muscleman1284
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
Hey jongens even een korte update, ben 3dagen weg geweest voor men werk (zeer fysiek intensieve opleiding, waar we dus geen internet hadden, maar heb me wel op men voeding en training kunnen blijven concentreren)
Ik vond inderdaad dat er ook zeer goede jongens in men klasse stonden waar ik aan zou meedoen maar ik kan niet ingaan op de beslissing van de voorzitter van ifbb. Ik heb groen licht gekregen voor de jbc cup nu zondag. Had me graag willen bewijzen en niet zomaar die "status" willen krijgen. Gewoon de volgorde doorlopen C-B-A maar ja er is anders over beslist door anderen.
Korte info over men stats:
27jaar
12jaar training
1.72m
begin voorbereiding 105kg op 13%
wedstrijdgewicht +- 89kg, % laatste 2weken niet meer gemeten maar ik schat -4%
begeleider: Siggi Segers do-it gym
Nu hopen dat er sponsors op de kar springen want zoals iedereen weet kost de sport veel geld.
Ik vond inderdaad dat er ook zeer goede jongens in men klasse stonden waar ik aan zou meedoen maar ik kan niet ingaan op de beslissing van de voorzitter van ifbb. Ik heb groen licht gekregen voor de jbc cup nu zondag. Had me graag willen bewijzen en niet zomaar die "status" willen krijgen. Gewoon de volgorde doorlopen C-B-A maar ja er is anders over beslist door anderen.
Korte info over men stats:
27jaar
12jaar training
1.72m
begin voorbereiding 105kg op 13%
wedstrijdgewicht +- 89kg, % laatste 2weken niet meer gemeten maar ik schat -4%
begeleider: Siggi Segers do-it gym
Nu hopen dat er sponsors op de kar springen want zoals iedereen weet kost de sport veel geld.
Laatst bewerkt: