AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
super maat, ik zie het morgen wel en laat het wel weten, probeer nu men benen harder te krijgen en de strepen er dieper in.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 23:10 ----------

@ chrisvnry: mooie fotos maat. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik die fotos op men harde schijf heb opgeslagen.

Geen probleem ;) daarvoor plaats ik ze ook!:D

Nog een paar om het af te leren:p

Laatst bewerkt:
Evelien staat er goed bij

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 07:19 ----------

Wie heeft nou de overall gewonnen?
Pics?

Sws, kan ik ergens een overzichtje van de uitslagen zien? Liefst met foto's.

Wie heeft de classic gewonnen? Die duitse mooiboy? :D

Laatst bewerkt:
Leuk alles eruitgekotst net.. bestaan leukere dingens 3days out

2weken trg al salmonella gehad en gisteren weer wat diaree en net alleseruitgekotst gwn erna trg gaan eten haha hopelijk blijft de rest binnen
vanaf morgendmiddag rustig aan beginnen laden dus we zien wel zijn natuurlijk leukere dingens paar dagen vr je wedstrijd lol voelde me zowiezo al k*t en dan dit nog

2weken trg al salmonella gehad en gisteren weer wat diaree en net alleseruitgekotst gwn erna trg gaan eten haha hopelijk blijft de rest binnen
vanaf morgendmiddag rustig aan beginnen laden dus we zien wel zijn natuurlijk leukere dingens paar dagen vr je wedstrijd lol voelde me zowiezo al k*t en dan dit nog

oppassen dat je niet te veel vocht verlies want dan val je om onstage.

op de seminar van de flexcup wou ik ook nog ff wat eten. trek me bak los en ruik er een keer aan, en dacht, dit vertrouw ik niet. gelijk bak weer dicht gedaan en wat eten gepakt van me zondag. better be safe than sorry! moest ik er niet aan denken om 1 day out ziek te worden :roflol: dat zou echt zuur zijn.

all kinds of striations

Sick hoor Ezra! :thumbs:

Hey jongens even een korte update, ben 3dagen weg geweest voor men werk (zeer fysiek intensieve opleiding, waar we dus geen internet hadden, maar heb me wel op men voeding en training kunnen blijven concentreren)
Ik vond inderdaad dat er ook zeer goede jongens in men klasse stonden waar ik aan zou meedoen maar ik kan niet ingaan op de beslissing van de voorzitter van ifbb. Ik heb groen licht gekregen voor de jbc cup nu zondag. Had me graag willen bewijzen en niet zomaar die "status" willen krijgen. Gewoon de volgorde doorlopen C-B-A maar ja er is anders over beslist door anderen.
Korte info over men stats:
27jaar
12jaar training
1.72m
begin voorbereiding 105kg op 13%
wedstrijdgewicht +- 89kg, % laatste 2weken niet meer gemeten maar ik schat -4%
begeleider: Siggi Segers do-it gym
Nu hopen dat er sponsors op de kar springen want zoals iedereen weet kost de sport veel geld.

Gefeliciteerd makker! Perfecte fysiek!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 10:06 ----------

Wnn begin jij met begeleiden?

oppassen dat je niet te veel vocht verlies want dan val je om onstage.

op de seminar van de flexcup wou ik ook nog ff wat eten. trek me bak los en ruik er een keer aan, en dacht, dit vertrouw ik niet. gelijk bak weer dicht gedaan en wat eten gepakt van me zondag. better be safe than sorry! moest ik er niet aan denken om 1 day out ziek te worden :roflol: dat zou echt zuur zijn.

haha i know krijg gelijk overal kramp nu na het overgeven maar we zullen zien hoe het afloopt wel k*t alles tegelijk nu

ziek zijn de laatste week is k*t!
maar gelukkig kwam bij mij alles uit de andere kant :P

Gefeliciteerd makker! Perfecte fysiek!

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 10:06 ----------

Wnn begin jij met begeleiden?

Met alle respect maar om zelf begeleiding te geven vind ik mezelf totaal nog niet goed genoeg. Ik ken er weinig die er zo veel vanaf weten als men coach Siggi Segers, die jongen kan toveren met voeding, met al 10gr verschil in rijst zag ik men lichaam veranderen. Ik heb echt enorm veel aan hem te danken. Ik wil andere leden ook hier bedanken voor de possitieve commentaren die me helpen door te zetten tot zondag jbc classic.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 12:54 ----------

haha i know krijg gelijk overal kramp nu na het overgeven maar we zullen zien hoe het afloopt wel k*t alles tegelijk nu

Beterschap jongens, en see you sunday. Deze keer geef ik je niet te veel tips voor je benen hé of ze worden nog te goed en maak ik geen kans ;) maandag had ik ook enorm last van stoelgang maar dit kwam door de grote magnesium iname van zondag, is terug prima in orde bij me sinds dinsdag. Succes maat

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.438
Met alle respect maar om zelf begeleiding te geven vind ik mezelf totaal nog niet goed genoeg. Ik ken er weinig die er zo veel vanaf weten als men coach Siggi Segers, die jongen kan toveren met voeding, met al 10gr verschil in rijst zag ik men lichaam veranderen. Ik heb echt enorm veel aan hem te danken. Ik wil andere leden ook hier bedanken voor de possitieve commentaren die me helpen door te zetten tot zondag jbc classic.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Dec 2012 om 12:54 ----------

Beterschap jongens, en see you sunday. Deze keer geef ik je niet te veel tips voor je benen hé of ze worden nog te goed en maak ik geen kans ;) maandag had ik ook enorm last van stoelgang maar dit kwam door de grote magnesium iname van zondag, is terug prima in orde bij me sinds dinsdag. Succes maat

Man man je stond er top bij heb even met je gesproken en begrijp je helemaal je wil het verdienen niet krijgen. Ik ben ook zeer benieuwt naar zondag ik ben er dan ook.

[/COLOR]

nja zijn leukere dingens maar goed opgeven heeft ook geen zin dan staan we maar belabberd op het podium haha see you sunday

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.440
Hier nog een vergelijking van januari tot december. En een lat spread pose:D

vergelijking 2.jpg

21766_300903326688768_1614208962_n.jpg

Terug
Naar boven