Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Van zijn slappe? Als je naaktfoto's wilt ga je maar naar het prive gedeelte:eek:

Dude echt beschaamtelijk om te zien waar jij met je gedachte zit.

Ik zei: Post een foto van nu, slappe

(slappe als in slapjanus) (pff waarom leg ik dit nog uit ook?) :D

Geen idee of ze het ook zo noemen, las geloof ik wel ergens dat jay cutler het ook altijd in z'n cut deed.

Ik twijfel niet aan z'n coach, maar waarom zet ie hem dan op 1kg rijst per dag?
Of staat Jesse er al aardig droog bij en moet ie hem alleen de laatste 6 a 8 weken bijsturen?

Wat bedoel je? Drie dagen laag in KH en 1 dag hoog?

Wat bedoel je? Drie dagen laag in KH en 1 dag hoog?

Nee zal t ff uitleggen:

Elke dag minimaal 2,2x vet vrije lichaams gewicht aan eiwitten (altijd minimaal in de cut)
Ik zet bij het volgende schema alleen de Carbs neer, omdat eiwit inname elke dag hetzelfde is, dus die kan je er zelf ook wel bij bedenken...

Dag 1, High Carbs:
9:00 Carbs
11:00 Carbs
13:00:00 Carbs
15:00 Carbs
Avond eten: Met Carbs
22:00 Carbs (deze is erg belangrijk)

Dag 2, Medium Carbs: iets kleinere porties carbs dan dag 1
rest van de dag geen carbs meer

Dag 3, Low Carbs:
rest van de dag geen carbs meer (en verheugen op je ontbijt van morgen ochtend :D)

Op deze manier hou je je stofwisseling en je insuline aanmaak op peil, en blijf je je massa en pomp behouden.
Als je alleen maar eiwitten eet, dan ben je daar na 3 dagen al aan gewend, en heb je geen trillerig gevoel meer (van glucose tekort)
Met dit schema blijf je elke dag het gevoel houden dat je NET op dieet bent. Ideaal!

Is wel erg veel hoor

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 09:53 ----------

Zeker veel, maar het moet wel te doen zijn. Al denk ik niet dat je het red op voeding alleen.

Het is ook wel van belang of je al vaker zo diep bent gegaan, als dit de eerste keer voor Jesse gaat worden gaat het nog een aardig gevecht worden als hij echt zo hoog zit.

Tenzij je de complete truckendoos open wilt trekken. Wat mij persoonlijk weer veel te ver gaat. Er zijn grenzen.

Carbcyclen zoals hierboven staat vind ik zelf ook erg fijn werken. Je houdt meer dan genoeg voeding erin om flink te kunnen blijven trainen.

Voor mij persoonlijk is het de cardio die mij sloopt. Mn gewrichten gaan altijd moeilijk doen na een paar weken.

Nee zal t ff uitleggen:

Elke dag minimaal 2,2x vet vrije lichaams gewicht aan eiwitten (altijd minimaal in de cut)
Ik zet bij het volgende schema alleen de Carbs neer, omdat eiwit inname elke dag hetzelfde is, dus die kan je er zelf ook wel bij bedenken...

Dag 1, High Carbs:
Avond eten: Met Carbs
22:00 Carbs (deze is erg belangrijk)

Dag 2, Medium Carbs: iets kleinere porties carbs dan dag 1
rest van de dag geen carbs meer

Dag 3, Low Carbs:
rest van de dag geen carbs meer (en verheugen op je ontbijt van morgen ochtend :D)

Op deze manier hou je je stofwisseling en je insuline aanmaak op peil, en blijf je je massa en pomp behouden.
Als je alleen maar eiwitten eet, dan ben je daar na 3 dagen al aan gewend, en heb je geen trillerig gevoel meer (van glucose tekort)
Met dit schema blijf je elke dag het gevoel houden dat je NET op dieet bent. Ideaal!

Gewoon carb cycling dus;)

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 11:52 ----------

sta jij pas om 9 uur op? :D

net ff kaarten besteld om me maat aan te moedigen op het podium..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Allemaal dat gezever over kcal.Ik kom zeer zeker kurkdroog en knoeperhard en de concurrentie als die langs mij wil staan moet die dat ook doen anders verliest ie geheid.Ik val af met en kg rijst per dag kun je nagaan wat ik nodig heb om aan te komen.Dus kcal tellen doe ik af als niet belangrijk.

Allemaal dat gezever over kcal.Ik kom zeer zeker kurkdroog en knoeperhard en de concurrentie als die langs mij wil staan moet die dat ook doen anders verliest ie geheid.Ik val af met en kg rijst per dag kun je nagaan wat ik nodig heb om aan te komen.Dus kcal tellen doe ik af als niet belangrijk.

Fotooo, wil nu weleens zien of je echt chubby bent zoals ze zeggen

• Topic Starter Topic Starter
Chubby is bs dat is zeker.Strepen op borst benen abs die doorkomen aders op armen schouders kuiten bovenbenen is dat chubby ?.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 16:54 ----------

Voorbeeld mijn rug heeft nu al veel meer definitie als die van Daan zoals die zijn pic posten.Dus is dat dan chubby ?

Chubby is bs dat is zeker.Strepen op borst benen abs die doorkomen aders op armen schouders kuiten bovenbenen is dat chubby ?.

---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 16:54 ----------

Voorbeeld mijn rug heeft nu al veel meer definitie als die van Daan zoals die zijn pic posten.Dus is dat dan chubby ?
Post toch gewoon een pic?

Terug
Naar boven