Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas wel een beetje op met 'tot het uiterste gaan', vergeet niet dat er nog een jochie is dat meer recht op je heeft dan jouw droom![]()

Waarom het is een droom en vele zijn mij voor gegaan dus waarom zou ik het niet kunnen.Ik snap je deels wel het is niet iets wat je zo maar even doet.
Waarom het is een droom en vele zijn mij voor gegaan dus waarom zou ik het niet kunnen.Ik snap je deels wel het is niet iets wat je zo maar even doet.

Ik vind het te gek voor woorden dat je op een D wedstrijd gaat gebruiken!
Waarom? 1 je moet een epic genen hebben. 2 je moet al van jongsaf aan bezig zijn.
Bv iemand zoals pinda.
Maar dat is mijn mening natuurlijk![]()

Meestal als jij vertelt waarvan je droomt en probeerd waar te maken krijg je altijd die bullshit over je heen.En ik denk dat ik 1 van de enige ben die gewoon eerlijk zegt hoe die zijn eerste jaar door brengt.De meeste ontkennen alles en doen of er niet veel meespeelt.Dus in die zin begrijp ik het onbegrip niet.Ik zie jongens hier op het forum HGH kuurtjes doen of het niets is.Maakt verder niet uit maar van de meeste wedstrijd jongens kom je niks te weten.En ik snap nu waarom is ook de laatste keer geweest dat ik eerlijk antwoord geef
---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 16:11 ----------
Thnks jij ook

Als je het goed doet word het C.Maar even serieus jij zou toch moeten weten dat het meer gebeurt.Die goede oude tijd is voorbij.
Meestal als jij vertelt waarvan je droomt en probeerd waar te maken krijg je altijd die bullshit over je heen.
Ik wens je succes en zie je wel op de Flex
Is je coach trauwens een bekende of?
Als hij te goed is word hij gewoon opgeschoven naar de C...Het concept van de flex cup is gewoon geweldig. Voor de absolute beginner (net als ybf naturels) is er een D klasse gekomen omdat de C klasse vaak te zwaar is.
Dit heeft niks met goede oude tijd te maken. Er wordt gewoon sneller gegrepen naar middelen.
Mensen die toch willen gebruiken kunnen beter meteen een hardcore wedstrijd doen.
Als hij te goed is word hij gewoon opgeschoven naar de C...
En wat bedoel je met ''Hardcore'' , is de flex een p*ssy cup?