Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jesse, kom een keer een rotterdam trainen of geef een seintje wanneer ik mee kan doen in den haag.
Kunnen we samen buffelen![]()
.vetverlies gaat letterlijk over calorien tellen, en dat doe jij af als niet belangrijk![]()
Ga jij eens weg, dit is een serieuze bodybuilders topic!
Ja gaat nergens over, anders kan je niet bijsturen..en je Vp was nog zeer hoog...
Absoluut restpect hoor!Ecto of niet ze moeten dezelfde hel doorstaan die voorbereiding heet...respect dus!
Ik tel geen kcal kijken hoe het lichaam reageert meer niet gaat het snel wat meer eten te langzaam minder eten en bij goed laten zoals het is.

Ga jij eens weg, dit is een serieuze bodybuilders topic!
Wat is zeer hoog?
Het is wel te doen om met +/- 16 % in 12 weken naar ripped te gaan.
Absoluut restpect hoor!
Jesse, ik zit nu sinds 7 weken op dieet, en doe 3 daags zigzag dieet.
Heb hiervoor ALLES geprobeerd, maar bijna niets werkte.
Nu met dat 3 daags zigzag dieet ben ik van de 12%bf naar de 7%bf gegaan in 7 weken!
Zonder cardio of diuretica!
Stel dat eens voor aan je coach. Minder eten heeft namelijk in veel gevallen niet zo heel veel nut.
Ik heb daarvoor zelfs alleen maar eiwitten gegeten, dat werkte de eerste 3 dagen daarna ook niet meer![]()

Geen idee of ze het ook zo noemen, las geloof ik wel ergens dat jay cutler het ook altijd in z'n cut deed.
Denk dat Jesse's coach wel weet hoe het moet hoor.. Hoeft ie van een ander niet te horen
3 daags dieet werkt idd erg goed. Ik pas het ook toe bij een aantal
dat is een grap toch?, gast alleen al met die rijst zit je aan 3600kcalXD
Daarom altijd ongekookt wegen
Geen idee of ze het ook zo noemen, las geloof ik wel ergens dat jay cutler het ook altijd in z'n cut deed.
Ik twijfel niet aan z'n coach, maar waarom zet ie hem dan op 1kg rijst per dag?
Of staat Jesse er al aardig droog bij en moet ie hem alleen de laatste 6 a 8 weken bijsturen?