XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
dag vriendjes, ook ik ben erg trots natuurlijk.

februari 2012 vergeleken met zondag...

ik heb amper een paar DBBers herkend, mijn excuses aan degene wie ik straal voorbij liep ofzo, noem het focus of whatever...

zo dus

DSCN1472.jpg

normal_3__308_.jpg

normal_3__307_.jpg

Mooie shape kerel wijd!

Pfff als ik al die foto's zie van iedereen lijkt het me echt geweldig om ook op zo'n stage te staan!

dag vriendjes, ook ik ben erg trots natuurlijk.

februari 2012 vergeleken met zondag...

ik heb amper een paar DBBers herkend, mijn excuses aan degene wie ik straal voorbij liep ofzo, noem het focus of whatever...

Hoeveelste ben je geworden en welke klasse?

Geloof me het is elke zweetdruppel waard!!!

Lijkt me echt super. Heb sowieso nu een tijd nodig om goed te bouwen aan mijn lichaam, weer een beetje terug te komen op een respectabel niveau en ben daarin vooral afhankelijk van mijn buik, heb er helaas niet altijd invloed op hoeveel goede of slechte dagen ik heb.

Mocht me dat al lukken, kan ik het eens gaan overwegen. En dan moeten natuurlijk zaken als begeleiding e.d. geregeld worden.

Een goede raad aan iedereen met wedstrijdplannen, goede begeleiding is goud waar en echt een noodzaak.

Sta je nou meteen bij de A ingedeeld of doe je B zondag?

Morgen ga ik naar men begeleider en bespreken we het, ik hoop dat ik eerst B mag meedoen, ik ben iemand die voor men plaats wil "vechten" en niet zomaar iets in de schoot geworden wil krijgen. Ze hadden gesproken over direct A maar we zien wel. Morgen weet ik meer.

Hier nog een aantal foto's die ik zelf heb gemaakt, heb alleen even de mij bekende DBB'ers (en wat bonus foto's :p) in de bijlage gedaan.

Laatst bewerkt:
Morgen ga ik naar men begeleider en bespreken we het, ik hoop dat ik eerst B mag meedoen, ik ben iemand die voor men plaats wil "vechten" en niet zomaar iets in de schoot geworden wil krijgen. Ze hadden gesproken over direct A maar we zien wel. Morgen weet ik meer.

Als je eerst b gaat doen staan we gezellig naast elkaar.

Welk lid is die kerel met zijn zwarte slip?

Die laatste heeft trouwens een mooi fysiek :eek:

Welk lid is die kerel met zijn zwarte slip?

Die laatste heeft trouwens een mooi fysiek :eek:

Muscleman1284 ;)
Dat zijn de foto's van zijn gastoptreden.

Die laatste had een bruut bovenlichaam maar ontzettend slechte benen, eeuwig zonde had flink kunnen scoren met harde droge benen.

Als je eerst b gaat doen staan we gezellig naast elkaar.

super maat, ik zie het morgen wel en laat het wel weten, probeer nu men benen harder te krijgen en de strepen er dieper in.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 23:10 ----------

@ chrisvnry: mooie fotos maat. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik die fotos op men harde schijf heb opgeslagen.

Nog een aantal foto's van een aantal deelnemers

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven