AndroidHealthClinic

Welke game speel je op dit moment?

• Topic Starter Topic Starter
Nu ik filmpjes op youtube zit te kijken, blijkt dat ik de laatste missie helemaal anders heb gespeeld :roflol:

Ik heb een behoorlijk stuk omgelopen en de helikopter met een motor op het strand achtervolgt.

Heb de helicopter ook gewoon met de crossmotor achtervolgd. Op een gegeven moment kom je bij een schans en kun je op de heli springen.

Ik heb net een HDMI kabel gekocht voor mijn 360. Speel op een 24 inch monitor met een vga kabel. Resolutie is 1920 x 1200 geloof ik. Volgens mijn maat heb ik beter beeld met HDMI dan met VGA. klopt dit?

Heb de helicopter ook gewoon met de crossmotor achtervolgd. Op een gegeven moment kom je bij een schans en kun je op de heli springen.

Ja idd. Maar het blijkt dus ook anders (makkelijker) te kunnen.

Maar dat is misschien ook wel het mooie aan GTA. Dat je elke missie op je eigen manier uit kunt spelen.

Ik heb net een HDMI kabel gekocht voor mijn 360. Speel op een 24 inch monitor met een vga kabel. Resolutie is 1920 x 1200 geloof ik. Volgens mijn maat heb ik beter beeld met HDMI dan met VGA. klopt dit?

wel meer opties met hdmi geloof ik, maar ik zie het verschil niet :)

ja. sommigen zien het verschil niet, anderen wel. had ik ook toen ik van component naar vga overschakelde.

Van VGA naar HDMI is kwaliteitverschil nihil. Alleen komt het geluid nu uit mijn monitor ipv via de versterker op mijn systeem. Hoe ga ik dat fixen?

Van VGA naar HDMI is kwaliteitverschil nihil. Alleen komt het geluid nu uit mijn monitor ipv via de versterker op mijn systeem. Hoe ga ik dat fixen?

audiokabels naar je geluidskaart laten lopen, vraag me niet hoe. HDMI is in principe DVI kwaliteit beeld + audio in 1 stekkertje dus volgens mij kun je het niet zomaar via je geluidskaart laten afspelen als de HDMI kabel in je monitor zit.

er zijn 2 verschillende eindes he

Oh, dat wist ik niet. Hoe kom je aan dat andere einde dan?

Ik heb gta 4 voor de 360 tijdens de release gekocht, en binnen 2 dagen uitgespeeld. Daarna niet meer naar om gekeken. Binnenkort wil ik de pc versie proberen. Wel leuk als ik dan ook een ander einde kan spelen :D

world of warcraft alles gratis op private server :p ben echt blij speel nu net een dag

Oh, dat wist ik niet. Hoe kom je aan dat andere einde dan?

Ik heb gta 4 voor de 360 tijdens de release gekocht, en binnen 2 dagen uitgespeeld. Daarna niet meer naar om gekeken. Binnenkort wil ik de pc versie proberen. Wel leuk als ik dan ook een ander einde kan spelen :D

yea, me too.

Alleen je kan hem dus twee keer spelen, je moet soms keuzes maken tijdens missies, dus heb je een andere verhaal lijn met andere missies er tussen, wel leuk :)

Moet ik nog een keer proberen :p

de verhaallijn wordt alleen beinvloed bij de keuze die je in de op 1 na laatste missie maakt (wel of niet de job van de italiaan voor Dimitri aannemen). Ik had zelf gelijk geweigerd aangezien ik Dimitri een smerige kl***zak vond.

de verhaallijn wordt alleen beinvloed bij de keuze die je in de op 1 na laatste missie maakt (wel of niet de job van de italiaan voor Dimitri aannemen). Ik had zelf gelijk geweigerd aangezien ik Dimitri een smerige kl***zak vond.

Al veel eerder, verhaal heeft 2 kanten.

In het begin kom je al dingen tegen, sommige mensen kan je doden, of leven laten, en dat beïnvloed al je verhaal

Killzone 2 Demo.
Gruwelijk!

Dat einde, daar voelde ik me echt ****ed up bij. Gelukkig had ik hem gesaved en ging ik hem opnieuw doen, maar dan een andere keuze. En weer voelde ik me ****ed up :( Wat een trauma.

Terug
Naar boven