- Waardering
- 4.424
Van zijn slappe? Als je naaktfoto's wilt ga je maar naar het prive gedeelte

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Van zijn slappe? Als je naaktfoto's wilt ga je maar naar het prive gedeelte![]()

Geen idee of ze het ook zo noemen, las geloof ik wel ergens dat jay cutler het ook altijd in z'n cut deed.
Ik twijfel niet aan z'n coach, maar waarom zet ie hem dan op 1kg rijst per dag?
Of staat Jesse er al aardig droog bij en moet ie hem alleen de laatste 6 a 8 weken bijsturen?
Wat bedoel je? Drie dagen laag in KH en 1 dag hoog?
)Is wel erg veel hoor
---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 09:53 ----------
Nee zal t ff uitleggen:
Elke dag minimaal 2,2x vet vrije lichaams gewicht aan eiwitten (altijd minimaal in de cut)
Ik zet bij het volgende schema alleen de Carbs neer, omdat eiwit inname elke dag hetzelfde is, dus die kan je er zelf ook wel bij bedenken...
Dag 1, High Carbs:
9:00 Carbs
11:00 Carbs
13:00:00 Carbs
15:00 Carbs
Avond eten: Met Carbs
22:00 Carbs (deze is erg belangrijk)
Dag 2, Medium Carbs: iets kleinere porties carbs dan dag 1
13:00:00 Carbs
15:00 Carbs
rest van de dag geen carbs meer
Dag 3, Low Carbs:
rest van de dag geen carbs meer (en verheugen op je ontbijt van morgen ochtend)
Op deze manier hou je je stofwisseling en je insuline aanmaak op peil, en blijf je je massa en pomp behouden.
Als je alleen maar eiwitten eet, dan ben je daar na 3 dagen al aan gewend, en heb je geen trillerig gevoel meer (van glucose tekort)
Met dit schema blijf je elke dag het gevoel houden dat je NET op dieet bent. Ideaal!

Wel filmpjes maken van die gezamenlijke training met Jesse he! wil wel zien hoe de buffels, en aankomend flexcup topper trainen
Van zijn slappe? Als je naaktfoto's wilt ga je maar naar het prive gedeelte![]()

Wanneer kom jij nou eens een guest appearance doen in mijn video's?
![]()

Voor jou zodat je de schaamte niet hoeft te voelen als ik hem post?![]()

Ik zou me zowiezo schamen als jij je bodybuilder noemt![]()

Ik zou me zowiezo schamen als jij je bodybuilder noemt![]()

Allemaal dat gezever over kcal.Ik kom zeer zeker kurkdroog en knoeperhard en de concurrentie als die langs mij wil staan moet die dat ook doen anders verliest ie geheid.Ik val af met en kg rijst per dag kun je nagaan wat ik nodig heb om aan te komen.Dus kcal tellen doe ik af als niet belangrijk.
Post toch gewoon een pic?Chubby is bs dat is zeker.Strepen op borst benen abs die doorkomen aders op armen schouders kuiten bovenbenen is dat chubby ?.
---------- Post toegevoegd Tue 11 Sep 2012 om 16:54 ----------
Voorbeeld mijn rug heeft nu al veel meer definitie als die van Daan zoals die zijn pic posten.Dus is dat dan chubby ?