kukipushup
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 102
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterker nog heb er nog nooit van gehoordik zal eens googelen na me training
ben al tijdje uit de game scene maar straks in de winter weer een must!
Hoop dat gta rond december uitkomt dan ken ik het hele winter knallen :shoot::shoot:
ken je klassiekers.Van fps houden en nooit van halflife gehoord hebben.
Kom op zegken je klassiekers.
Mwa heb net even gegoogelt maar dat zijn niet mijn soort type FPS games..ik hou van fps ja maar niet van alles ben nogal een superfan van Cod uo dat spel heb ik zeker zo een 6jaar gespeeld als het niet langer is (niet fulltime obviously) nu is het een beetje cod2 maar dat is niet echt een uitdaging ik zoek iets nieuws iets gruwlijks maar dat is lastig te vinden voor mij doen
Counterstrike ofso is het ook niet meer ik wacht eigenlijk op gta, weet je toevallig niet een echt bruut racespel die je echt een keer moet gespeeld hebben?

Mwa heb net even gegoogelt maar dat zijn niet mijn soort type FPS games..ik hou van fps ja maar niet van alles ben nogal een superfan van Cod uo dat spel heb ik zeker zo een 6jaar gespeeld als het niet langer is (niet fulltime obviously) nu is het een beetje cod2 maar dat is niet echt een uitdaging ik zoek iets nieuws iets gruwlijks maar dat is lastig te vinden voor mij doen
Counterstrike ofso is het ook niet meer ik wacht eigenlijk op gta, weet je toevallig niet een echt bruut racespel die je echt een keer moet gespeeld hebben?
Half-Life en CS waren wel van een ander kaliber qua gameplay, en al helemaal qua niveau dan focking CoD, die makers hoeften niet elk half jaar een nieuwe game uit te brengen hoor
Tot op de dag van vandaag wordt het nog steeds volop gespeeld, geen game kan tippen aan CS, beat that.
---------- Post added 23 August 2012 at 00:34 ----------
Haal Battlefield 3 als je een goeie FPS wilt.
Racespellen ben ik niet zo van, maar ik vond Midnight Club LA wel heel erg leuk.

Darksiders 1 uitgespeeld. Echt een fantastische game. Vergelijkbaar met God of War. Een van de betere spellen, die ik de laatste tijd heb gespeeld. Darksiders 2 ook maar meteen besteld, hehe.

Misschien moet ik die ook maar eens halen, hoewel ik me nog prima vermaak met BF3.
Sowieso staat Assassins Creed III bij mij bovenaan de lijst![]()
Misschien moet ik die ook maar eens halen, hoewel ik me nog prima vermaak met BF3.
Sowieso staat Assassins Creed III bij mij bovenaan de lijst![]()
Heb ik ook ge-preordered, en black ops 2 ook. Vooral acIII wordt echt ziek

Laatste paar weken weer veel Fallout New Vegas, blijft toch een verslavend spel. Een soort Skyrim in het wilde westen met een goed verhaal