- Waardering
- 407
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 128kg
Heb je hem al gevonden of moet ik hem ff uploaden?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil het niet eens op die Wii spelen, als ik iets crappy vind is het de Wii!
En ja, ik heb de Wii gehad
Nee serieus, heb hem niet op de Wii gespeeld maar ik vind de controls van de Wii vergeleken met de 360/PS3 totaal NIET fijn.. vaak zat mee gespeeld maar mijn voorkeur gaat sterk naar de normale controller.
Speel weer dagelijks Medieval 2: Total War
Screenshot:
[Link niet meer beschikbaar]
Myn pc is crap
1.8 duocore
2 gb ram
ati x1950
Elke game loopt tegenwoordig shitty.
Die screenshot is niet van mijn PC, gewoon ff gegoogled

Ik moest achter die Italiaan op het einde, volgens mij hetzelfde scenario, hij stort op het eiland met het statue neer toch? Ik rende gewoon achter hem aan en bleef schieten met de assault rifle.
Jup. Ik kan niet zo maar achter dimitri aanrennen, want hij is buiten bereik van in het begin. Ik denk dat ik gewoon zijn bodyguards sneller moet neerleggen, ofzo.

Wat je niet moet doen is als een kip zonder kop rushen. Rustig dekking zoeken en zijn bodyguards uitschakelen.
Daarna is het 1vs1 en goed te doen.
Heb de missie zelf ook vaak over moeten doen, maar dit stukje heb ik de eerste keer gehaald. Ik bleef telkens vast zitten op het stuk waar ik de helikopter op de motor moest volgen, ben vaak in het water gereden of de schans gemist![]()