaro :D

Studeer hbo electrotechniek, bij de hogeschool rotterdam

En ik werk ook voor een pruts-salaris in een supermakrt :D

Studeer nu HBO - Werktuibouwkunde 1e jaars, spoedig 2e jaars
en ben er ook 1 jaartje tussenuit geweest, hiervoor MBO - Werktuigbouwkunde afgerond.

Was wel verfrissend ff een jaartje er tussenuit, nog een tijdje gewerkt bij Stork, spuitgietmachinebouw.

nu 2e jaar HBO - Ruimtelijke Ordening - Stedenbouw

op de NHTV in Breda

eerst Academie ICT en Management Breda. (1 jaar) >> Avans :rolleyes:

Economie met minor Recht, UU

Bijna afgestudeerd Master of Science in Organization Studies (een hele mond vol)...Ga nu een half jaar werken als recruiter...in januari ga ik verhuizen naar Sydney om aan mijn carriere te gaan beginnen

Technicus middenkader WEI (Werktuigbouw,Elektro, Installatietechniek) met als uitstroomrichting Commerciele Techniek..gister diploma in ontvangst genomen en as maandag begin ik als sales engineer bij een bedrijf dat alles doet op het gebied van energie-efficiente systemen.

Echt een leuk vooruitzicht...werken..nog 45 jaar te gaan tot pensioen :(

ik ga naar het 4de van het CIOS.
Richting: Fitness & Healthcoördinator
+ sportmanagement

Studeer bedrijfskundige informatica (september begint 2e jaar).

Momenteel werk ik fulltime bij een IT dienstverlener als applicatie ontwikkelaar (Access, VBA, Pascal (Delphi), Systeembeheerder, Helpdesk etc. etc.

en parttime bij Truckwash Nobis als vrachtwagen wassert :D

Terug
Naar boven