Fitness Seller

Welke game speel je op dit moment?

wie heeft the expendables game? op screenies ziet het er opzich nog wel grappig uit maar als het 10x niks is not worth it :D

fak 1 euro? is hij nog te koop?

Nee was een actie omdat Uplay gepromoot werd door Ubisoft. Driver San Fransisco was ook 1 euro net zoals HAWKX 2 en Silent Hunter 5. Heb zelf Driver San Fransisco in ieder geval gekocht, die andere 2 spelen spraken me niet aan.

Sterker nog heb er nog nooit van gehoord :o ik zal eens googelen na me training :) ben al tijdje uit de game scene maar straks in de winter weer een must!

Hoop dat gta rond december uitkomt dan ken ik het hele winter knallen :shoot::shoot:

Van fps houden en nooit van halflife gehoord hebben.

Kom op zeg :roflol: ken je klassiekers.

Van fps houden en nooit van halflife gehoord hebben.

Kom op zeg :roflol: ken je klassiekers.

Mwa heb net even gegoogelt maar dat zijn niet mijn soort type FPS games..ik hou van fps ja maar niet van alles ben nogal een superfan van Cod uo dat spel heb ik zeker zo een 6jaar gespeeld als het niet langer is (niet fulltime obviously) nu is het een beetje cod2 maar dat is niet echt een uitdaging ik zoek iets nieuws iets gruwlijks maar dat is lastig te vinden voor mij doen

Counterstrike ofso is het ook niet meer ik wacht eigenlijk op gta, weet je toevallig niet een echt bruut racespel die je echt een keer moet gespeeld hebben?

Mwa heb net even gegoogelt maar dat zijn niet mijn soort type FPS games..ik hou van fps ja maar niet van alles ben nogal een superfan van Cod uo dat spel heb ik zeker zo een 6jaar gespeeld als het niet langer is (niet fulltime obviously) nu is het een beetje cod2 maar dat is niet echt een uitdaging ik zoek iets nieuws iets gruwlijks maar dat is lastig te vinden voor mij doen

Counterstrike ofso is het ook niet meer ik wacht eigenlijk op gta, weet je toevallig niet een echt bruut racespel die je echt een keer moet gespeeld hebben?

Half-Life en CS waren wel van een ander kaliber qua gameplay, en al helemaal qua niveau dan focking CoD, die makers hoeften niet elk half jaar een nieuwe game uit te brengen hoor :roflol:

Tot op de dag van vandaag wordt het nog steeds volop gespeeld, geen game kan tippen aan CS, beat that.

---------- Post added 23 August 2012 at 00:34 ----------

Haal Battlefield 3 als je een goeie FPS wilt.

Racespellen ben ik niet zo van, maar ik vond Midnight Club LA wel heel erg leuk.

Half-Life en CS waren wel van een ander kaliber qua gameplay, en al helemaal qua niveau dan focking CoD, die makers hoeften niet elk half jaar een nieuwe game uit te brengen hoor :roflol:

Tot op de dag van vandaag wordt het nog steeds volop gespeeld, geen game kan tippen aan CS, beat that.

---------- Post added 23 August 2012 at 00:34 ----------

Haal Battlefield 3 als je een goeie FPS wilt.

Racespellen ben ik niet zo van, maar ik vond Midnight Club LA wel heel erg leuk.

haha het is maar waar je van houd natuurlijk, zoizo is CS echt een bazenspel 1.6 word volgens mij nu nog steeds professioneel gespeeld + LANs etc..source is ook wel nice

BF3 ..not my style bro maar zal kijken hoeveel ie nu kost if to much not buying :P

Midnight club LA mm zal eens googelen en btw dirt3 was ook wel vet misschien dat ik hem straks even opnieuw installeer!

Speel nu trouwens XIII whuhaha wat een heldengame

Ik zoek iets simpels maar wel gruwlijk + downloadbaar!

Momenteel als ik op de xdoos ga, dan speel ik reckoning; kingdom of amular.

Darksiders 1 uitgespeeld. Echt een fantastische game. Vergelijkbaar met God of War. Een van de betere spellen, die ik de laatste tijd heb gespeeld. Darksiders 2 ook maar meteen besteld, hehe.

Darksiders 1 uitgespeeld. Echt een fantastische game. Vergelijkbaar met God of War. Een van de betere spellen, die ik de laatste tijd heb gespeeld. Darksiders 2 ook maar meteen besteld, hehe.

Misschien moet ik die ook maar eens halen, hoewel ik me nog prima vermaak met BF3.

Sowieso staat Assassins Creed III bij mij bovenaan de lijst :D

speel nu vaak onderweg naar school Gameboy emulators en dan vooral Zelda, a link tot the past, of een pokemon spel ... de gezichten van medepassagiers :) magic

Max payne 3, maar ga nu even darksiders 1 spelen.

Misschien moet ik die ook maar eens halen, hoewel ik me nog prima vermaak met BF3.

Sowieso staat Assassins Creed III bij mij bovenaan de lijst :D

Ik heb Darksiders 1 voor 16euro gekocht. Geen geld. Vette tegenstanders, mooie wereld, combat gaat lekker en de puzzels zijn erg gaaf.

Heb ik ook ge-preordered, en black ops 2 ook. Vooral acIII wordt echt ziek

Geen CoD voor mij, elk jaar een nieuw deel, verwacht er maar gewoon niks van.

GTA V kijk ik ook echt zwaar naar uit, jammer dat ie uitgesteld is tot maart 2013 :(

cod/ bf3 speel heel soms

Laatste paar weken weer veel Fallout New Vegas, blijft toch een verslavend spel. Een soort Skyrim in het wilde westen met een goed verhaal

Laatste paar weken weer veel Fallout New Vegas, blijft toch een verslavend spel. Een soort Skyrim in het wilde westen met een goed verhaal

3 is beter. New Vegas wat meer sfeer.

Zojuist Darksiders I gekocht, iemand hier ervaringen mee?

Ik game haast niet meer.. weet niet waarom. Zoek het gewoon niet meer.

Als ik speel is het meestal bf3 of gow3

Diablo 3, maar steeds minder. Blizzard maakt er een zooitje van imo.
Het is wachten op 1.05, als de game dan nog steeds "stuk" is...einde d3 voor mij.

Zo jammer.

BF3 blijft de bom :D

Terug
Naar boven