Bipolar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Dit is dus mijn progressie van januari tot wedstrijd
+1
wow! niet om te dissen man maar dit lijkt me echt onmogelijk.....
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zeer mooie progressie kelvin, volgend jaar c-klasse. In tegenstelling tot vele andere stond je toch maar mooi on stage! Alleen moet je de komende maanden niet te hoog van de toren blazen, daar win je (terrecht) alleen maar haat-reacties mee.
Nog wat foto's van de wedstrijd:
Ik ben nog opzoek naar foto's van de line-up zodat ik mijzelf naast de andere kan zien.
+1
wow! niet om te dissen man maar dit lijkt me echt onmogelijk.....
Zeer mooie progressie Kelvin, volgend jaar C-klasse. In tegenstelling tot vele andere stond je toch maar mooi on stage! Alleen moet je de komende maanden niet te hoog van de toren blazen, daar win je (terrecht) alleen maar haat-reacties mee.
Ik moet zeggen dat ik dat overdreven opzij leunen niet heel mooi, misschien wat minder ver leunen?
)
Iedereen zijn ding ( jouw baard was niet mooi)
Ik ging voor de wat klassiekere look en kreeg veel positieve reacties over mijn routine.
Maar bedankt voor je mening![]()
Zie het nog zo voor me, killy kwam boos het podium af en vergreep zich gelijk aan de chocola hahaha

Zie het nog zo voor me, killy kwam boos het podium af en vergreep zich gelijk aan de chocola hahaha

Ik was echt ultra pissed
Gelijk 2 repen opgegeten.
Citaat: (van jelmer of rope) 'Waar is die chocola goed voor?' Maarten: 'nou... Omdat het lekker is'
Haha
Heb van die pokken cola 2 uur hoofdpijn gehad![]()
Heeft er misschien iemand een tip hoe ik die tan er af kan krijgen.
Ik heb mij al 4x gescrubt maar ik ben nog steeds een oempa loempa
GTL BABY!!!
En op mijn handen wordt het alleen maar erger.
![]()
Leuk joh gespierde jongetjes insmeren![]()
zeg gewoon tegen iedereen dat ik naar cura op vakantie ben geweest. Ik ook, krijg wel allemaal strepen op mijn benen omdat we blijkbaar toch een beetje weg schuurt door mijn spijkerbroek