Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Hey jongens even een korte update, ben 3dagen weg geweest voor men werk (zeer fysiek intensieve opleiding, waar we dus geen internet hadden, maar heb me wel op men voeding en training kunnen blijven concentreren)
Ik vond inderdaad dat er ook zeer goede jongens in men klasse stonden waar ik aan zou meedoen maar ik kan niet ingaan op de beslissing van de voorzitter van ifbb. Ik heb groen licht gekregen voor de jbc cup nu zondag. Had me graag willen bewijzen en niet zomaar die "status" willen krijgen. Gewoon de volgorde doorlopen C-B-A maar ja er is anders over beslist door anderen.
Korte info over men stats:
27jaar
12jaar training
1.72m
begin voorbereiding 105kg op 13%
wedstrijdgewicht +- 89kg, % laatste 2weken niet meer gemeten maar ik schat -4%
begeleider: Siggi Segers do-it gym
Nu hopen dat er sponsors op de kar springen want zoals iedereen weet kost de sport veel geld.

Laatst bewerkt:
Jesse je hebt al aardig wat massa op je frame, de volgende keer nog effe iets meer doortrekken met cutten. De verhoudingen zijn goed.
En verder een prima vent, vriendelijke persoonlijkheid, alleen je shirtje kon echt niet he ;)
Je stond wel in de lift met twee Bodylab members :D

Jesse je hebt al aardig wat massa op je frame, de volgende keer nog effe iets meer doortrekken met cutten. De verhoudingen zijn goed.
En verder een prima vent, vriendelijke persoonlijkheid, alleen je shirtje kon echt niet he ;)

Waarom denk je dat hij zo aardig was? Hij vreesde voor zijn leven :p

Oh is dat het....

Ibo is een vervelende man, zit die man rustig backstage een heerlijk bakje eten weg te werken voor men neus:(:(

niet om lullig te doen maar waar moet je als bikini deelnemer aan voldoen om te winnen? snap dat nooit zo goed lijkt me meer een modellenwedstrijd

esthetisch zijn en sexy (kwa shape). een goede kop is volgens mij ook wel een aardige must :P

En ik geen bikini :D

Nee, ff serieus, vond de bikini en fitness klasse allebei niet iets waarnaar ik streef. Kan nog een paar jaar vooruit dus.
Daarnaast is er voor vrouwen toch geen D-klasse, dus kan net zo goed elke andere C-wedstrijd doen.

Dus geen Flex Cup 2013 voor mij.

En ik geen bikini :D

Nee, ff serieus, vond de bikini en fitness klasse allebei niet iets waarnaar ik streef. Kan nog een paar jaar vooruit dus.
Daarnaast is er voor vrouwen toch geen D-klasse, dus kan net zo goed elke andere C-wedstrijd doen.

Dus geen Flex Cup 2013 voor mij.

waar streef je dan wel naar als ik vragen mag :)

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 19:04 ----------

om die reden ga ik men's physique doen :P

dat manly beard.

even killy bend over

Bodybuilding.

Maar dan alleen op dat niveau hoor.

Vond evelien van bodycentral echt indrukwekkend, sta lekker met dr op de foto :D:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.396

Ja ik dacht eraan toen ik jullie zag killy had gelukkig weer een normaal gezicht en Ibo ook een vriendelijken man. Ik moet zeggen de formuleden die ik gesproken heb waren allemaal vriendelijk en normaal iedereen had ook respect voor elkaar was echt een top ervaring

C Classic
1. Johan Giljam
2. Django Sjak-Shie
3. Phil Schonbrunn
4. Jeff Sibagatu
5. Stijn Anderegg
6. Daan van Deursen
7. Dennis Bouten
8. Wouter Smit
9. Michael Vrijenhoek
10. Robert van den IJssel
11. Kevin Vogelaar
12. Dimitri Grondelaers
13. Bastiano Doeven
14. Ali Hassan Yahya
15. Marcel Stuiver

Respect voor jullie prestaties allemaal :)
Leuk doel voor over 2/3 jaar misschien :D

Terug
Naar boven