MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Hahahah :D Dat dem face :D

2mxo47d.jpg

Bedankt voor de foto's bodybuilding-magazine.de !

[Link niet meer beschikbaar]

posing kon wel wat beter.. misschien was je daarom lager geplaatst?

sommige foto's zijn gemaakt voor de pose af was camera man was me vader haha

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 20:15 ----------

Fitness 4 Me's fysiek was de eerste backstage die me gelijk opviel qua hardheid, volle pecs etc :eek:

Leuk om te horen kerel:) heb ook zwaar gehad in voorbereiding , misschien volgende keer toch eens cardio erbij doen.

Niet lullig bedoeld maar als je op een D wedstrijd 3e wordt heb je echt helemaal niets te zoeken op B niveau. Waarschijnlijk hebben zich voor die wedstrijd heel weinig atleten ingeschreven en proberen ze nu op deze manier toch nog wat meer deelnemers te krijgen.

Stond jesse niet in de C?

Die praatjes ben ik inderdaad ook nog niet vergeten :-P

Hij legde zichzelf een gigantische druk op, hij zou het wel ff gaan doen.

3de in de D-klasse is zeker niet slecht, maar hij verzekerde ons een monster prestatie:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 09:29 ----------

Top man!!!! echt netjes gedaan :-)
En ga je nu net als de vorige keer uitrusten op vakantie??:)

Haha Thnx kerel!! Dat je dit nog weet...leuk! Ik ga eind januari 3 weken backpacken in Vietnam deze keer! Heerlijk! Nu de rebound...Weeg alweer 106 is 6.5 kg in twee dagen dus weer ff iets minder muffins, peperkoek, pizza's en burgers haha.

Haha Thnx kerel!! Dat je dit nog weet...leuk! Ik ga eind januari 3 weken backpacken in Vietnam deze keer! Heerlijk! Nu de rebound...Weeg alweer 106 is 6.5 kg in twee dagen dus weer ff iets minder muffins, peperkoek, pizza's en burgers haha.

**** ik heb het zelfde effect en dat zonder junkfood zucht* durf nu gewoon niet junkfood te gaan eten

Niet lullig bedoeld maar als je op een D wedstrijd 3e wordt heb je echt helemaal niets te zoeken op B niveau. Waarschijnlijk hebben zich voor die wedstrijd heel weinig atleten ingeschreven en proberen ze nu op deze manier toch nog wat meer deelnemers te krijgen.

Ja snap deze ook niet...en dan de nrs 6 van c klassen niet?

Lekker Daan, Vietnam is echt een tof land. Heb er in 2009 een maandje rond getrokken. Je stond er goed bij zondag, vond je front double biceps gruwelijk!

ik ben amper 2 kilo aangekomen en als je ziet wat ik allemaal al gejunkt heb hahahah

Jouw fysiek viel mij direct op tijdens de indeling.
Je hebt mooie spierdefinitie en hardheid. Persoonlijk vindt ik dat je iets meer outsweep op je benen moet hebben wat imo dan weer perfect match met je bovenlichaam.
En idd je poseren. Je hebt een prachtig fysiek man, presenteer dit ook lekker onstage, want je maakt jezelf klein in sommige poses.
Voor de rest een super prestatie.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 01:06 ----------

ik ben amper 2 kilo aangekomen en als je ziet wat ik allemaal al gejunkt heb hahahah

Focus je niet teveel op de kilo's Tymen.
Een te grote rebound is ook niet gezond;)

Jouw fysiek viel mij direct op tijdens de indeling.
Je hebt mooie spierdefinitie en hardheid. Persoonlijk vindt ik dat je iets meer outsweep op je benen moet hebben wat imo dan weer perfect match met je bovenlichaam.
En idd je poseren. Je hebt een prachtig fysiek man, presenteer dit ook lekker onstage, want je maakt jezelf klein in sommige poses.
Voor de rest een super prestatie.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 01:06 ----------

Focus je niet teveel op de kilo's Tymen.
Een te grote rebound is ook niet gezond;)

Ty kerel, ik ga hier ook aan werken benen zijn verbeterd kan Tymen ook beamen maar kunnen altijd beter als ik zie vanaf 9 september tot nu kwa benen.

Ben sinds vandaag lichter aant het squatten meer sets en dieper, gewicht zegt niks heb in begin met een powerlifter getraind en dat werkt niet helemaal voor me. En mijn wedstrijdvoorbereiding, posing, ect heb alles bijna zelf gedaan zeg 90%

Terug
Naar boven