- Waardering
- 1.015
Pfff.. Heb je sommige deelnemers niet gezien vorige jaar? Stonden wat echte toppers
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De D-klasse is voor beginners ja.
Pfff.. Heb je sommige deelnemers niet gezien vorige jaar? Stonden wat echte toppers
Niet vergeten dat er maar weinig zijn zowel geen zijn die naturel op het podium staat.En ergens heb je gelijk het is inderdaad een lange tijd.Wel van te voren alles laten checken en volgend jaar laat ik dat weer doen.Om het in die zin nog redelijk verantwoordelijk te houden.En het is een beginners wedstrijd dat klopt.Vergeet alleen niet dat de overall winnaar van vorig jaar al 12 jaar traint.En dat er jongens staan die bij andere bonden ook wedstrijden hebben gedaan.Is dat dan beginner ? Nee dat is gewoon ervaring en die heb ik niet dus moet ik ergens anders het verschil maken.De meeste trainen een x aantal jaar en komen dan.Wil je dit in 1 jaar doen dan zul je dingen moeten doen om mee te kunnen met het niveau van iemand die jaren voorsprong heeft.
Het concept van de flex cup is gewoon geweldig. Voor de absolute beginner (net als ybf naturels) is er een D klasse gekomen omdat de C klasse vaak te zwaar is.
Dit heeft niks met goede oude tijd te maken. Er wordt gewoon sneller gegrepen naar middelen.
Mensen die toch willen gebruiken kunnen beter meteen een hardcore wedstrijd doen.
Ik ben naturel en volgens mij heel wat mensen die aan die wedstrijd mee doen??
maar wanneer komen die pics?? Ik heb er al een paar van je gezien ik weet niet of je toen al on was??

Tja, beginners? Er zijn er zat die pas na 15 jaar keihard trainen de eerste stap op een podium zetten....ben je dan een beginner? Snap wel wat je bedoeld, maar die jongens hebben natuurlijk meer op als 2 kuurtjes.
@ Jesse; een tip; je 1 x per jaar laten checken als je zoveel constant gebruikt is veel te weinig. Ik zou eerder voor om de 3/4 maanden gaan.

Ik ben naturel en volgens mij heel wat mensen die aan die wedstrijd mee doen??
maar wanneer komen die pics?? Ik heb er al een paar van je gezien ik weet niet of je toen al on was??

ik zie zowiezo nut niet om als 'echte beginner' onstage te gaan, je zet jezelf alleen maar voorschut. Als echte beginner zie ik jonge kereltjes die nog niet eens 1 jaar trainen en denken dat ze een IFBB atleet zijn kort door de bocht gezegtVoor de echte beginner (dus die nog nooit op het podium hebben gestaan) is de D klasse gekomen. Voorheen was dit gewoon C. De gene die meer spierkwaliteit hebben (of te goed zijn voor de D atleten) gaan naar de C klasse.

Missen velen hier niet het feit dat een groot sport man ook durft te verliezen?
Ik ben voor al die jongens en meiden die against all odds een wedstrijd voorbereiding in gaan.
laat ik het zo zeggen, ik roep al vanaf mij 16e dat ik onstage wil gaan. Is er nog niet van gekomen en daar ben ik meer dan blij om, wil ik onstage gaan wil ik een shape hebben waar ik volledig achter sta. Misschien is het zo dat ik met mijn 1ste wedstrijd hoge ogen wil gooien, niet alleen voor mezelf..dat is mijn mening daarover.ik train ook pas 2,5-3 jaar en sta ook in de D klassen, hoeveelste ik ook word ik vind echt niet dat je voorschut staat keun![]()
Dan pas kun je echt zien waar je aan moet werken. Het mooie van sommige atleten is, dat ze elk jaar verbeteren. Je bouwt nl ook meer spierkwaliteit op als je wedstrijden draait ten opzichte van een recreatie bb'er. Ik deed mijn eerste wedstrijd na 2 jaar trainen, en nu 10jr en zo'n 20 wedstrijden verder, ben ik nog niet klaar met mijn fysiek. Als ik daar op moet wachten, had ik beter een andere sport moeten doen
Je leert iig heel veel van een wedstrijdvoorbereiding. Elke is weer anders maar op een geven moment weet je wat bij je werkt en waar je op moet letten.