MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Heb je daar foto's van Keun :)

en het nog niet klaar zijn van je fysiek is ook onzin, tuurlijk is het een sport waarbij je ALTIJD wel iets kunt verbeteren..maar wie wil nu bijv. een ecto van pakweg 70kg onstage zien?
top dat je met bodybuilden bezig bent, top dat je naar een wedstrijd shape heb toegewerkt, maar verder voegt het weinig toe aan wedstrijden/bodybuilding. ik zie vaak genoeg ook gewoon mensen die zich met een bf van +10% onstage durven te vertonen, dan vraag ik mij af ben ik de enige die hier raar van op kijkt?

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 22:55 ----------

contest foto's van 2010 - 2012 in het foto contest archief

Wie heeft het hier over ecto's en bf ???

Zal eens kijken :)

Moeten ze maar een begeleider of betere begeleider nemen :P

Hij is geen begeleider, maar een atleet :)

Maar goed een beginner en een C atleet is een wereld van verschil, ik lees hier dat een enkeling zich voor D inschrijft terwijl ze eigenlijk gewoon C atleten zijn. Waarom zou je je zelf in een lagere klasse willen plaatsen? (zodat je eerste word?)
Ik ben dan ook benieuwd naar de selectie C en D op de Flex Cup, zou zonde zijn als je gewoon C atleten tussen de beginners ziet.

Ik weet nog vorig jaar, de winnaar van de D junioren was dan volgens mij randje van C klasse af, maar zoals ik zei mierennken is dat :P

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 23:15 ----------

Hij is geen begeleider, maar een atleet :)
toch geen coaching? meende dit hebben gelezen ergens.

Maar goed een beginner en een C atleet is een wereld van verschil, ik lees hier dat een enkeling zich voor D inschrijft terwijl ze eigenlijk gewoon C atleten zijn. Waarom zou je je zelf in een lagere klasse willen plaatsen? (zodat je eerste word?)
Ik ben dan ook benieuwd naar de selectie C en D op de Flex Cup, zou zonde zijn als je gewoon C atleten tussen de beginners ziet.

Ik weet nog vorig jaar, de winnaar van de D junioren was dan volgens mij randje van C klasse af, maar zoals ik zei mierennken is dat :P

---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 23:15 ----------

toch geen coaching? meende dit hebben gelezen ergens.

Ik coach je wel weer bro, np.

Vorig jaar dat er nog geen D klasse was, was een C wedstrijd gewoon een beginners wedstrijd. Op de dag zelf word bepaald in welke klasse en niveau je komt te staan.

Dit jaar heb ik 3 heren die in begeleid. Maar ik noem mezelf geen begeleider ;)

Ik wil je ook wel begeleiden Keun, moet je wel flink betalen!

wat een discussie weer.

T plan was van wel, nu in dubio of ik dit jaar moet gaan of het uitstellen

T plan was van wel, nu in dubio of ik dit jaar moet gaan of het uitstellen

Doe gewoon mee joh, is toch een hartstikke leuke ervaring? Ik doe ook mee. Ik weet dat ik nooit zal winnen, (zeker niet als ze besluiten om Jesse alsnog in de D-klasse te plaatsen ;)) maar daar gaat het ook niet om.

Je hebt een jaar keihard gewerkt om meer spiermassa te kweken en een mooi fysiek te creeren en die wedstrijd is gewoon de afsluiter van die periode. Daarna bekijk je de foto's en stel jezelf de vraag: wat kan ik nog verbeteren en trek je er weer een jaar voor uit om daar flink aan te werken.

Wat houd je tegen? Het is op zijn minst een ervaring die ze je nooit meer afpakken.

• Topic Starter Topic Starter
Juist gewoon meedoen waar maak je je druk om je weet meteen waar je staat.Waar je aan moet werken.En of het aankunt.Komt meer bij kijken dan het dieeten ga maar eens poseren.Ga trainen tot je kont eraf valt met laag vetgehalte.Komt zeer veel bij kijken en als je het lukt hebben zeer veel mensen respect voor je ongeacht welke plaats je haalt

Doe gewoon mee joh, is toch een hartstikke leuke ervaring? Ik doe ook mee. Ik weet dat ik nooit zal winnen, (zeker niet als ze besluiten om Jesse alsnog in de D-klasse te plaatsen ;)) maar daar gaat het ook niet om.

Je hebt een jaar keihard gewerkt om meer spiermassa te kweken en een mooi fysiek te creeren en die wedstrijd is gewoon de afsluiter van die periode. Daarna bekijk je de foto's en stel jezelf de vraag: wat kan ik nog verbeteren en trek je er weer een jaar voor uit om daar flink aan te werken.

Wat houd je tegen? Het is op zijn minst een ervaring die ze je nooit meer afpakken.

Je hebt wel n punt.. Ken ik je btw?

:roflol: jesse, no offence, maar als je nu niet met een goed fysiek komt lach ik je gewoon uit!

En bayramehv, bruut fysiek man!! Als ik zo'n foto's zie denk ik altijd: "mmm misschien nog maar eerst een paar jaar door buffelen voor ik nog maar overweeg om mee te doen!!" :p

ik woog 3 jaar gelegen 110 kilo met 30%vet en toen hard gaan trainen en zwaar, had voeding helemaal niet in orde deed maar wat eten eigelijk. nu met begeleiding van rene en harry kom ik er wel nu zie je tenminste defenitie eerst was het allemaal verschuilt achter vet:P

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven