- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geen troll vraag.Ja ik weet niet, misschien kick je wel op vrouwen met overtallig haargroei (gezicht, anus, borst, rug, etc.) flinke kaaklijn, zware stem en een joekel van een clit...
de rest minder. maar er zijn vrouwen die kuren en die er niet uitzien als gorillas
Dana linn bailey o.a.
Meer kans dan dat ik zo eentje kan strikken 
Die clit zie ik wel zitten.de rest minder. maar er zijn vrouwen die kuren en die er niet uitzien als gorillas
Dana linn bailey o.a.
Jij zal haar mss lelijk vinden,maar ik vind dat een mooie fysiek voor een vrouw.Ik vind dat er meer vrouwen zouden moeten trainen en kurenMeer kans dan dat ik zo eentje kan strikken
Ik zou er geen problem mee hebben mocht ik een vriendin hebben die aan de aas zou gaan.Zolang ze het verstandig doet.
of mss homo maar ik weet het nog niet? 
Is dit nu een serieuse vraag?
Omdat ik gespierde vrouwen lekker vind moet ik wel bi zijn?of mss homo maar ik weet het nog niet?
![]()

@johnyjordaan Je hebt al genoeg homo erotische posts geplaats hier op het forum. Hou het aub gewoon on topic.
@Stunna begin je nu beetje te begrijpen waarom die Johny irritant is.
@johnyjordaan Je hebt al genoeg homo erotische posts geplaats hier op het forum. Hou het aub gewoon on topic.
@Stunna begin je nu beetje te begrijpen waarom die Johny irritant is.
Er zit natuurlijk wel een mega verschil in kurende vrouwen.
Van Ashley kaltwasser (waarvan ik denk dat bijna alle mannen haar wel geil vinden) tot Iris Kyle (die bijna niemand geil vindt)
idd.en daar tussenin zit ook nog heel wat.En dan nog als er mannen zijn die Iris Kyle geil vinden.Heb ik geen last van.

Lol, waarom zo serieus. Je begrijpt toch wel dat ik je gewoon zit te bashen, ik dacht.. zo'n lolbroek als jij kan daar wel tegen.
Als je alles geil vind wat een gaatje heeft heb ik daar ook geen last van, dus hier kan je gewoon eerlijk zijn![]()
kan wel wat hebben
Maar dacht dat je een serieuse vraag stelde en wilde eens serieus antwoorden 

Lol, waarom zo serieus. Je begrijpt toch wel dat ik je gewoon zit te bashen, ik dacht.. zo'n lolbroek als jij kan daar wel tegen.
Als je alles geil vind wat een gaatje heeft heb ik daar ook geen last van, dus hier kan je gewoon eerlijk zijn![]()
ik ben niet op mn teentjes getrapt hoorkan wel wat hebben
Maar dacht dat je een serieuse vraag stelde en wilde eens serieus antwoorden
Anders krijg ik nog het verwijt dat ik nooit serieus kan zijn.
Ik moet me nu al enorm inhouden.Ik heb een vreemde vorm van humor
Maar als het gaat over mn liefde voor sterke vrouwen ben ik doodserieus verdomme!!!!!!!!!!!!!![]()