MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.442
Volgens mij zat ik naast jou met het ontbijt in hotel. Die donkere man tegenover jou gaf die guestpose toch?

Ja klopt die met dat blauwe pak en al die eitjes haha. die andere man is mijn coach. En die aan kwam lopen jonathan later ;). Staan alledrie zondag on stage

haha i know krijg gelijk overal kramp nu na het overgeven maar we zullen zien hoe het afloopt wel k*t alles tegelijk nu

balen man! krijg je genoeg vocht binnen?

ik vrat me een paar weekjes voor de wedstrijd scheel aan multivitamine, visolie etc etc alleen al om niet ziek te worden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.445

Thnks is de enige spiergroep die ik om de 2 weken train om de verhouding goed te houden. Nu gaan we weer elke week rug doen om te kijken hoe huge die kan worden krimpen gaat sneller dan groeien mocht het niet mooi zijn

Thnks is de enige spiergroep die ik om de 2 weken train om de verhouding goed te houden. Nu gaan we weer elke week rug doen om te kijken hoe huge die kan worden krimpen gaat sneller dan groeien mocht het niet mooi zijn

Stond er goed bij kerel! Wat zijn je verdere plannen?

nja zijn leukere dingens maar goed opgeven heeft ook geen zin dan staan we maar belabberd op het podium haha see you sunday

Dat is mooi k*t gozer. Hoop dat je bijtrekt!

Ik ben wel benieuwd naar de dvd :)
Ik hoop dat het een doos wordt van 10 dvd's ofzo en dat alles erop staat :P

Leuk om te lezen dat iedereen vol motivatie zit:D,

Als mensen me tijdens men depleet dagen hadden gevraagd of ik nog vaker wedstrijden wil doen dan had ik gezegd ROT OP.

MAAR als je het me nu vraagt dan zeg ik JA, JA EN JA.

Mijn doel is om in 2014 weer een wedstrijd te doen, in 2013 eerst lekker bouwen!

Ik zoek nog iemand voor backstage in 2013 :P

Hoeveelste ben je geworden en welke klasse?

1e bij de lichtgewichten C klasse, ik stond pal op de 70 kg op we weging haha.
ik vond mezelf er wel voller uitzien op zaterdag want ik had niet genoeg eten bij en moest beginnen rantsoeneren vanaf zondagochtend :rolleyes:

ik zou nu graag beginnen massa bouwen om zwaarder te gaan, maar ik moet alles zeker nog ff afwachten, of uitstellen, ik woon in belgenland en ik kan intussen ook zo een veel voorkomend 'blablabla in belgie' verhaal gaan neerpoten hier...dus je snapt het al...ik moet nog vanalles afwachten wat er met me gaat gebeuren maar de motivatie slinkt enorm...ik hou zo ontzettend hard van deze sport en voel me zoveel, vooral mentaal, sterker dat ik zulke voorbereiding heb doorgekomen zonder ietwat van begeleiding en mn 1e wedstrijdvoorbereiding succesvol met een overwinning kan afsluiten, maar in dit land word je gewoon als crimineel gezien, want bodybuilding op enig niveau doen is de wet breken hier, en men is van plan mn hele leven gewoon af te pakken nu...vaarwel mentale sterkte, dankjewel overheid.

In 2013 ben ik er ook zeker, backstage uiteraard.
Heb nog een paar leuke ideeën, maar die moeten eerst uitgewerkt worden alvorens ik ze kan mededelen.

ik heb nog een kamer over

ibo; opportunist :P

In 2013 ben ik er ook zeker, backstage uiteraard.
Heb nog een paar leuke ideeën, maar die moeten eerst uitgewerkt worden alvorens ik ze kan mededelen.

oeh spannend!!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 14:19 ----------

met 30 min ben je in Antwerpen

Ik ook backstage...met een maat van me! Ik ga bouwen en veel eten. Ik ben trouwens nog geïnterviewd voor die DVD, ben benieuwd!

Terug
Naar boven