Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
jesse post gewoon de foto's die je op facebook heb staan en laat zien wat voor een prestatie je hebt neergezet. Ik heb ieder geval respect voor je. Jij heb er gestaan alles gegeven en je ding gedaan. Dat is wat telt en niet wat mensen onder een schuilnaam hier van jou vinden.

Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen :p

+1

Met die poten ga je nog hoge ogen gooien in de toekomst Jelmer!

.

Laatst bewerkt:
Super fysiek, mooie verhoudingen! :thumbs:

Ook wel goed om gebruik te maken van het raam van de rebound nu kerel! Ik duik morgen en ovenmorgen de gym weer in, dan knap je uit elkaar...Je hebt trouwens een zeer goed bovenlichaam, je moet je benen en posing bijtrekken dan heb je nog veel potentie! Welke klasse stond je?

C klasse 80 min 5e plek behaald was me eerste show

Toch respect voor Jesse2010 gekregen na het zien van zijn foto's. Je hebt echt een zeer goede progressie gemaakt sinds januari.

Ik vind dat iedereen stuk voor stuk een topprestatie heeft geleverd!
Zelf sta ik te springen om volgend jaar het podium op te gaan en jullie hebben mij allemaal nog meer geïnspireerd!
Op mijn camera staan nog een aantal foto's van forumleden hier en ik zal proberen die vanavond nog te plaatsen voor jullie ;)

En ik moet er toch even een uit halen, namelijk Jelmer, jezus wat heb jij een ontzettend dikke poten. Echt respect! Dat bovenlichaam bijtrekken en je komt er wel.
Daarnaast vond ik Tymen er ook echt goed bij staan, goede verhoudingen en goed droog.
Killy had ik ook veel kleiner verwacht maar kwam echt goed droog en massaal het podium op, de eerste plaats was te veel geweest maar 12de was in mijn ogen wel erg laag.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.330
Dit is dus mijn progressie van januari tot wedstrijd

image.jpg

Ik ben 3de geworden heb mezelf goed genoeg bewezen. Heb gezellig met formuleden kunnen praten die het stuk voor stuk goed gedaan hebben op de wedstrijd.
Goed van je dat je nu een toontje lage zingt, dat past beter bij de door jou gecreëerde verwachtingen en het uiteindelijk behaalde resultaat.
Zo zie je maar dat je een goed fysiek niet uitsluitend behaald met één jaar vol aan de roids te zitten, daar gaat meer tijd overheen.
Hoe dan ook een 3e plek is een mooi resultaat.

Laatst bewerkt:
Als je zo verder doet g aje nog heel wat bereiken man ! Klasse fysiek

thx man!
Na het zien van de foto's weet ik waar ik aan moet gaan werken.
Deze week nog effe rustig aan. Volgende week weer vol gas. Aan mijn motivatie zal het in ieder geval niet liggen.

thx man!
Na het zien van de foto's weet ik waar ik aan moet gaan werken.
Deze week nog effe rustig aan. Volgende week weer vol gas. Aan mijn motivatie zal het in ieder geval niet liggen.

Nou goed bezig dan gelijk die mindere punten verbeteren :thumbs:
Als je vragen hebt ofzo pm me maar help je met plezier ;)

Dan nog check wat voor transformatie van jesse, ik heb respect voor je.

@iWJ: Thanks!

@Mhrarea: Thanks!

@Skatermarvin: Ik hoop het!, aan mijn motivatie zal het iig niet liggen!

@chrisvnry: Thanks!, doet me goed om complimenten te krijgen en dat motiveert!

Mijn verwachting is om in 2014 weer het podium op te gaan, in 2013 lekker bouwen en dan in 2014 een vernieuwde jelmer on stage brengen.
Man man man wat vond ik deze ervaring vet zeg ik ben nog steeds aan het na genieten!

En voor Jesse wat mensen ook vinden of zeggen, je stond er en hebt het geflikt! respect voor je transformatie!

waarom niet 2013 junioren winnen?

Dit is dus mijn progressie van januari tot wedstrijd

Zeer mooie progressie Kelvin, volgend jaar C-klasse. In tegenstelling tot vele andere stond je toch maar mooi on stage! Alleen moet je de komende maanden niet te hoog van de toren blazen, daar win je (terrecht) alleen maar haat-reacties mee.

goed van je dat je nu een toontje lage zingt, dat past beter bij de door jou gecreëerde verwachtingen en het uiteindelijk behaalde resultaat.
Zo zie je maar dat je een goed fysiek niet uitsluitend behaald met één jaar vol aan de roids te zitten, daar gaat meer tijd overheen.
Hoe dan ook een 3e plek is een mooi resultaat.

+1

Haha Thnx kerel!! Dat je dit nog weet...leuk! Ik ga eind januari 3 weken backpacken in Vietnam deze keer! Heerlijk! Nu de rebound...Weeg alweer 106 is 6.5 kg in twee dagen dus weer ff iets minder muffins, peperkoek, pizza's en burgers haha.

haha ja geheugen van een olifant he ;-)
je logjes zijn gewoon erg leuk om te lezen! maar 3 weken backpacken in Vietnam is niet niks:eek: veel meer dan chin uppen aan een boom zal je wel niet komen denk ik :p ben je nu van plan om volgend jaar weer een wedstrijd te draaien? of heb je er wel ff genoeg van?

Terug
Naar boven