XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Is mijn eerste kuur en valt nog mee het is niet ab normaal heb uiteraard van te voren alles laten checken kerngezond als antwoord.En ik laat het jaarlijks checken.

Ben benieuwd Jesse

Ik ook moet gewoon goed scoren op de flex cup.Al heb ik mezelf een jaar gegeven om een waardig wedstrijd BBer te kunnen zijn.Dit brengt natuurlijk ook de grote stappen mee die je anders gezien in een paar jaar trainen ook kan doen.Dan met name AAS gebruik en dergelijke.Vaak met mijn coach besproken of het zou lukken binnen een jaar om een goed niveau voor wedstrijden te gaan behalen en ja dat moest geen probleem zijn gezien aanleg zijn kennis.En het allerbelangrijkste mijn bereidheid tot het uiterste te gaan.

Nu aan het cutten dan?

Ziet er naar uit dat er weer een coach veel geld heeft verdient :D

Heb je het merk Jesse-pharmacy-labs? :p

12 maanden on voor 1 wedstrijd. Dit is toch wel onverantwoord in mijn boekje. Kan mij niet voorstellen dat een organisatie die een beginners wedstrijd voor amateur bodybuilding opzet dit ooit voor ogen heeft gehad.

Maar goed ieder zn ding.

12 maanden on voor 1 wedstrijd. Dit is toch wel onverantwoord in mijn boekje. Kan mij niet voorstellen dat een organisatie die een beginners wedstrijd voor amateur bodybuilding opzet dit ooit voor ogen heeft gehad.

Tja, de overall winnaar van vorig jaar had ook wel meer dan 1 kuurtje gebruikt denk ik zo :p

Tja, ben benieuwd hoe hij er bij staat en of het het waard was.

Neemt de jury de achtergrond van kuurgebruik mee op een wedstrijd als de flex cup, wat natuurlijk een beginners wedstrijd is

Nee. Want het is inherent aan de sport.

Maar goed ieder zn ding.

Niet vergeten dat er maar weinig zijn zowel geen zijn die naturel op het podium staat.En ergens heb je gelijk het is inderdaad een lange tijd.Wel van te voren alles laten checken en volgend jaar laat ik dat weer doen.Om het in die zin nog redelijk verantwoordelijk te houden.En het is een beginners wedstrijd dat klopt.Vergeet alleen niet dat de overall winnaar van vorig jaar al 12 jaar traint.En dat er jongens staan die bij andere bonden ook wedstrijden hebben gedaan.Is dat dan beginner ? Nee dat is gewoon ervaring en die heb ik niet dus moet ik ergens anders het verschil maken.De meeste trainen een x aantal jaar en komen dan.Wil je dit in 1 jaar doen dan zul je dingen moeten doen om mee te kunnen met het niveau van iemand die jaren voorsprong heeft.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:47 ----------

Neemt de jury de achtergrond van kuurgebruik mee op een wedstrijd als de flex cup, wat natuurlijk een beginners wedstrijd is

Dit klinkt gek maar nee dit nemen ze absoluut niet mee.Kan ook niet want je weet toch nooit wat iemand heeft gebruikt met uitzondering van synthol dat kost je wel punten.En ik denk dat je nog zal schrikken van het aantal atleten dat word begeleid door jury leden.En die dus ook weten wat hun atleten wel en niet hebben gedaan.Het is een wedstrijd en die word gewoon beoordeeld op spiermassa,definitie, symmetrie,poseren en het totaal plaatje en alles wat ik nu even vergeten ben.

Wacht dan wat langer? :headbang:

Ik zou ook graag eens meedoen, maar ik heb geduld.
Nu speel je imo gewoon met je leven man ... Grow some common sense

Tja, de overall winnaar van vorig jaar had ook wel meer dan 1 kuurtje gebruikt denk ik zo :p

Tja, ben benieuwd hoe hij er bij staat en of het het waard was.

Het is het zeker waard als ik kijk wat het mij nu al opgeleverd heeft.Uiteraard is dat niet alleen toe te kennen aan AAS.Ik bedoel dan ook niet alleen de gewonnen massa maar alles er omheen.Heb zeker al zeg ik het zelf een redelijk succesvol jaar achter de rug met hulp van veel mensen die in mij geloven.Tuurlijk de wedstrijd winnen zou het helemaal af maken.Dat is ook waar ik voor ga.

Het is geheel je eigen keuze, maar als winnen betekend dat je direct al enorme risico's moet nemen... dat is niet de normaalste zaak van de wereld

' there is no shortcut to success '

Jongens laat hem lekker, niet alsof je hem ineens kan om praten.
Hij heeft een coach dus hij moddert niet maar wat aan en of het slim is? dat zien we vanzelf.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:51 ----------

Ik heb liever dat je nu eens goede pics post ipv je kuur schema's :mad:

Wacht dan wat langer? :headbang:

Ik zou ook graag eens meedoen, maar ik heb geduld.
Nu speel je imo gewoon met je leven man ... Grow some common sense

Nee waarom wachten ik ben nu 23jaar en ik heb echt een doel en droom die ik achterna jaag.En ik heb de aankomende 10 jaar gewoon geen tijd te verspillen.Ik wil een top amateur worden en droom ervan pro te worden.Iedereen moet een droom hebben haha.Het is alleen wel zo dat dit wel keuzes met zich meebrengt zoals niet te lang gaan liggen rommelen.Gewoon ervoor gaan.Vandaar dat langer wachten niet gaat en ik het ook niet wil.Eerst de flex cup en van daar uit verder kijken.Ergens kom je de grens tegen van wat maximaal eruit te halen valt en dit duurt alleen al jaren.Dus geen tijd om voor de eerste wedstrijd al jaren bezig te zijn.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:56 ----------

Jongens laat hem lekker, niet alsof je hem ineens kan om praten.
Hij heeft een coach dus hij moddert niet maar wat aan en of het slim is? dat zien we vanzelf.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 15:51 ----------

Ik heb liever dat je nu eens goede pics post ipv je kuur schema's :mad:

Heb geduld november 2 shoots dus die foto's post ik dan ook hier.Vind het onzin nu al foto's te maken.Dan ben ik wedstrijd klaar en dat levert gewoon mooiere betere foto's op.En inderdaad mijn keuze die verandert niet.En de coach helpt mij naar mijn doel.En doet dit op een wijze die zo verantwoord als mogelijk is.

Terug
Naar boven