Fitness Seller

Welke anabolen zijn het beste voor vrouwen?

Als je het liever niet doet... waarom overweeg je het dan?

Misschien ook eens je voeding posten.

en je schema. Indeling heb je gegeven.. maar het is geen schema. In een schema staan je oefeningen. ;)

Maandag: rug en biceps + cardio
Dinsdag: borst en triceps+ cardio
Woensdag: buik +cardio
Donderdag: schouders en traps +cardio
Vrijdag: benen
Zaterdag: buik + cardio
Zondag: rust

(Af en toe skip ik wel eens een cardio sessie)
Ik zie het commentaar van harpep hierop al voor me :D

• Topic Starter Topic Starter
Als je het liever niet doet... waarom overweeg je het dan?

Misschien ook eens je voeding posten.

en je schema. Indeling heb je gegeven.. maar het is geen schema. In een schema staan je oefeningen. ;)

euhm ik zal de oefeningen geven die ik zowizo elke keer doe ( daarnaast komen er soms nog oefeningen bij als ik echt zo eens een super dagje heb)

Rug: optrekken, deathliften, roeien machinaal of met de bar, laterale pulldowns, hyperextensions (onderrug)

Biceps: ez bar curlen, hammer curlen, concentration curls, small bar cable curlen, cable crossovers

Borst: incline benche press, machine fly's, benche, push-ups, DBpullover

Triceps: dip, small bar cable Extensions, achter je hoofd cable Extensions, skull crises

Schouders: zijwaarts DB heffen, voorwaarts DB/schijf heffen, voorover gebogen DB heffen, omhoog roeien met de bar

Traps: shrugs

Benen: squads, lunges, legpress, legextensions, hamstringcurlen, Roemeense deathliften, adductions, abduction, seated calfraises, standing calfraises

Buik: sit- ups, liggend beenheffen, flutter kicks, crunches, planken, twists, heel touches

Cardio: half uur fietsen of half uur interval lopen

Voedingsschema:

Maaltijd 1: 1ei,1 eiwit, 100 gr groenten
Maaltijd 2: 80 gr kip + 100gr groenten
Maaltijd 3: 80 gr zalm + 100gr groenten + 10 gr amandelen
Maaltijd 4: 80 gr rund + 100 gr groenten
Maaltijd 5: 80 gr kip + 100 gr groenten + 10 gr amandelen + 50 gr pasta of rijst
--training
Maaltijd 6: shake + 100 gr pasta of rijst
Maaltijd 7: 150 gr magere platte kaas ( trage proteine voor de nacht)

Zo ik denk dat het dit zowel wat was?
Voedingsschema was berekend op mijn lengte en gewicht en trainingschema is een beetje gekeken naar welke oefeningen ik graag doe... weet niet wat jouw bevindingen hier van zijn?

Hoeveel sets en reps doe je per oefening?
Ziet eruit als erg veel oefeningen....

je eten ziet eruit als een crash dieet.. weet je wel hoeveel je binnenkrijgt? kcal en ekv?

Het verbaasd me dat dit gezegd word over het dieet het is namelijk met iemand opgesteld dat enorm veel schema's maakt voor mensen en daarnaast wedstrijden doet dus je zou denken dat hij mij de juiste voedingsschemas zou geven... ik krijg ongeveer 1200 kcal binnen hangt af van de groenten die ik kies en of ik vb het vlees nekeer verranderd in vis of kip etc.

Daarnaast doe ik meestal 4 sets van 8 reps... maar als ik verhoog naar een gewicht dat ik nog niet gewend ben dan ga ik tot spierfalen omdat ik toch meestal niet tot 8 raak dan...

Met 6 dagen trainen zou ik wat meer eten dan 1200 kcal.. je zit wss zelf onder je BMR met je voeding (dat is wat je nodig hebt als je niets doet... )
kortom een crash dieet. Dat in combi met zoveel trainen en belachelijk veel oefeningen en sets vid ik het niet gek dat je niet vooruit komt.

