Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Worden ook punten uitgedeeld en wat denk je van de best posing price ;)
Ja tuurlijk , maar bedoel qua punten telling wat je zegt ,waar de vergelijkings ronde het hardst mee telt.

Iemand die met zekerheid kan vertellen hoelang de vrije routine is , anders vraag ik het volgende week wel.

Anders voor niks me routine geoefend :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Het is in ieder geval veel te kort. Ik ben nog niet begonnen aan een routine want voor 30sec ga ik geen 8 weken oefenen

30 sec....?
ik dacht 1 min.. nou dat is dus snel uitpakken en wegwezen...:p

1 minuut toch?
ik heb heel mijn routine al klaar :(

Vorig jaar was het ook al 30 seconden. Jullie doen mee maar weten niet eens hoelang de routine duurt, beter inlezen boys. Er doen 3x zoveel atleten mee als tijdens andere wedstrijden dus dan is het onmogelijk om iedereen 1 min te laten poseren, dat neemt gewoonweg teveel tijd in beslag.

• #2.066
Ja en toch vind ik het belachelijk 30 sec pak het nummer time to say good by voor die dat gezegt heeft ben je al weg. 3 maanden voorbereiding voor 30 sec is toch eigenlijk veel te weinig. Je wilt je al wedstrijd jongen optimaal presenteren en dit mag in maar liefst 30 sec

Get over yourself. Routine krijg je geen punten voor.

• #2.068
Krijg je wel punten voor word megenomen in de beoordeling. Anders kan je die net zo goed schrappen voor die 30seconden

Je wint op mandatory poses. Zorg dat je die goed hebt.

• #2.070
Ja dat snap ik. Maar het is wel zo die 30 seconden kun je jezelf mooi presenteren en laten zien wat je waard bent. Tuurlijk is de wedstrijd dan al beslist. Maar het is voor het publiek ook niet echt leuk 30 seconden en dan staat er weer een ander dat is echt snel

• #2.071
Word Roelly zijn geust posing ook beperkt tot 30 seconden dan want ja tijd is tijd.

30 seconds of fame.

Is wel erg kort ja maar denk op podium lang zat hoor.

• #2.073
Nou die 30 seconden on stage is echt niet lang. Als je dat niet volhoud moet je de show niet meedoen ik poseer 3x per week een uur lang

---------- Post toegevoegd Sun 7 Oct 2012 om 16:47 ----------

Maar ja er zijn ergere dingen dan dat ;) zal wel te weinig carbs hebben gehad vandaag

Kies dan een andere wedstrijd ;)

Vorig jaar zou ook 30 sec wezen..maar waren veel uitvallers.130 inschr 90 man op et podium.. had 40 sec poseren voorbereid.maar waren er ook een paar die langer hadden,en 1 min poseerde.
Om eerlijk te wezen weet ik niet hoe lang het dit jaar mag.
Maar ze kijken echt wel naar je routine,of het klopt met de muziek,en idd de best poser award!!

• #2.076
Juist is zeker zeer belangrijk.

Harry gaf op de poseerles ook aan om te zorgen dat je in de 30 seconden je beste poses kan laten zien voor als het 1 minuut poseren word ingekort. Dat heb jij toch ook wel gehoort Jesse?

• #2.078
Je denkt toch niet dat ik alles kan onthouden wat ze vertellen. Ik heb het al druk genoeg met andere dingen haha. Maar er is niks aan te doen.

goed dat het 30 seconden is, ben niet de beste danser :D

Terug
Naar boven