XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
lol jesse jij gaat alles eten wat los en vast zit na de wedstrijd :)
geloof me

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.103
Ja ik zou alles wel willen eten maar dat mag niet helaas.

• #2.105
De mijne is heel kort uiteten bij dinner tijd in asten. Na de wedstrijd mag het vp ook niet meer hoger worden dan 10-12 %

die van mij is lang.
ik zal het maar niet neerzetten met al die hongerige mensen hier

• #2.107
Nee bespaar me de pijn haha.

Overigens een tip, pak chroom na je wedstrijd - verlaagt je verlangen naar zoetigheid..
Hoe dan ook eenmaal je begint aan junken is er geen stoppen aan, althans bij mij alles wat ik at de volgende dagen erop was junk en voornamenlijk zoetigheid zoals chocolade:o

Zo niet, prepare voor een overvloed aan vocht! Kon zelfs me enkels niet meer zien voor een paar dagen

Overigens een tip, pak chroom na je wedstrijd - verlaagt je verlangen naar zoetigheid..
Hoe dan ook eenmaal je begint aan junken is er geen stoppen aan, althans bij mij alles wat ik at de volgende dagen erop was junk en voornamenlijk zoetigheid zoals chocolade:o

Zo niet, prepare voor een overvloed aan vocht! Kon zelfs me enkels niet meer zien voor een paar dagen

Mag ik alsjeblieft die scheer foto posten... Is net alsof je klappen had gekregen op beide ogen, zo dik waren ze :p

Kon je überhaupt nog wat zien? :roflol:

hahah doe dat niet bro:roflol: - ik had zowiezo langer als 1uur in bad gelegen waardoor m'n huid rood was geworden.

• #2.112
Inderdaad denk als je begint met junken dat je ook echt niet meer stopt.

scheer foto?
jullie hoeven je toch nog niet te scheren??
:trollface:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

MMMMMMMMMMMMMM, 1 ding weet ik zeker na de wedstrijd eet ik me vgm helemaal de t*ring

• #2.117
Ja klopt al het haar eraf. Ben al begonnen zodat het alleen kort gehouden hoeft te worden

Ik heb ook mijn armen geschoren om uit te proberen... Grote fout want vond het wel leuk en moet dus nu iedere week naast benen ook armen scheren :(

• #2.120
Ja en zo blijf je opbouwen tot je helemaal kaal bent

Terug
Naar boven