Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
contest foto's van 2010 - 2012 in het foto contest archief
Njah bij wijze van, zag ze vorig jaar ook op de Flex Cup dus ik zuig het niet uit m'n duimWie heeft het hier over ecto's en bf
Zal eens kijken![]()

Ray Simon is wel een goede begeleider, hem kan ik je aanraden! hahahMoeten ze maar een begeleider of betere begeleider nemen![]()

toch geen coaching? meende dit hebben gelezen ergens.
Maar goed een beginner en een C atleet is een wereld van verschil, ik lees hier dat een enkeling zich voor D inschrijft terwijl ze eigenlijk gewoon C atleten zijn. Waarom zou je je zelf in een lagere klasse willen plaatsen? (zodat je eerste word?)
Ik ben dan ook benieuwd naar de selectie C en D op de Flex Cup, zou zonde zijn als je gewoon C atleten tussen de beginners ziet.
Ik weet nog vorig jaar, de winnaar van de D junioren was dan volgens mij randje van C klasse af, maar zoals ik zei mierennken is dat
---------- Post toegevoegd Tue 28 Aug 2012 om 23:15 ----------
toch geen coaching? meende dit hebben gelezen ergens.
bro-fist!
doe jij je duim maar in je hand knijpenIk wil je ook wel begeleiden Keun, moet je wel flink betalen!

T plan was van wel, nu in dubio of ik dit jaar moet gaan of het uitstellen
) maar daar gaat het ook niet om. Doe gewoon mee joh, is toch een hartstikke leuke ervaring? Ik doe ook mee. Ik weet dat ik nooit zal winnen, (zeker niet als ze besluiten om Jesse alsnog in de D-klasse te plaatsen) maar daar gaat het ook niet om.
Je hebt een jaar keihard gewerkt om meer spiermassa te kweken en een mooi fysiek te creeren en die wedstrijd is gewoon de afsluiter van die periode. Daarna bekijk je de foto's en stel jezelf de vraag: wat kan ik nog verbeteren en trek je er weer een jaar voor uit om daar flink aan te werken.
Wat houd je tegen? Het is op zijn minst een ervaring die ze je nooit meer afpakken.
jesse, no offence, maar als je nu niet met een goed fysiek komt lach ik je gewoon uit!
En bayramehv, bruut fysiek man!! Als ik zo'n foto's zie denk ik altijd: "mmm misschien nog maar eerst een paar jaar door buffelen voor ik nog maar overweeg om mee te doen!!"![]()