Je zou zelf eens je onderhoud moeten berekenen en zelf een schema maken qua voeding. Dat iemand veel schema's maakt en wedstrijden doet wil niet zeggen dat alle schema's die hij maakt goed zijn...

Met 6 dagen trainen zou ik wat meer eten dan 1200 kcal.. je zit wss zelf onder je BMR met je voeding (dat is wat je nodig hebt als je niets doet... )
kortom een crash dieet. Dat in combi met zoveel trainen en belachelijk veel oefeningen en sets vid ik het niet gek dat je niet vooruit komt.

Je zou zelf eens je onderhoud moeten berekenen en zelf een schema maken qua voeding. Dat iemand veel schema's maakt en wedstrijden doet wil niet zeggen dat alle schema's die hij maakt goed zijn...

Ik ga het zeker na dit al morge eens bekijken en mijn voeding schema verhogen , hopelijk helpt dit voor spiermassa en kracht op te bouwen.
Hartelijk bedankt ^^

Ik ga het zeker na dit al morge eens bekijken en mijn voeding schema verhogen , hopelijk helpt dit voor spiermassa en kracht op te bouwen.
Hartelijk bedankt ^^

Toch altijd wel lollig dat als je hier een vraag stelt je gewoon geen antwoord krijgt en iedereen over je eten en trainingsschema begint, jouw lichaam en leven en als jij het gevoel hebt dat je alles correct doet en behoefte hebt aan een kuurtje moet je het vooral doen. (Laat niet weg dat er misschien nog eel wat te winnen is uit jr voeding en training)

Dus antwoord op je vraag: anavar

Toch altijd wel lollig dat als je hier een vraag stelt je gewoon geen antwoord krijgt en iedereen over je eten en trainingsschema begint, jouw lichaam en leven en als jij het gevoel hebt dat je alles correct doet en behoefte hebt aan een kuurtje moet je het vooral doen. (Laat niet weg dat er misschien nog eel wat te winnen is uit jr voeding en training)

Ook makkelijk via google te vinden.

Maandag: rug en biceps + cardio
Dinsdag: borst en triceps+ cardio
Woensdag: buik +cardio
Donderdag: schouders en traps +cardio
Vrijdag: benen
Zaterdag: buik + cardio
Zondag: rust

(Af en toe skip ik wel eens een cardio sessie)

Dit is een typische split waarbij alle spiergroepen maar 1x per week worden aangepakt, wat op zich een redelijke lage frequentie is.

Bij een aantal dames die ik in de loop der jaren begeleid heb, viel het me op dat ze vaak meer baat hadden bij trainingsschema waarbij de nadruk meer lag op het vaker trainen van de spiergroepen (nadruk frequentie) dan het benadrukken van veel oefeningen binnen één training( volume nadruk), waardoor je ook automatisch een spiergroep minder vaak kunt trainen.

De mogelijke verklaring hierachter is, dat je als vrouw rekening moet houden met een minder heftige 'endocriene' response na een training.
Doorgaans aanzienlijk minder dan bij een man, omdat een man meestal een gunstiger hormonaal basis-profiel heeft voor spiergroei, vergeleken met een vrouw.
Daarmee bedoel ik dat je (ondanks het feit dat je met dit schema veel oefeningen/sets/reps doet voor een spiergroep binnen een trainingsessie) een minder heftige hypertrofie reactie zult hebben en dus ook minder rendement van je inspanningen.

Ik zou daarom in jou geval -voordat je naar de AAS grijpt- eerst een paar andere indelingen proberen met een hogere frequentie spiergroepbelasting en kijken in hoeverre dat je progressie weer op gang helpt.

- Denk aan een LB/UB schema/indeling (ma/di/do/vr) waarbij je alles 2x keer per week pakt.
- Denk aan een fullbody indeling (ma/wo/vr) waarbij je alles 3x per week pakt.

