MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
3dagen niets van rijst enkel 4x 300gr kip, en dan komt men dagje met 3x 50gr rijst en 3x 300gr tillapia of koolvis. :-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.483
Nog mensen die 9 december naar de JBC gaan ?. Word een mooie wedstrijd inclusief de Arnold kwalificatie

Bro, op je werk kan je misschien een weekje wat minder presteren... Maar als ik mijn opleiding verziek dan zorg ik er alleen maar voor dat ik straks veel meer moeite heb om mijn sport te bekostigen. School gaat nu boven bodybuilding, je weet toch hoe duur HGH is :p

Ben meewerkend uitvoerder op een klus,bouw staat enorm onder druk,er zijn niet veel bedrijven die lekker in het werk zitten,dus nee kan niet een weekje minder presteren.
Neem ook alleen de vrijdag voor.de wedstrijd vrij.
Verder respect dat je je opleiding goed wilt afronden hoor!
Laten we hier niet te veel over uitwijden lekker back on topic.

Ben meewerkend uitvoerder op een klus,bouw staat enorm onder druk,er zijn niet veel bedrijven die lekker in het werk zitten,dus nee kan niet een weekje minder presteren.

Haha precies...heb zelf gestudeerd en dat is een walhalla vergeleken bij werken, aar goed daar komt Maarten zelf nog achter, maakt ook niet uit. Nog ff guys!

Ben geswitched, doe nu BMH (bachelor medische hulpverlening).
Kan dan volgend jaar mijn afstudeer richting kiezen in: Operatieassisstent, anesthesie, of ambulance verpleegkundige.

Dus nog meeeeerrrrrr anatomie, fysiologie en pathologie dan bij Fysio :fu:

Ben geswitched, doe nu BMH (bachelor medische hulpverlening).
Kan dan volgend jaar mijn afstudeer richting kiezen in: Operatieassisstent, anesthesie, of ambulance verpleegkundige.

Dus nog meeeeerrrrrr anatomie, fysiologie en pathologie dan bij Fysio :fu:

Hap hap! Honger?

dat gezeur over werk en opleidingen , tuurlijk moet je door , maar ga nou neit zeggen van ik ga minder komen dan ik wou omdat ik school heb , zelfde mensen die zeggen ja door de baby ben ik niet 100% gekomen , allemaal van die dingen van wat je (meestal) van te voren kan verwachten.

dat gezeur over werk en opleidingen , tuurlijk moet je door , maar ga nou neit zeggen van ik ga minder komen dan ik wou omdat ik school heb , zelfde mensen die zeggen ja door de baby ben ik niet 100% gekomen , allemaal van die dingen van wat je (meestal) van te voren kan verwachten.

Sorry, maar school of een gezin is geen vergelijk! Verder is het natuurlijk inderdaad ieders eigen vrije keus om deel te nemen of niet, dus dan ook geen excuses inderdaad!

Op game day moet je gewoon in de beste shape van je leven zijn.

Doe wat je moet doen:D

Vind juist wel interessant om te lezen hoe je wedstrijdvoorbereiding met dagelijks leven combineert.

Lijkt me toch het grootste probleem

2 weeks out.

Ik loop nu al een paar weken zonder dat ik ook maar 1 ader zien op mijn lichaam :(
Misschien is komt dit door de kou?

Maar gister stapte ik uit de douche. En toen waren ze er opeens weer :)
Dus eerst snel effe douchen voor ik het podium opga :P

30xjyo2.jpg

2rxv0nn.jpg

wlyyqr.jpg

Ik heb nog wel het idee dat ik een beetje een softe look heb. Alleen tijdens mijn poses oog ik redelijk hard. Hopelijk trekt dit nog bij voor 2 Dec.

Aanhechting borst springt er wel uit, en aders nu ook, dus ligt misschien aan je huid zelf.
Tan gaat ook wel verschil maken dan!

ik heb dat juist op me quads na het douchen. maar heb nu altijd overal veins. mits ik het heel koud heb.

ik ben weer back in the game. woog gisteren weer 74,2 kg... ongekend moment van euforie :) maandag woog ik nog 76,7 na mijn epic weekend meal.

2n1e2q0.jpg

Komt goed jongens!

Terug
Naar boven