XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Heel goed man, maar soms is het goed om voor die overige 10% extra hulp in te schakelen :)
Maar toch een super prestatie.

Heel goed man, maar soms is het goed om voor die overige 10% extra hulp in te schakelen :)
Maar toch een super prestatie.

Klopt kijken of ik een goede coach kan krijgen voor flex cup volgend jaar misschien via forum zelf in omstreken is moeilijk maar komt goed.

Ik presenteer uw de nieuwe Zyzz gang :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Iedereen van harte gefeliciteerd met hun topprestatie en succes op de volgende wedstrijd!

:thumb:

Hahahaha Ibo Held!, ik was die foto alweer vergeten.

Man wat sta ik soms vercrackt met men hoofd op de foto man hahaha.

iig waar ik keihard aanga werken is men bovenlijf, men benen lopen echt voor

normal_IMG_9134.jpg

normal_IMG_9137.jpg

Maar wat een vette ervaring zeg! dit was men eerste wedstrijd en ook zeker niet mijn laatste, toen ik niet bij de top 5 zat dacht ik "I'll be back" (ben 6e geworden btw)

**** ik heb het zelfde effect en dat zonder junkfood zucht* durf nu gewoon niet junkfood te gaan eten

Ook wel goed om gebruik te maken van het raam van de rebound nu kerel! Ik duik morgen en ovenmorgen de gym weer in, dan knap je uit elkaar...Je hebt trouwens een zeer goed bovenlichaam, je moet je benen en posing bijtrekken dan heb je nog veel potentie! Welke klasse stond je?

Jesse schittert van afwezigheid in dit topic. had wel wat verwacht aan zijn stats en praatjes te zien. maar deed dus D klasse lol

ja wel grappig dat jesse uiteindelijk al die praatjes niet waar kan maken, dikke benen trouwens jelmer, de t*ring

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.317
Ik ben 3de geworden heb mezelf goed genoeg bewezen. Heb gezellig met formuleden kunnen praten die het stuk voor stuk goed gedaan hebben op de wedstrijd.

jesse post gewoon de foto's die je op facebook heb staan en laat zien wat voor een prestatie je hebt neergezet. Ik heb ieder geval respect voor je. Jij heb er gestaan alles gegeven en je ding gedaan. Dat is wat telt en niet wat mensen onder een schuilnaam hier van jou vinden.

Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen :P

Hahahaha Ibo Held!, ik was die foto alweer vergeten.

Man wat sta ik soms vercrackt met men hoofd op de foto man hahaha.

iig waar ik keihard aanga werken is men bovenlijf, men benen lopen echt voor

normal_IMG_9134.jpg

normal_IMG_9137.jpg

Maar wat een vette ervaring zeg! dit was men eerste wedstrijd en ook zeker niet mijn laatste, toen ik niet bij de top 5 zat dacht ik "I'll be back" (ben 6e geworden btw)
Benen waren top! 1 vd betere on stage. En ik zou zeker niet durven zeggen dat je bovenlichaam achterloopt. Benen zouden gewoon bij iedereen zo mogen zijn

Terug
Naar boven