De hoeveelheid werkvolume per training/per spiergroep wordt dan wel minder, maar daartegenover staat dat iedere spiergroep dus vaker wordt belast.
Ook word je sneller sterker van dit soort schema's en dat heeft zeker op termijn ook een gunstige invloed op spiergroei.

Misschien omdat 9 vd 10x voeding en training waardeloos is en men denkt dat aas de oplossing is in dat geval. Vind het een normale vraag.

Wil je juist verder bouwen? %lijkt me prima zo. In dat geval zou ik de cardio droppen en langzaam kcal opvoeren

Kijkend naar de beginpost zijn er eigenlijk 2 vragen/kwesties:

1. Ik merk tegenwoordig dat er niet echt veel vordering is en overweeg voor te kuren.

2. Maar wat is eigenlijk een goede kuur voor een vrouw?

Op punt 2 geef ik geen antwoord omdat ik gewoon niet deskundig ben op dat vlak.

Wat punt 1 betreft schat ik in dat de TS nog lang niet alles correct doet, nog heel veel kan leren en dit vooral niet moet overslaan door nu al een kuurtje te gaan doen.

Ik weet uit ervaring dat progressie-stagnatie bij velen voortkomt vanuit onwetendheid en onervarenheid qua voeding en de gebruikte trainingsmethoden.
Dat dit tegenwoordig steeds sneller leidt tot overweging om te kuren vind ik een slechte zaak, omdat er in de meeste situaties (inderdaad, zoals je zelf ook al aan geeft) nog heel veel winst te boeken valt voordat chemische ondersteuning echt noodzakelijk wordt.

Het is een beetje dat idee dat iemand al weer een snellere auto wil aanschaffen terwijl ze hun huidige wagen nog niet eens hoger dan de derde versnelling hebben gehad.......

Misschien omdat 9 vd 10x voeding en training waardeloos is en men denkt dat aas de oplossing is in dat geval. Vind het een normale vraag.

Zeg ook niet dat ik het daar niet mee eens ben, vaak valt er nog zoveel naturel te halen.

Kijkend naar de beginpost zijn er eigenlijk 2 vragen/kwesties:

1. Ik merk tegenwoordig dat er niet echt veel vordering is en overweeg voor te kuren.

2. Maar wat is eigenlijk een goede kuur voor een vrouw?

Op punt 2 geef ik geen antwoord omdat ik gewoon niet deskundig ben op dat vlak.

Wat punt 1 betreft schat ik in dat de TS nog lang niet alles correct doet, nog heel veel kan leren en dit vooral niet moet overslaan door nu al een kuurtje te gaan doen.

Ik weet uit ervaring dat progressie-stagnatie bij velen voortkomt vanuit onwetendheid en onervarenheid qua voeding en de gebruikte trainingsmethoden.
Dat dit tegenwoordig steeds sneller leidt tot overweging om te kuren vind ik een slechte zaak, omdat er in de meeste situaties (inderdaad, zoals je zelf ook al aan geeft) nog heel veel winst te boeken valt voordat chemische ondersteuning echt noodzakelijk wordt.

Het is een beetje dat idee dat iemand al weer een snellere auto wil aanschaffen terwijl ze hun huidige wagen nog niet eens hoger dan de derde versnelling hebben gehad.......

Ook hier ben ik het mee eens. En bestaat er een 'goede' kuur voor een vrouw, tja..

Ik zou zeggen als je gaat kuren: anavar en een anticonceptie pil laten mee lopen. En lees je aub goed in.

Waarom anavar? Misschien onderbouwen of eigen ervaring delen? Zo kan ook iedereen maar wat zeggen natuurlijk.

Vrouwen en AAS is een kansloze combinatie in mijn ogen. Is waarschijnlijk persoonlijk..

Terug
Naar boven