AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

permban!

Oja, resident evil 5 is wel geks :D

Zijn jullie uberhaupt uit de vault geweest?

ben al een tijdje bezig met rockband 2 :)

30 uur ver in gta 4... volgens de stats nog 50% van de game te gaan. Talking about bang for your cash.

en er zit een verschil tussen VF en SC/Tekken namelijk dat je bij de eerste nooit kan winnen met buttonmashen en dat bij de tweede wel.

Zo'n spel moet je sowieso niet kopen als je alleen maar gaat button-bashen, niks aan dan..
Maargoed als je alle combo's van iemand weet dan win je makkelijk van iemand die gaat button-bashen, collega van me kent ziekelijk veel combo's met SC en daar win je echt niet van als je gaat bashen:)

heb net virtua fighter 3 voor mijn dreamcast gekocht, zag hem nieuw in een hardcore gamer winkeltje liggen, en aangezien ik mijn kopie tot grote spijt heel lang geleden heb verkocht heb ik hem terug in huis gehaald.

Zijn er nog mensen die uitkijken naar streetfighter 4?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben al 2 dagen met de laatste level bezig van gruntz.

[Link niet meer beschikbaar]

Pong!!!!!!

Iemand nog andere leuke oudere spelletjes waarbij het om het spel gaat en niet hoe het er uit ziet?

Wat is de titel van dat spel?

Demo van Resident Evil 5 aan het downloaden, ben benieuwd!
PSN EU komt ie pas donderdag samen met de demo van Killzone2..US staat ie al op;)

Eind deze maand komt Killzone 2 uit:hedbang::rocknana::dance::banana::woot::bow::clap::bow2::doggy:

call of duty 5 xbox - 3e prestige, ben echt de master in search en destroy met rifle grenades en sgt-44's.

Net Metroid Prime rond gespeeld... wat een sfeer heeft dat spel, echt mega goed man. Ben nu net begonnen met Metroid Prime Hunters op de DS en gelijktijdig Metroid Prime Echoes. Zodra ik daarmee klaar ben is het tijd voor de laatste Metroid Prime Corruption.

call of duty 5 xbox - 3e prestige, ben echt de master in search en destroy met rifle grenades en sgt-44's.

Een echte tube newb dus:P

RE5 ziet er trouwens wel vet uit, maar mijn mening is nog steeds niet veranderd na deze demo; het is niks voor mij!
Misschien toch maar is gek doen en de volledige game proberen als ie uit is..

Terug
Naar boven