MuscleMeat

Welke anabolen zijn het beste voor vrouwen?

Wil je een gedrocht worden?

Ja ik weet niet, misschien kick je wel op vrouwen met overtallig haargroei (gezicht, anus, borst, rug, etc.) flinke kaaklijn, zware stem en een joekel van een clit...

Die clit zie ik wel zitten. :) de rest minder. maar er zijn vrouwen die kuren en die er niet uitzien als gorillas :) Dana linn bailey o.a.

Jij zal haar mss lelijk vinden,maar ik vind dat een mooie fysiek voor een vrouw.Ik vind dat er meer vrouwen zouden moeten trainen en kuren :) Meer kans dan dat ik zo eentje kan strikken :)

Ik zou er geen probleem mee hebben mocht ik een vriendin hebben die aan de aas zou gaan.Zolang ze het verstandig doet.

Die clit zie ik wel zitten. :) de rest minder. maar er zijn vrouwen die kuren en die er niet uitzien als gorillas :) Dana linn bailey o.a.

Jij zal haar mss lelijk vinden,maar ik vind dat een mooie fysiek voor een vrouw.Ik vind dat er meer vrouwen zouden moeten trainen en kuren :) Meer kans dan dat ik zo eentje kan strikken :)

Ik zou er geen problem mee hebben mocht ik een vriendin hebben die aan de aas zou gaan.Zolang ze het verstandig doet.

Maar jij bent toch ook bi??

is
Het zou wel het eea verklaren.

Neen ik ben niet bi en ook niet homo :)

Er zijn hier op dbb nog mannen die gespierde vrouwen mooi vinden.Of deze bi of homo zijn dat weet ik niet :)
Maar ik denk dat omdat je op gespierde vrouwen valt je dan bi of homo zou zijn onzin is.

@Galen ik ken er weinig van heb er geen ervaring mee maar vroeg me af of sarms geen beter/veiliger alternatief zijn voor vrouwen dan AAS omdat deze minder (androgene)bijwerkingen zouden hebben(volgens wat ik gelezen heb en er van begrepen heb)?

@johnyjordaan Je hebt al genoeg homo erotische posts geplaats hier op het forum. Hou het aub gewoon on topic.

@Stunna begin je nu beetje te begrijpen waarom die Johny irritant is.

Er zit natuurlijk wel een mega verschil in kurende vrouwen.

Van Ashley kaltwasser (waarvan ik denk dat bijna alle mannen haar wel geil vinden) tot Iris Kyle (die bijna niemand geil vindt)

Er zit natuurlijk wel een mega verschil in kurende vrouwen.

Van Ashley kaltwasser (waarvan ik denk dat bijna alle mannen haar wel geil vinden) tot Iris Kyle (die bijna niemand geil vindt)

idd.en daar tussenin zit ook nog heel wat.En dan nog als er mannen zijn die Iris Kyle geil vinden.Heb ik geen last van.

idd.en daar tussenin zit ook nog heel wat.En dan nog als er mannen zijn die Iris Kyle geil vinden.Heb ik geen last van.

Lol, waarom zo serieus. Je begrijpt toch wel dat ik je gewoon zit te bashen, ik dacht.. zo'n lolbroek als jij kan daar wel tegen.
Als je alles geil vind wat een gaatje heeft heb ik daar ook geen last van, dus hier kan je gewoon eerlijk zijn :heart:

Lol, waarom zo serieus. Je begrijpt toch wel dat ik je gewoon zit te bashen, ik dacht.. zo'n lolbroek als jij kan daar wel tegen.
Als je alles geil vind wat een gaatje heeft heb ik daar ook geen last van, dus hier kan je gewoon eerlijk zijn :heart:

ik ben niet op mn teentjes getrapt hoor :) kan wel wat hebben :) Maar dacht dat je een serieuse vraag stelde en wilde eens serieus antwoorden :)
Anders krijg ik nog het verwijt dat ik nooit serieus kan zijn.

Ik moet me nu al enorm inhouden.Ik heb een vreemde vorm van humor :)

Maar als het gaat over mn liefde voor sterke vrouwen ben ik doodserieus verdomme!!!!!!!!!!!!! ;)

Doughnuts vind ik ook geil,maar dat mag niet van mn diet.

ik ben niet op mn teentjes getrapt hoor :) kan wel wat hebben :) Maar dacht dat je een serieuse vraag stelde en wilde eens serieus antwoorden :)
Anders krijg ik nog het verwijt dat ik nooit serieus kan zijn.

Ik moet me nu al enorm inhouden.Ik heb een vreemde vorm van humor :)

Maar als het gaat over mn liefde voor sterke vrouwen ben ik doodserieus verdomme!!!!!!!!!!!!! ;)

Die meid die je noemde zit bij mij op het randje. Voor mij is het eigenlijk wat TE maar ik zou haar wel doen zeg maar ;)
Maar dat bedoelde ik ook niet met gedrocht, zitten er veel bij waarvan je bijna niet kan zien dat het een vrouw is. Dat bedoel ik met gedrochten.

Terug
Naar boven