AndroidHealthClinic

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Pas wel een beetje op met 'tot het uiterste gaan', vergeet niet dat er nog een jochie is dat meer recht op je heeft dan jouw droom :D

Bro vergeet het maar om pro te worden. ...

• Topic Starter Topic Starter
Pas wel een beetje op met 'tot het uiterste gaan', vergeet niet dat er nog een jochie is dat meer recht op je heeft dan jouw droom :D

Ja klopt misschien dat die dan later zegt zo wil ik ook worden.Dan kan ik mooi zeggen doe het niet is gevaarlijk haha :D

hoop dat je een goede baan hebt;)

Bro vergeet het maar om pro te worden. ...

Waarom het is een droom en vele zijn mij voor gegaan dus waarom zou ik het niet kunnen.Ik snap je deels wel het is niet iets wat je zo maar even doet.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 16:04 ----------

hoop dat je een goede baan hebt;)

Ik ben al zeer veel geld kwijt voor de flex cup (een beginners wedstrijd).Snap wat je bedoelt .

Ik vind het te gek voor woorden dat je op een D wedstrijd gaat gebruiken!

Waarom het is een droom en vele zijn mij voor gegaan dus waarom zou ik het niet kunnen.Ik snap je deels wel het is niet iets wat je zo maar even doet.

Waarom? 1 je moet een epic genen hebben. 2 je moet al van jongsaf aan bezig zijn.
Bv iemand zoals pinda.
Maar dat is mijn mening natuurlijk :)

Ik vind het te gek voor woorden dat je op een D wedstrijd gaat gebruiken!

Als je het goed doet word het C.Maar even serieus jij zou toch moeten weten dat het meer gebeurt.Die goede oude tijd is voorbij.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 16:08 ----------

Waarom? 1 je moet een epic genen hebben. 2 je moet al van jongsaf aan bezig zijn.
Bv iemand zoals pinda.
Maar dat is mijn mening natuurlijk :)

Je heb deels groot gelijk.Er zijn er meer later pro geworden.Maar het is een droom.

Ik wens je alle suc6 Jesse

En ik denk dat ik 1 van de enige ben die gewoon eerlijk zegt hoe die zijn eerste jaar door brengt.De meeste ontkennen alles en doen of er niet veel meespeelt.Dus in die zin begrijp ik het onbegrip niet.Ik zie jongens hier op het forum HGH kuurtjes doen of het niets is.Maakt verder niet uit maar van de meeste wedstrijd jongens kom je niks te weten.En ik snap nu waarom is ook de laatste keer geweest dat ik eerlijk antwoord geef ;)

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 16:11 ----------

Thnks jij ook

Nee. Want het is inherent aan de sport.

ok, dus het gaat ook bij beginnerswedstrijden erom wat er op het podium staat en niet de weg er naar toe net als bij de gevorderen, de invulling van de deelnemer word dus op eigen risico gedaan

Weer wat wijzer geworden over deze mooie sport :)

En ik denk dat ik 1 van de enige ben die gewoon eerlijk zegt hoe die zijn eerste jaar door brengt.De meeste ontkennen alles en doen of er niet veel meespeelt.Dus in die zin begrijp ik het onbegrip niet.Ik zie jongens hier op het forum HGH kuurtjes doen of het niets is.Maakt verder niet uit maar van de meeste wedstrijd jongens kom je niks te weten.En ik snap nu waarom is ook de laatste keer geweest dat ik eerlijk antwoord geef ;)

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 16:11 ----------

Thnks jij ook
Meestal als jij vertelt waarvan je droomt en probeerd waar te maken krijg je altijd die bullshit over je heen.
Ik wens je succes en zie je wel op de Flex ;)
Is je coach trauwens een bekende of?

succes toegewenst aan alle deelnemers, vind het knap dat jullie er staan rn wat je er voor over hebt, ga zeker kijken :)

ja, nagelbloem

Als je het goed doet word het C.Maar even serieus jij zou toch moeten weten dat het meer gebeurt.Die goede oude tijd is voorbij.

Het concept van de flex cup is gewoon geweldig. Voor de absolute beginner (net als ybf naturels) is er een D klasse gekomen omdat de C klasse vaak te zwaar is.
Dit heeft niks met goede oude tijd te maken. Er wordt gewoon sneller gegrepen naar middelen.
Mensen die toch willen gebruiken kunnen beter meteen een hardcore wedstrijd doen.

Meestal als jij vertelt waarvan je droomt en probeerd waar te maken krijg je altijd die bullshit over je heen.
Ik wens je succes en zie je wel op de Flex ;)
Is je coach trauwens een bekende of?

Is inderdaad een bekende zoals mack10 al zegt Marvin Nagelbloem

Ik zou wat minderen in je reacties jesse, zou marvin denk wel willen.

Gewoon voor de zekerheid :D

Het concept van de flex cup is gewoon geweldig. Voor de absolute beginner (net als ybf naturels) is er een D klasse gekomen omdat de C klasse vaak te zwaar is.
Dit heeft niks met goede oude tijd te maken. Er wordt gewoon sneller gegrepen naar middelen.
Mensen die toch willen gebruiken kunnen beter meteen een hardcore wedstrijd doen.
Als hij te goed is word hij gewoon opgeschoven naar de C...
En wat bedoel je met ''Hardcore'' , is de flex een p*ssy cup?

Terug
Naar boven