AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .

Tja, beginners? Er zijn er zat die pas na 15 jaar keihard trainen de eerste stap op een podium zetten....ben je dan een beginner? Snap wel wat je bedoeld, maar die jongens hebben natuurlijk meer op als 2 kuurtjes.

@ Jesse; een tip; je 1 x per jaar laten checken als je zoveel constant gebruikt is veel te weinig. Ik zou eerder voor om de 3/4 maanden gaan.

Niet vergeten dat er maar weinig zijn zowel geen zijn die naturel op het podium staat.En ergens heb je gelijk het is inderdaad een lange tijd.Wel van te voren alles laten checken en volgend jaar laat ik dat weer doen.Om het in die zin nog redelijk verantwoordelijk te houden.En het is een beginners wedstrijd dat klopt.Vergeet alleen niet dat de overall winnaar van vorig jaar al 12 jaar traint.En dat er jongens staan die bij andere bonden ook wedstrijden hebben gedaan.Is dat dan beginner ? Nee dat is gewoon ervaring en die heb ik niet dus moet ik ergens anders het verschil maken.De meeste trainen een x aantal jaar en komen dan.Wil je dit in 1 jaar doen dan zul je dingen moeten doen om mee te kunnen met het niveau van iemand die jaren voorsprong heeft.

Ik ben naturel en volgens mij heel wat mensen die aan die wedstrijd mee doen??
maar wanneer komen die pics?? Ik heb er al een paar van je gezien ik weet niet of je toen al on was??

Het concept van de flex cup is gewoon geweldig. Voor de absolute beginner (net als ybf naturels) is er een D klasse gekomen omdat de C klasse vaak te zwaar is.
Dit heeft niks met goede oude tijd te maken. Er wordt gewoon sneller gegrepen naar middelen.
Mensen die toch willen gebruiken kunnen beter meteen een hardcore wedstrijd doen.

Lees

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 17:37 ----------

maar wanneer komen die pics?? Ik heb er al een paar van je gezien ik weet niet of je toen al on was??

Goed zo! Een vriend van mij heeft een mooie uitspraak..

Stay loyal to mothernature. Your talent will make you succesful

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 17:38 ----------

Pfff.. Heb je sommige deelnemers niet gezien vorige jaar? Stonden wat echte toppers

Wat heb jij daar dan eigelijk te zoeken :P

• Topic Starter Topic Starter
Tja, beginners? Er zijn er zat die pas na 15 jaar keihard trainen de eerste stap op een podium zetten....ben je dan een beginner? Snap wel wat je bedoeld, maar die jongens hebben natuurlijk meer op als 2 kuurtjes.

@ Jesse; een tip; je 1 x per jaar laten checken als je zoveel constant gebruikt is veel te weinig. Ik zou eerder voor om de 3/4 maanden gaan.

Dat klopt helemaal dan ben je dus geen beginner meer.

Ja klopt heb je een punt even kijken of dat mogelijk is met de arts waar ik kom.Dan denk ik dat ik dat wel ga doen ;)

• Topic Starter Topic Starter

Dat is dus gewoon onzin.Er zijn er die ik ken die mee deden en al bij een andere bond wedstrijden hadden gedaan.Er zijn er die vorig jaar meededen en dit jaar weer.En mensen die na 10+ jaar het podium opstappen zijn dus echt geen beginners meer.Tuurlijk de D klasse word beschermt en daar komen mensen met een lager niveau dan C-klasse.Het is leuk een lagere instap maakt het leuk voor de mensen die dus die 10+ jaar ervaring missen.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 17:47 ----------

In de D-klasse zal het naturel gehalte hoger zijn dan in de C-klasse.Die pics november.Dat was begin dit jaar en begin kuur dus;)

Voor de echte beginner (dus die nog nooit op het podium hebben gestaan) is de D klasse gekomen. Voorheen was dit gewoon C. De gene die meer spierkwaliteit hebben (of te goed zijn voor de D atleten) gaan naar de C klasse.

