- Waardering
- 30
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb de helicopter ook gewoon met de crossmotor achtervolgd. Op een gegeven moment kom je bij een schans en kun je op de heli springen.
Nu ik filmpjes op youtube zit te kijken, blijkt dat ik de laatste missie helemaal anders heb gespeeld![]()
Ik heb een behoorlijk stuk omgelopen en de helikopter met een motor op het strand achtervolgt.
Ik heb net een HDMI kabel gekocht voor mijn 360. Speel op een 24 inch monitor met een vga kabel. Resolutie is 1920 x 1200 geloof ik. Volgens mijn maat heb ik beter beeld met HDMI dan met VGA. klopt dit?

Ik heb net een HDMI kabel gekocht voor mijn 360. Speel op een 24 inch monitor met een vga kabel. Resolutie is 1920 x 1200 geloof ik. Volgens mijn maat heb ik beter beeld met HDMI dan met VGA. klopt dit?
Van VGA naar HDMI is kwaliteitverschil nihil. Alleen komt het geluid nu uit mijn monitor ipv via de versterker op mijn systeem. Hoe ga ik dat fixen?

Oh, dat wist ik niet. Hoe kom je aan dat andere einde dan?
Oh, dat wist ik niet. Hoe kom je aan dat andere einde dan?
Ik heb gta 4 voor de 360 tijdens de release gekocht, en binnen 2 dagen uitgespeeld. Daarna niet meer naar om gekeken. Binnenkort wil ik de pc versie proberen. Wel leuk als ik dan ook een ander einde kan spelen![]()

de verhaallijn wordt alleen beinvloed bij de keuze die je in de op 1 na laatste missie maakt (wel of niet de job van de italiaan voor Dimitri aannemen). Ik had zelf gelijk geweigerd aangezien ik Dimitri een smerige kl***zak vond.
Al veel eerder, verhaal heeft 2 kanten.
In het begin kom je al dingen tegen, sommige mensen kan je doden, of leven laten, en dat beïnvloed al je verhaal
(alhoewel dat nog niet zo vroeg is)Al veel eerder, verhaal heeft 2 kanten.
In het begin kom je al dingen tegen, sommige mensen kan je doden, of leven laten, en dat beïnvloed al je verhaal