MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

Ben mijn gaydate aan het afwachten die brucie en roman voor me hebben geregeld in GTA4 (zaaaaaaaaaaaaaaalige game!!!)

Nog altijd niet de laatste chapter van fallout 3 voltooid. Ben de sidequests aan het doen. Gisteren slavers in fort memorial gedood, vandaag op zoek naar sleutels om me een weg te banen door fort constatine.

ROFL, GTA & Fallout 3 heb ik ook voor de PS3. Ik moet zeggen, GTA is wel heerlijk om te spelen, maar je raakt snel afgedwaald. (blijft toch erg grote verleiding om alle agenten effe neer te knallen! :D)

Fallout 3 heb ik voor eventjes gespeeld, niet zo erg veel, want ik wil eerst GTA uitspelen, maar wat ik van Fallout heb gezien/gehoord is gewoon te bruut! :)

al 2 maanden niet gegamed, videokaart zit te klote

Vorige week Resistance 2 uitgespeeld. Ben nu bezig met Brothers in Arms: Hell's Highway en Fallout 3 ligt hier nog op me te wachten. :)

Ben mijn gaydate aan het afwachten die brucie en roman voor me hebben geregeld in GTA4 (zaaaaaaaaaaaaaaalige game!!!)

Nog altijd niet de laatste chapter van fallout 3 voltooid. Ben de sidequests aan het doen. Gisteren slavers in fort memorial gedood, vandaag op zoek naar sleutels om me een weg te banen door fort constatine.

Ben GTA4 ook weer opnieuw aan't uitspelen. Geniale game, ook online heel erg veel mee vermaakt. Samen met Fallout3 dé game van 2008 voor mij :)

project IGI en igi2 covert strike

Oldskool :p waren vette games vroegah :D

Alone in the Dark Inferno bijna uitgespeelt, nog 1 chapter te gaan!

Oldskool :p waren vette games vroegah :D

Lul niet, dit is oldschool

Donkey_Kong.jpg

of

Space_Invaders.jpg

Je hebt gelijk Klaaswitz, zo oldskool bedoelde ik niet :p

Grid @ xdoos 360

respek aiiiiii

ik ben vandaag begonnen aan Fallout 3 en so far so good :cool:

Dayum, you are hero to tollerate such crap from a game.

Haha ja ik heb wel is betere spellen gespeeld;)
Maar damn wat een bugs! Vooral met autorijden was het niet te genieten!:eek:
Maargoed ik ben er klaar mee, morgen gaat ie weer terug en dan is kijken wat de volgende word..nu in ieder geval even Battlefield Bad Company van een maat geleend, had de singleplayer nog niet gedaan daarvan.

Kunnen jullie mij een spel aanraden soortgelijk de Caesar serie ? Liefst niet modern en geen al te nieuwe spel dat hoge specs vereist.

Terug
Naar boven