Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Posing trunk november laat ik die 1 maken en muziek komt nog

Zit zeker een goed punt in.Cardio word in de avond beginnen met 30min elke dag en in de ochtend het zelfde elke dag.En van daaruit opbouwen.Maar ik ga ervan uit dat het helemaal goed komt bedankt voor je succes wensen iig ;)

Ik geloof er nogaltijd niks van dat jij effectief gaat mee doen..

Allemaal goed en wel, maar z'n manier van prep (en typen) laat de wensen over..

Zijn manier van typen is zijn probleem, maar zijn coach heeft het laatste woord in de prep (neem ik aan). Die heeft er net iets meer verstand van dan jij en ik.

Allemaal goed en wel, maar z'n manier van prep (en typen) laat de wensen over..

Ik zal je voorbeeld geven roelly zijn engels is ook komische maakt hem dat een mindere BBer ?.Mijn prep is zeer goed gepland.De coach die ik heb weet echt wel waar die het over heeft/;):D

---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 15:22 ----------

Zijn manier van typen is zijn probleem, maar zijn coach heeft het laatste woord in de prep (neem ik aan). Die heeft er net iets meer verstand van dan jij en ik.

Ik snap sommige mensen niet.Denken aan de hand van hoe iemand typet te bepalen wat die wel en niet kan.Liever minder goed type en scoren on stage dan foutloos type en nooit op het podium staan ;):D

Ik heb moeite met het kiezen van mijn muziek .. :(

Ik zal je voorbeeld geven roelly zijn engels is ook komische maakt hem dat een mindere BBer ?.Mijn prep is zeer goed gepland.De coach die ik heb weet echt wel waar die het over heeft/;):D

Ik snap sommige mensen niet.Denken aan de hand van hoe iemand typet te bepalen wat die wel en niet kan.Liever minder goed type en scoren on stage dan foutloos type en nooit op het podium staan ;):D

Dbb.... de enigste plek waar mensen je advies geven over hoe je je wedstrijd prep moet doen, zonder zelf ook maar een stap onstage gezet te hebben.

Haha, wist dat je hem ging boven halen. Roelly z'n IQ is ondermaats man..
Had hij z'n BB niet gehad werkte hij in een fabriek aan een basisloon voor de rest van z'n leven.

Waarom dit topic vervuilen?

Ik reageer gewoon op de vragen die ik krijg. Als je nu had gezwegen was er een (vuile) post minder geweest en had ik niet meer moeten reageren.
Ik zal maar zeggen wat iedereen waarschijnlijk ben je zo'n verwent kind.Dat thuis alles krijgt als die maar goede cijfers haalt.Alles goed en wel van bodybuilding heb je dan ook totaal geen verstand

En dan mag je mij uitleggen hoe het kan dat mensen als roelly en ik volgens jou een laag iq hebben en wel sponsors hebben.En jij waarschijnlijk alles moeten kopen wie is er dan dom ?

Ik zal maar zeggen wat iedereen waarschijnlijk ben je zo'n verwent kind.Dat thuis alles krijgt als die maar goede cijfers haalt.Alles goed en wel van bodybuilding heb je dan ook totaal geen verstand

En dan mag je mij uitleggen hoe het kan dat mensen als roelly en ik volgens jou een laag iq hebben en wel sponsors hebben.En jij waarschijnlijk alles moeten kopen wie is er dan dom ?

Kan iemand vertalen?

edit : zal een poging doen tot antwoorden voor zover ik je begrijp. Ik ben verwend ja, mijn ouders werken hard en hebben mij dan ook meestal gegeven waar ik om vroeg. Hun goed recht lijkt me dan. Hard werken loont altijd.
Couldn't be more wrong tho..

Het feit dat Roelly nog steeds geen zak Engels spreekt ondanks z'n jaren van actieve prof zegt genoeg. En jij kan niet eens fatsoenlijke zinnen vormen man + ''En jij waarschijnlijk alles moeten kopen wie is er dan dom ?''. Op waaaat slaat dat? :p Ik neem geeneens sups :p

Ik reageerde maar op je comments omdat ik srs dacht/denk dat je een troll bent. Blijkbaar ben je écht serieus bezig, wat best wel vreemd is maar soit.
Vind je gewoon een raar arrogant mannetje.

Laatst bewerkt:

Hier heb je een vertaling.
Jij denkt alles te weten,maar weet niks.
Volgens jou weet je zoveel en ben je zo slim en wie steunt jou sporten? niemand :D
Maar ga zo door dit soort mannetjes als jij.Zijn de mensen die op de gym naar mij toe komen om advies.;)

Raar en arrogant vind ik jou eigenlijk maar genoeg over jou.

OT: Ben ook benieuwt hoeveel mensen uiteindelijk on stage zullen staan.Vorig jaar veel inschrijvingen maar ook veel afhakers

Laatst bewerkt:
Hier heb je een vertaling.
Jij denkt alles te weten,maar weet niks.
Volgens jou weet je zoveel en ben je zo slim en wie steunt jou sporten? niemand :D
Maar ga zo door dit soort mannetjes als jij.Zijn de mensen die op de gym naar mij toe komen om advies.;)

En dan die '' ;) '' erbij :p
Meesterlijk!

mijn muziek heb ik, goed dat je posing trunks vermeld...zou ik mooi aan denken de dag zelf...

Terug
Naar boven