jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit zeker een goed punt in.Cardio word in de avond beginnen met 30min elke dag en in de ochtend het zelfde elke dag.En van daaruit opbouwen.Maar ik ga ervan uit dat het helemaal goed komt bedankt voor je succes wensen iig![]()
Ik geloof er nogaltijd niks van dat jij effectief gaat mee doen..
Hij heeft anders wel een goede coach, die moet wel te vertrouwen zijn.
Allemaal goed en wel, maar z'n manier van prep (en typen) laat de wensen over..

Zijn manier van typen is zijn probleem, maar zijn coach heeft het laatste woord in de prep (neem ik aan). Die heeft er net iets meer verstand van dan jij en ik.

Ik zal je voorbeeld geven roelly zijn engels is ook komische maakt hem dat een mindere BBer ?.Mijn prep is zeer goed gepland.De coach die ik heb weet echt wel waar die het over heeft/
---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 15:22 ----------
Ik snap sommige mensen niet.Denken aan de hand van hoe iemand typet te bepalen wat die wel en niet kan.Liever minder goed type en scoren on stage dan foutloos type en nooit op het podium staan![]()
Ik zal je voorbeeld geven roelly zijn engels is ook komische maakt hem dat een mindere BBer ?.Mijn prep is zeer goed gepland.De coach die ik heb weet echt wel waar die het over heeft/
---------- Post toegevoegd Mon 20 Aug 2012 om 15:22 ----------
Ik snap sommige mensen niet.Denken aan de hand van hoe iemand typet te bepalen wat die wel en niet kan.Liever minder goed type en scoren on stage dan foutloos type en nooit op het podium staan![]()
Haha, wist dat je hem ging boven halen. Roelly z'n IQ is ondermaats man..
Had hij z'n BB niet gehad werkte hij in een fabriek aan een basisloon voor de rest van z'n leven.
Wat heeft dat ermee te maken

Ik zal maar zeggen wat iedereen waarschijnlijk ben je zo'n verwent kind.Dat thuis alles krijgt als die maar goede cijfers haalt.Alles goed en wel van bodybuilding heb je dan ook totaal geen verstandIk reageer gewoon op de vragen die ik krijg. Als je nu had gezwegen was er een (vuile) post minder geweest en had ik niet meer moeten reageren.
Ik zal maar zeggen wat iedereen waarschijnlijk ben je zo'n verwent kind.Dat thuis alles krijgt als die maar goede cijfers haalt.Alles goed en wel van bodybuilding heb je dan ook totaal geen verstand
En dan mag je mij uitleggen hoe het kan dat mensen als roelly en ik volgens jou een laag iq hebben en wel sponsors hebben.En jij waarschijnlijk alles moeten kopen wie is er dan dom ?
Ik neem geeneens sups 

Hier heb je een vertaling.
Jij denkt alles te weten,maar weet niks.
Volgens jou weet je zoveel en ben je zo slim en wie steunt jou sporten? niemand
Maar ga zo door dit soort mannetjes als jij.Zijn de mensen die op de gym naar mij toe komen om advies.![]()
'' erbij