Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Zo nog een klein maandje en de contest prep kan beginnen op dit moment weeg ik zo'n 109-110kg en vet zal rond de 11-12% zitten.Eerste contest word heavy we veranderen aan het trainen dan ook niet veel en zullen gewoon zwaar gaan meer cardio doen en ik heb er zin in

lekker veel vis & water :D

Zo nog een klein maandje en de contest prep kan beginnen op dit moment weeg ik zo'n 109-110kg en vet zal rond de 11-12% zitten.Eerste contest word heavy we veranderen aan het trainen dan ook niet veel en zullen gewoon zwaar gaan meer cardio doen en ik heb er zin in

foto?

Ik ben benieuwt hoe ik erbij kom staan on stage.

ik ben benieuwd of er mensen bij me in de -70 komen te zitten :/

Is die er dan, een -70kg klasse? Ik dacht alleen -80kg en +80kg klasse?

in de C is er wel -70 klasse ja

Is wel een beetje laat als je dan pas op dieet gaat voor je eerste wedstrijd..

Ja dat lukt mij ook wel, maar voor een beginnend atleet vind ik het niet verstandig. En hoe langer je dieet, hoe beter

Komt helemaal goed waarom zou langer aan je dieet zitten beter zijn ?
Ik weet zeker dat het goed gaat komen.Heb mijn dieet al klaar en die is heerlijk.

12 week vis is killing hoor

Ibo wilt me vanaf vrijdag al aan de vis zetten :(

Niet alleen vis we beginnen met Biefstuk,Kip en Vis en als kh bron Rijst.En vandaar uit kijken hoe het lichaam reageert.;):D

---------- Post toegevoegd Sat 18 Aug 2012 om 19:02 ----------

Ibo wilt me vanaf vrijdag al aan de vis zetten :(

Dan ben ik blij dat ik een andere coach heb haha.Ik heb vandaag pannenkoeken en morgen bbqe.Pas vanaf september streng op dieet.;)

gotta love the ' supplements ' :D

Terug
Naar boven