MuscleMeat

Welke game speel je op dit moment?

Waarom is het niks voor jou Schaapiej?

Ik ben overigens helemaal verslaafd aan Endwar op het moment. In het begin vond ik er geen ruk aan, maar nu WorldWar III aan de gang is is het best cool.

Waarom is het niks voor jou Schaapiej?

Ik ben overigens helemaal verslaafd aan Endwar op het moment. In het begin vond ik er geen ruk aan, maar nu WorldWar III aan de gang is is het best cool.

Stilstaan om te schieten gaat mij te langzaam, zal misschien komen omdat ik veel shooters speel maar dat bevalt me eigenlijk helemaal niet!
Ik ga hem denk ik wel een kans geven en gewoon even door spelen, dan zal het wel meevallen!

Ik vond Alone in the Dark eerst ook niks en zelfs die heb ik uitgespeeld, dan moet RE5 ook wel lukken!

Demo van EndWar moet ik is proberen, werkt het een beetje met Voice-command?

Laatst bewerkt:
Ik doe het zonder voicecommand. Ik word een beetje para van elke keer hetzelfde zeggen. Maar het werkt wel, is wel eventjes leuk.

Dat van RE5 kan ik me wel in vinden. Maar het heeft wel wat, geeft toch weer dat extra survivaleffect. De spanning bouwt zich meer op dan wanneer je als een dolle kan dodgen en schieten.

fm2009
Might and magic VII
Medieval 2: Total war Stainless Steel mod
Baldur's gate TuTu

GTA 4
Fable 2

Fable II (moet wel nog paar sidequestst) en CoD 5 net uitgespeeld

Ga binnenkort aan Far Cry 2 beginnen

allemaal opde xbox360 btw.

Ik doe het zonder voicecommand. Ik word een beetje para van elke keer hetzelfde zeggen. Maar het werkt wel, is wel eventjes leuk.

Dat van RE5 kan ik me wel in vinden. Maar het heeft wel wat, geeft toch weer dat extra survivaleffect. De spanning bouwt zich meer op dan wanneer je als een dolle kan dodgen en schieten.

Heb net de demo van EndWar geprobeerd zonder voice command maar ik snap werkelijk nog geen **** van de besturing:D

Net de demo van RE5 geprobeerd. Jezus wat is die besturing k*t. Als je irl door zombies wordt belaagd ga je je toch ook niet voortbewegen als een bejaarde in een rolstoel.

Net de demo van RE5 geprobeerd. Jezus wat is die besturing k*t. Als je irl door zombies wordt belaagd ga je je toch ook niet voortbewegen als een bejaarde in een rolstoel.

Hahahaha:roflol:
Dat is dus wat ik met die besturing bedoel, heb je dat 2e level ook gedaan waar die gast met die kettingzaag achter je aan komt?

Daar word je helemaal gek van die besturing, bij mij als gevolg dat ik die kettingzaag op mn keel kreeg gedrukt:o

Resident Evil heeft altijd k*tcontrols gehad.. dat is traditie.

Ik vond op de wii de besturing eindelijk een beetje fatsoendelijk werd (RE4). Nadeel is dat het spel daardoor een stuk eenvoudiger werd.

Resident Evil heeft altijd k*tcontrols gehad.. dat is traditie.

True..
Maar ik denk wel dat je er aan went als je die game een tijdje speelt!
Je bent tegenwoordig snellere besturing gewent van de shooters dus hier moet je even schakelen naar een ander soort besturing;)

Heb je ooit wel eens de wii versie gespeeld als je true zegt? Want dat is dus gewoon niet waar.

Heb je ooit wel eens de wii versie gespeeld als je true zegt? Want dat is dus gewoon niet waar.

Ik wil het niet eens op die Wii spelen, als ik iets crappy vind is het de Wii!:D
En ja, ik heb de Wii gehad;)

Nee serieus, heb hem niet op de Wii gespeeld maar ik vind de controls van de Wii vergeleken met de 360/PS3 totaal NIET fijn.. vaak zat mee gespeeld maar mijn voorkeur gaat sterk naar de normale controller.

Hahahaha:roflol:
Dat is dus wat ik met die besturing bedoel, heb je dat 2e level ook gedaan waar die gast met die kettingzaag achter je aan komt?

Daar word je helemaal gek van die besturing, bij mij als gevolg dat ik die kettingzaag op mn keel kreeg gedrukt:o

vlak nadat ik de bijlman in had doodgemaakt ging ik dood door een paar n*gers buiten het huis. Toen ben ik er mee gekapt omdat de besturing zo hard zoog. Als je in het echt wordt aangevallen door een stel zombies ga je toch ook niet een halve minuut er over doen om je om te draaien.

slaat ook echt nergens op dat je 2 knoppen nodig hebt om te herladen. en dan ga ik nog niet eens beginnen over het wapens switchen. als andere shooters het wel kunnen waarom RE dan niet?

Toch maar eens proberen kerel. Ik vind schieten met een gun (wiimote) zoveel gecontroleerder spelen dan met een controller. Ben erg blij met de extra mogelijkheden die daardoor worden geboden. Volgende generatie zijn ze allemaal zo let maar op. Tot op heden heeft nintendo nog alle trends in de gamewereld gezet. D-pad, analoge stick etc etc.

Toch maar eens proberen kerel. Ik vind schieten met een gun (wiimote) zoveel gecontroleerder spelen dan met een controller. Ben erg blij met de extra mogelijkheden die daardoor worden geboden. Volgende generatie zijn ze allemaal zo let maar op. Tot op heden heeft nintendo nog alle trends in de gamewereld gezet. D-pad, analoge stick etc etc.

Ik ben persoonlijk sneller en kan beter mikken met een 360/PS3 controller;)

Reactie van Capcom op de besturing van RE5;
Capcom reageert op kritiek besturing Resident Evil 5 (X360, PS3)
Nieuws | 4 februari 2009 - De Japanse ontwikkelaar en uitgever Capcom heeft een verklaring gegeven voor het niet tegelijkertijd kunnen rennen en schieten in de actiegame Resident Evil 5. Volgens Capcom is dit vanwege verschillende redenen. Allereerst is het in de hele Resident Evil-serie al zo geweest dat dit niet kan. Daarnaast moet je volgens Capcom een "kalme hand" hebben om te richten en op tijd te schieten, schieten zou daarom zeer inaccuraat zijn als de speler tegelijkertijd zou rennen.
Bron; Insidegamer

Wapen switchen is idd een drama. Maar je kan binnen 1 sec 180 graden draaien en een sprintje trekken.

Die reactie van capcom is ook gewoon een sneu excuus voor hun gebrek aan creativiteit.

Soul caliber IV

Terug
Naar boven