Suicide Sid
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 252
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gta 4 is reusachtig! Ik zit nu al twee weken ofzo intensief na het werk en trainen te spelen. Ik doe constant missies, de enige momenten dat ik van de main quest afwijk is door te daten of kleren te kopen; en ik heb nog maar 35% van het spel voltooid!?
ik doe op dit moment Red Alert 2 en Red Alert 3, kvind 2 eigenlijk nog beter dan 3![]()
Ik heb die game indertijd zo vaak gespeeld, dat het me echt niets meer doet... ik weet de meeste puzzels en geheimen nog, dan heb ik er niets aan. De sfeer blijft cool. (even controversieel: the windwaker is mijn favo zelda).Kga ff oldschool en speel nu Zelda OOT op een N64 emulatorDan komen al die mooie herinneringen ook weer terug

Wat vind je van de fable series dan? Natuurlijk niet vergelijken met zelda eigenlijk omdat je fable met een goeie dag uit kunt spelen. Toch ben ik wel een fable fan hoor.Ik heb die game indertijd zo vaak gespeeld, dat het me echt niets meer doet... ik weet de meeste puzzels en geheimen nog, dan heb ik er niets aan. De sfeer blijft cool. (even controversieel: the windwaker is mijn favo zelda).
Wat vind je van de fable series dan? Natuurlijk niet vergelijken met zelda eigenlijk omdat je fable met een goeie dag uit kunt spelen. Toch ben ik wel een fable fan hoor.

)Heb geen 360 om de tweede te spelen... hopelijk komt hij op pc en dan koop ik hem
Was een beetje aan het overwegen om een console te kopen, maar ging de ps3 nemen omdat doorgaans alle xbox306 titels op pc komen. (behalve ninja gaiden en fable)
Heeft er hier iemand virtua fighter 5 gespeeld? Is dat de moeite waard om oa voor die game een ps3 in huis te halen?
)lol virtua fighter sucks monster c**k..
Beter ga je voor Soul Calibur of Tekken ( als die uit is)

lol virtua fighter sucks monster c**k..
Beter ga je voor Soul Calibur of Tekken ( als die uit is)