XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
als je nu echt op 9% staat, zoals je aangeeft, dan mag dat geen probleem zijn. Echter twijfel ik altijd aan de percentages hier. Er lopen hier ook jongens rond die bf% kunnen vaststellen op basis van abs en wat andere foto's :z ZZZzzZZzZ

Ik kijk niet zoveel naar %jes, spiegel is toch veel boeiender!

Niet dat ik daar zo vrolijk van word :p

misschien moet je dan dat vage schaamhaar van je kin afscheren :P

• Topic Starter Topic Starter
Nou nog 2 maandjes en dan begint mijn voorbereiding September,November klaar en dan nog een maand optimaliseren.Ben benieuwt hoeveel leden van het forum er zullen zijn en hoeveel deelnemers er op het podium komen te staan.Ik zelf ben er 1 december heb mooi de hotel aanbieding gepakt met de seminar mooi dan wegen en 2 december scoren (hopen we).De bedoeling word om zo droog mogelijk te komen maar ook massief.

Blijf je on tot aan de contest dan?

nog nooit een pic van die gozer gezien xD

Is het niet die brutal ofzo? die was toch ook all talk no show.

Ik heb recht en links in topics pic's staan.Zijn wel oude pic's van begin dat jaar.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Jul 2012 om 09:34 ----------

Blijf je on tot aan de contest dan?

Over wanner ik on/of ben geef ik helaas geen antwoord want dan begint er toch weer een shitstorm aan onzin.;)

link

Dit zijn er van de eerste drie maanden van dit jaar.Niet een grote afbeelding maar hoop duidelijk genoeg.En heel misschien dat ik transformatie foto's maak van off season naar wedstrijd shape.

GetAttachment.jpg

post dan niks

idd, zo een back pic vind ik sowieso altijd slap.
Post gewoon een full body, ontspannen van voren.
Zonder pose

Alsof iemand die plaatjes kan zien lol

Wat maakt het uit boyz?
Killy gaat toch winnen;)

Ik in ieder geval niet, want ik moet mezelf helaas terugtrekken vanwege een oude blessure in de rug (bovenin).
Ik heb het eerst een paar weken rust gegeven maar er zit voorlopig geen verbetering in heb ik zo'n gevoel.

Succes iedereen!

Ok ja dat is wel klote ja inderdaad.

Wie werkt er hier eigenlijk allemaal met een coach en tot in hoeverre vinden jullie dat dit een écht verschil maakt? Kan me moeilijk inbeelden dat coaches je tijdens je prep nieuwe dingen kunnen bij brengen als je wat met BB bezig bent.
Ze zijn vooral handig voor posing & de laatste week pieken denk ik, juist?

Zou volgend jaar willen meedoen, gewoon voor de lol zien wel waar we komen. Wat wint de winnaar? :p

Wie werkt er hier eigenlijk allemaal met een coach en tot in hoeverre vinden jullie dat dit een écht verschil maakt? Kan me moeilijk inbeelden dat coaches je tijdens je prep nieuwe dingen kunnen bij brengen als je wat met BB bezig bent.

Zou volgend jaar willen meedoen, gewoon voor de lol zien wel waar we komen. Wat wint de winnaar? :p
Potje eiwit en een plastic beker.

Een goede begeleider kan je heel veel bij leren en je een stuk beter wedstrijdklaar maken dan je zelf kan doen. Heb ik t wel over een fatsoenlijke begeleider, niet iemand die af en toe eens een wedstrijdje heeft gedraait want zelfs dat betekent niet dat je opeens mensen kunt begeleiden.

Terug
Naar boven