Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
nu nog steeds 13-14... succes :)

• Topic Starter Topic Starter
Komt helemaal goed.;)

Ik ook is mijn eerste wedstrijd voorbereiding en tevens allereerste cut.Dus ook ik ben benieuwt.

droge rijst met kip? Als je honger hebt hoeft er echt geen saus bij;)

ik neem in de cut alleen maar groente om te vullen haha

Geen probleem eet nooit groente dus mis niks.En net wat Mack zegt als je honger hebt is nog zo op

Krijg droge rijst amper door me keel, doe altijd een sausje erbij. Jullie zijn toch gewend om goed door te slikken he boys :trollface:

Geen probleem droge rijst is lekker.Ik krijg bijvoorbeeld magere kwark niet naar binnen.En zo heeft iedereen wel wat

Droge rijst is ok zolang t net vers is gemaakt. Maar als ik t in bakjes doe als ik na me werk ga dan is t uiteindelijk niet meer vers en krijg ik t ook met moeite naar binnen.

Dat klopt ik eet het koud net als mijn kip als ik naar Den Haag moet net als afgelopen zaterdag.Mijn vriendin maakt telkens voor 2 dagen behalve de biefstuk die maak ik zelf.

Zoetstof bij de kwark en rijst, gaat zo naar binnen

Zoetstof ben jij gek hahaha.Geen zoetstof het enige extra wat ik nu mag is uitgeknepen citroen in mijn water.

Als hij zegt dat je je moet bukken doe je dat ook? Volgens mij wel of niet

Als hij zegt dat je je moet bukken doe je dat ook? Volgens mij wel of niet

Ik wil iets hij heeft een plan in zijn hoofd.Dus wie ben ik om daar tegen in te gaan.Hij doet dit al jaren dus hij weet echt wel wat wel wat niet.Mocht het zijn dat het op deze manier te snel gaat word er ook gewoon aangepast.Dus ja in dat opzicht volg ik hem blind.

Waarom doe je het niet gelijk goed en hou je de zoetstofjes en sausjes buiten , je zit toch in de vorbereiding?
Daarna kan je eten wat je wilt.

btw zit die ''zoetsofjes'' niet vol met spartaam of iets dergelijks?

Terug
Naar boven