Voor de echte beginner (dus die nog nooit op het podium hebben gestaan) is de D klasse gekomen. Voorheen was dit gewoon C. De gene die meer spierkwaliteit hebben (of te goed zijn voor de D atleten) gaan naar de C klasse.
ik zie zowiezo nut niet om als 'echte beginner' onstage te gaan, je zet jezelf alleen maar voorschut. Als echte beginner zie ik jonge kereltjes die nog niet eens 1 jaar trainen en denken dat ze een IFBB atleet zijn kort door de bocht gezegt:o

en de mensen die 8jaar+ trainen en nog nooit aan wedstrijden heb gedacht of ooit een cut heb gedaan zijn dan toch ook beginners desondanks hun gevorde spiermassa wat ze hebben aangezet door de jaren heen.

beetje miernken dit imo

Daarvoor heb je ook de verschillende klasses en niveau's IMO

Missen velen hier niet het feit dat een groot sport man ook durft te verliezen?

Ik ben voor al die jongens en meiden die against all odds een wedstrijd voorbereiding in gaan.

Kijk ray! Ik ben een groot sportman :p

Jesse no hard feelings.. maar kan er niets anders van maken dan zonde ;) zolang je maar weet wat je doet!

succes met je kuur en de wedstrijd anyway.. zie je backstage wel

Missen velen hier niet het feit dat een groot sport man ook durft te verliezen?

Ik ben voor al die jongens en meiden die against all odds een wedstrijd voorbereiding in gaan.

Echt helemaal mee eens! Ik erger me juist aan al die figuren die denken dat ze eerst 15 jaar moeten trainen en altijd wel een smoesje hebben om niet het podium op te gaan. In elke sport doe je toch wedstrijden op elk niveau? Vanaf de F jes bij het voetbal zullen we maar zeggen! De Flex Cup is juist een succes DOOR de D klasse, op andere wedstrijden sta je met 2 man op het podium, zo worden er vele À atleet die nog niet eens een goede C zijn.

ik train ook pas 2,5-3 jaar en sta ook in de D klassen, hoeveelste ik ook word ik vind echt niet dat je voorschut staat keun :)

ik train ook pas 2,5-3 jaar en sta ook in de D klassen, hoeveelste ik ook word ik vind echt niet dat je voorschut staat keun :)
laat ik het zo zeggen, ik roep al vanaf mij 16e dat ik onstage wil gaan. Is er nog niet van gekomen en daar ben ik meer dan blij om, wil ik onstage gaan wil ik een shape hebben waar ik volledig achter sta. Misschien is het zo dat ik met mijn 1ste wedstrijd hoge ogen wil gooien, niet alleen voor mezelf..dat is mijn mening daarover.

Daar kun je alleen achter komen als je eerst in shape bent geweest ;) Dan pas kun je echt zien waar je aan moet werken. Het mooie van sommige atleten is, dat ze elk jaar verbeteren. Je bouwt nl ook meer spierkwaliteit op als je wedstrijden draait ten opzichte van een recreatie bb'er. Ik deed mijn eerste wedstrijd na 2 jaar trainen, en nu 10jr en zo'n 20 wedstrijden verder, ben ik nog niet klaar met mijn fysiek. Als ik daar op moet wachten, had ik beter een andere sport moeten doen :) Je leert iig heel veel van een wedstrijdvoorbereiding. Elke is weer anders maar op een geven moment weet je wat bij je werkt en waar je op moet letten.

Iedereen succes met hun voorbereiding en zet hem op!!

mocht ik nooit in shape zijn geweest had ik hier natuurlijk geen recht van spreken, ben al 2x in zo goed als wedstrijd shape geweest en laat ik zeggen dat ik nu pas mag spreken over een fysiek wat imo stage waardig is

Terug
Naar boven