Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom is het niks voor jou Schaapiej?
Ik ben overigens helemaal verslaafd aan Endwar op het moment. In het begin vond ik er geen ruk aan, maar nu WorldWar III aan de gang is is het best cool.
Ik doe het zonder voicecommand. Ik word een beetje para van elke keer hetzelfde zeggen. Maar het werkt wel, is wel eventjes leuk.
Dat van RE5 kan ik me wel in vinden. Maar het heeft wel wat, geeft toch weer dat extra survivaleffect. De spanning bouwt zich meer op dan wanneer je als een dolle kan dodgen en schieten.

Net de demo van RE5 geprobeerd. Jezus wat is die besturing k*t. Als je irl door zombies wordt belaagd ga je je toch ook niet voortbewegen als een bejaarde in een rolstoel.

Resident Evil heeft altijd k*tcontrols gehad.. dat is traditie.

Heb je ooit wel eens de wii versie gespeeld als je true zegt? Want dat is dus gewoon niet waar.

Hahahaha
Dat is dus wat ik met die besturing bedoel, heb je dat 2e level ook gedaan waar die gast met die kettingzaag achter je aan komt?
Daar word je helemaal gek van die besturing, bij mij als gevolg dat ik die kettingzaag op mn keel kreeg gedrukt![]()
Toch maar eens proberen kerel. Ik vind schieten met een gun (wiimote) zoveel gecontroleerder spelen dan met een controller. Ben erg blij met de extra mogelijkheden die daardoor worden geboden. Volgende generatie zijn ze allemaal zo let maar op. Tot op heden heeft nintendo nog alle trends in de gamewereld gezet. D-pad, analoge stick etc etc.

Bron; InsidegamerCapcom reageert op kritiek besturing Resident Evil 5 (X360, PS3)
Nieuws | 4 februari 2009 - De Japanse ontwikkelaar en uitgever Capcom heeft een verklaring gegeven voor het niet tegelijkertijd kunnen rennen en schieten in de actiegame Resident Evil 5. Volgens Capcom is dit vanwege verschillende redenen. Allereerst is het in de hele Resident Evil-serie al zo geweest dat dit niet kan. Daarnaast moet je volgens Capcom een "kalme hand" hebben om te richten en op tijd te schieten, schieten zou daarom zeer inaccuraat zijn als de speler tegelijkertijd zou rennen.