Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
zeer mooie progressie kelvin, volgend jaar c-klasse. In tegenstelling tot vele andere stond je toch maar mooi on stage! Alleen moet je de komende maanden niet te hoog van de toren blazen, daar win je (terrecht) alleen maar haat-reacties mee.

+100.000

Nog wat foto's van de wedstrijd:

Ik ben nog opzoek naar foto's van de line-up zodat ik mijzelf naast de andere kan zien.

Ik moet zeggen dat ik dat overdreven opzij leunen niet heel mooi, misschien wat minder ver leunen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.345
+1
wow! niet om te dissen man maar dit lijkt me echt onmogelijk.....

Ja samen met een heel team is dit gelukt.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 11:30 ----------

Zeer mooie progressie Kelvin, volgend jaar C-klasse. In tegenstelling tot vele andere stond je toch maar mooi on stage! Alleen moet je de komende maanden niet te hoog van de toren blazen, daar win je (terrecht) alleen maar haat-reacties mee.

Hier heb je 100% gelijk in

Ik moet zeggen dat ik dat overdreven opzij leunen niet heel mooi, misschien wat minder ver leunen?

Iedereen zijn ding ( jouw baard was niet mooi :trollface: )
Ik ging voor de wat klassiekere look en kreeg veel positieve reacties over mijn routine.
Maar bedankt voor je mening ;)

Iedereen zijn ding ( jouw baard was niet mooi :trollface: )
Ik ging voor de wat klassiekere look en kreeg veel positieve reacties over mijn routine.
Maar bedankt voor je mening ;)

True, alleen bij sommige poses vind ik het vreemd ogen.

Hier vind ik het wel mooi:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 11:40 ----------

En je hebt lekkere t**ten rope

Vind t juist vet rope zoubprecies zulke poses doen. moron man!!

en ik was stiekem aan het oefenen voor men's physique klasse :cool:

Zie het nog zo voor me, killy kwam boos het podium af en vergreep zich gelijk aan de chocola hahaha

Heeft er misschien iemand een tip hoe ik die tan er af kan krijgen.
Ik heb mij al 4x gescrubt maar ik ben nog steeds een oempa loempa
GTL BABY!!!

En op mijn handen wordt het alleen maar erger.
2rvzxwi.jpg

Leuk joh gespierde jongetjes insmeren :P

Ik was echt ultra pissed :p
Gelijk 2 repen opgegeten.

Citaat: (van jelmer of rope) 'Waar is die chocola goed voor?' Maarten: 'nou... Omdat het lekker is'

Haha

Heb van die pokken cola 2 uur hoofdpijn gehad :p

Mooie was Killy, rond 18 uur was ik door men rijst heen en had om 20.45 men poseerroutine heb toen op men hotelkamer geladen met een pak boterkoek, 4 kitkat chunky en 2 chocolade spritsen.
Ik liep terug naar de pumpup room en besloot het niet te vertellen aan de anderen voor het geval het laden verkeerd uit zou pakken.

Mooie was tijdens het oppompen om 20.15 knalden de aders eruit en was ik voller dan tijdens de vergelijkingen om 15.30, kortom volgende keer laden met teringzooi

Heeft er misschien iemand een tip hoe ik die tan er af kan krijgen.
Ik heb mij al 4x gescrubt maar ik ben nog steeds een oempa loempa
GTL BABY!!!

En op mijn handen wordt het alleen maar erger.
2rvzxwi.jpg

Leuk joh gespierde jongetjes insmeren :P

ach ik ben ook nog n*ger :D zeg gewoon tegen iedereen dat ik naar cura op vakantie ben geweest.

is volgens mij een kwest van tijd. ik scrub ook maar er komt niet echt wat vanaf.

Ik ook, krijg wel allemaal strepen op mijn benen omdat we blijkbaar toch een beetje weg schuurt door mijn spijkerbroek

Terug
Naar boven